Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nee hoor, leuk toch?!
petraaken schreef:Gini schreef:
Ik heb moeten huilen toen ik het in de krant las. Phillipe is er heel erg van aangedaan. Nooit meer Vigo in de springpiste.
Dat laatste ging zowiezo niet meer gebeuren alleen had hij gehoopt op een mooier afscheid. Vigo is echter wel nog de wereldkampioen dus zoveel imago schade is dat nu ook weer niet.
Gini schreef:Heb je daar een bericht van? Want ik heb het nagevraagd bij mijn Belgische paardenvrienden en niemand wist iets van een nakend afscheid van Vigo. Dat hij na de OS dit jaar zou stoppen met springen ten voordele van de dek, dat wel, maar geen definitief afscheid van de algehele sport. En dat is door deze blessure waarschijnlijk wel het geval.
X__Trees schreef:Hoe veel kan je meeleven, prachtig en hilarisch
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... /1.1391781
Rinske schreef:Marjoow schreef:Vreemde vraag misschien, maar is er iemand die mij via SMS op de hoogte kan houden van wat de Nederlanders doen? Ik moet weg, de hele dag maar ben echt superbenieuwd wat ze gaan doen!
Je hebt zeker geen whatsapp?
Gini schreef:petraaken schreef:Gini schreef:
Ik heb moeten huilen toen ik het in de krant las. Phillipe is er heel erg van aangedaan. Nooit meer Vigo in de springpiste.
Dat laatste ging zowiezo niet meer gebeuren alleen had hij gehoopt op een mooier afscheid. Vigo is echter wel nog de wereldkampioen dus zoveel imago schade is dat nu ook weer niet.
Heb je daar een bericht van? Want ik heb het nagevraagd bij mijn Belgische paardenvrienden en niemand wist iets van een nakend afscheid van Vigo. Dat hij na de OS dit jaar zou stoppen met springen ten voordele van de dek, dat wel, maar geen definitief afscheid van de algehele sport. En dat is door deze blessure waarschijnlijk wel het geval.