joyce B schreef:Ik vind het zo´n super fijn beeld van Charlotte en Valegro, zo eerlijk gereden en zo´n lichte en fijne aanleuning en zo lekker los door het lijf... Ik vind het echt verdiend, die gouden plak... Zou ontzettend jammer zijn als die combinatie ook weer uit elkaar wordt gehaald...
Adelinde verdiend zilver, maar vind ook wel dat je over de bronzen plak kunt discussiëren. Anky werd voor mijn gevoel ondergewaardeerd, en de anderen daarboven hadden eigenlijk allemaal wel ergens een foutje of impulsverlies. Ik had Helen Langehanenberg die bronzen plak ook wel gegund, jammer dat Damon Hill bijna letterlijk ging zitten in de piaffe. Het verschil met Laura Bechtolsheimer was maar klein!
Wat is dat trouwens toch met die dressuursport dat zodra je iets belangrijks gewonnen hebt, je je paard kwijt bent en overnieuw moet beginnen met een ander paard... Dat is toch niet leuk meer?
Het merendeel van de succesvolste combinaties gaat straks uit elkaar, vooral voor de jonge combinaties erg jammer!
Tsjah, niet alle topruiters erkennen talent???
Ik bedoel, Edward Gal kreeg Totilas te rijden toen Totilas 6 was, toen bracht hij echt nog geen 10.000 euro op. Hij had gewoon het grootste aandeel in het paard moeten kopen, zodat hij beslissingen kan nemen.
Anky kiest er niet voor niets voor om Bonfire en Salinero helemaal voor zichzelf te hebben...