Paard London in beslag genomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:22

uryanne schreef:
T'is altijd zo apart als er iemand ineens opduikt op bokt met allerlei 'belastende' info :D
Verder moet je even proberen anders te quoten. Je quote nu iemand anders, terwijl mijn naam er boven staat...

Dat is niet zo moeilijk want mijn vader is er heel direct bij betrokken. Die is ook opgelicht door Ger Visser en heeft beslag laten leggen op diverse roerende en onroerende goederen van Eurocommerce.

Hoe dat precies werkt met de quotes daar ben ik nog niet helemaal achter, komt nog wel :-)

vieenrose

Re: Paard London in beslag genomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:22

wat ontzettend jammer voor Gerco, die 2 hadden echt nog veel in petto!
ook al zat het er aan te komen, het blijft jammer en de ruiter is er de dupe van..

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:24

Symbeami schreef:
De man in kwestie is enorm rijk...... hij wil niet met zijn persoonlijke miljoenen garant staan voor zijn nagenoeg failliete bedrijf.... daarom zijn er ook al 10 ferrari's van de man in beslag genomen en nu zijn dan de paarden aan de beurt. Dit kon je echt van mijlenver aan zien komen.

De man in kwestie is helemaal niet rijk want alles is van de bank. Meer dan 600 miljoen euro is de schuld die Eurocommerce heeft en omdat het gaat om wanbeleid wil de curator Visser ook aanspreken op zijn persoonlijk vermogen, net als bij Scheringa zeg maar.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:38

vieenrose schreef:
ook al zat het er aan te komen, het blijft jammer en de ruiter is er de dupe van..

Kom kom de ruiter weet hier meer van en is echt wel van alles op de hoogte. Ik heb geen medelijden met hem. Voor hem is dit ook alleen maar goed want wie weet welke paarden heb nu worden aangeboden.

Kijk na wat er me Edward gebeurde.

Aan ieder nadeel zit een voordeel.
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 10-08-12 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:42

Dat het er aan zat te komen was zeker al wel bekend.
Maar vind het verschrikkelijk dat het op de Olympische Spelen "grond" moet gebeuren.
ben benieuwd wat er voor ellende nog meer achter Eurocommerce vandaan komt.
Boven al vind ik het echt doodzonde.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:44

Nee dat meen je niet! heftig zeg!!

Chiave

Jeetje wat jammer!
Net zilver gehaald, en dan zo eindigen.

Pmall

Ik begrijp via twitter dat dit verhaal nog niet bevestigd is.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:46

Prisca schreef:
Kom kom de ruiter weet hier meer van en is echt wel van alles op de hoogte. Ik heb geen medelijden met hem. Voor hem is dit ook alleen maar goed want wie weet welke paarden heb nu worden aangeboden.

Ik betwijfel of Gerco wist van de praktijken die Visser erop na hield. Gerco heeft een contract voor het paard en zal zich - naar ik aanneem - niet met de bedrijfsvoering van de vastgoedmagnaat hebben bemoeid.

@ Droomkoning, ik vraag me af of het handig is om gevoelige info die jij nu hier schrijft op het net te dumpen.
Laatst bijgewerkt door Mistic op 10-08-12 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:46

Prisca schreef:
vieenrose schreef:

Nou sorry hoor ookal weet de ruiter dat het er aan zit te komen dan is het nog steeds rot voor hem, een beetje menselijkheid misstaat niemand

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:49

Mistic schreef:
Ik betwijfel of Gerco wist van de praktijken die Visser erop na hield. Gerco heeft een contract voor het paard en zal zich - naar ik aanneem - niet met de bedrijfsvoering van de vastgoedmagnaat hebben bemoeid.

@ Droomkoning, ik vraag me af of het handig is om gevoelige info die jij nu hier schrijft op het net te dumpen.

Daar geloof ik niet zo in vooral om dat ik het al weken voorbij zie komen in het nieuws. Dat zal hij ook heus wel zijn. Vergeet niet dit zijn handelaren....geen kleine jongens.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:50

Denk ik inderdaad niet echt een leuke happening voor hem, ook al weet hij ervan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:50

Wat een ongelooflijk klote nieuws en ontzettend rot voor Gerco.
Blijf het een laffe daad vinden dat dit op OS terrein moest gebeuren en dat het paard nu bij Ben Maher staat, bah bah bah.
Ben benieuwd wat er met Berlin gebeurdt. Als ie terug gaat de sport in maak je me heel pissig.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:51

Mistic schreef:

Misschien dat niet, maar hij wist wrs wel van het faillisement en dat, dat misschien verder zou gaan dan alleen dat. Het maakt er niet minder jammer om dat zo'n geweldig paard op deze manier van ruiter wisselt. En de ruiter zelf misschien meer van zijn toppaarden kwijt raakt.
Laatst bijgewerkt door ukje op 10-08-12 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:51

Droomkoning schreef:
Mistic schreef:

Daar is niets gevoeligs aan want je zou het allemaal kunnen lezen in de faillissement uitspraak van de rechter.
Het is niet voor niets dat er een curator nu de baas is bij Eurocommerce.
London zou al op stal staan bij Ben Maher wiens sponsor interesse heeft.

Ik wou net zeggen wat Droomkoning zegt is gewoon zo'n beetje algemeen bekend.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:53

Zo zonde, net zilver gehaald. Misschien wel een mooie afsluiter maar wel vervelend natuurlijk dat het op deze manier moet!

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:53

RM94 schreef:
Nou sorry hoor ookal weet de ruiter dat het er aan zit te komen dan is het nog steeds rot voor hem, een beetje menselijkheid misstaat niemand

Met Gerco hoeft niemand medelijden te hebben want die heeft zijn zakken meer dan goed gevuld met zijn commissies voor de vele paarden die hij en zijn broers hebben verkocht of bemiddeld voor Eurocommerce.
Ik vraag me af wat er nu met het paard (Tabalio) van Albert Voorn gaat gebeuren daar die ook van Visser is.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:57

Hoe dan ook zuur voor Gerco dat zijn olympische spelen op deze manier eindigen. Paardenwereld is niet alleen maar geld, Droomkoning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:57

Droomkoning schreef:
RM94 schreef:

Met Gerco hoeft niemand medelijden te hebben want die heeft zijn zakken meer dan goed gevuld met zijn commissies voor de vele paarden die hij en zijn broers hebben verkocht of bemiddeld voor Eurocommerce.
Ik vraag me af wat er nu met het paard (Tabalio) van Albert Voorn gaat gebeuren daar die ook van Visser is.

Hij heeft met geen enkel paard een band ofzo??
Dan kun je nog zo rijk zijn, je hecht je aan een paard.
Gerco heeft met zn broers zelf ook nog een stal, dus over geld en bekendheid zal hij wel weinig te klagen krijgen.
Lijkt me dat gerco zelf zich nu ook wel klote voelt, omdat 1 van zn paarden plots weg is gehaald, en ookal zag ie het aankomen.
De manier waarop ze london nu weg hebben gehaald, is echt een vieze vuile manier.

Droomkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:02

Juut schreef:
Hoe dan ook zuur voor Gerco dat zijn olympische spelen op deze manier eindigen. Paardenwereld is niet alleen maar geld, Droomkoning.

Hoezo is paardensport niet alleen maar geld?
Noem mij eens één topruiter op die het zonder geld kon.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:02

Ik vind dit een vuile manier van doen inderdaad, Vind het echt een knudde streek. Maar ja wie ben ik hoop dat gerco london nog terug kan krijgen op een of andere manier..

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:05

Zoiets gaat bij niemand in de koude kleren zitten, ook bij Gerco niet.
Het is wel het paard waar hij naar de OS is gegaan een Zilveren medaille wist te behalen.
Het gaat niet alleen om het geld, maar de combinatie dat die twee waren, Gerco zal er heus zo zijn gevoelens bij hebben.
Dus wel of geen medelijden, dat is ieder zijn eigen mening.
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 10-08-12 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Droomkoning

amykimmie schreef:
Gerco heeft met zn broers zelf ook nog een stal, dus over geld en bekendheid zal hij wel weinig te klagen krijgen.
Lijkt me dat gerco zelf zich nu ook wel klote voelt, omdat 1 van zn paarden plots weg is gehaald, en ookal zag ie het aankomen.
De manier waarop ze london nu weg hebben gehaald, is echt een vieze vuile manier.

Natuurlijk hebben ze een band met de paarden, maar bedenk dat ze er tientallen hebben en de liefde dus nogal verdeeld moet worden.
Voor Gerco is dit alles geen probleem want hij zou sowieso gaan vertrekken bij Eurocommerce en Gerco hoeft zich geen zorgen te maken want hij is op geen enkele wijze schuldig aan de oplichterij van Visser.
Waarom is dat een vuile manier?
Besef je wel dat er nog gezinnen zijn die heel veel geld tegoed hebben van Visser en dus alle recht hebben om beslag te leggen want het is meer hun paard dan van Visser of Schroder.

Petpa

Zakelijk gezien zal alles wel kloppen.

Maar ik vraag me af of de curator niet had kunnen wachten tot na de OS.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:06

Droomkoning schreef:
amykimmie schreef:

Natuurlijk hebben ze een band met de paarden, maar bedenk dat ze er tientallen hebben en de liefde dus nogal verdeeld moet worden.
Voor Gerco is dit alles geen probleem want hij zou sowieso gaan vertrekken bij Eurocommerce en Gerco hoeft zich geen zorgen te maken want hij is op geen enkele wijze schuldig aan de oplichterij van Visser.
Waarom is dat een vuile manier?
Besef je wel dat er nog gezinnen zijn die heel veel geld tegoed hebben van Visser en dus alle recht hebben om beslag te leggen want het is meer hun paard dan van Visser of Schroder.

Ik vind het knap hoe je voor Gerco kan spreken droomkoning.