Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Stagediver schreef:Iedereen weet zn naam al hier in terneuzen en omgeving. Dus ook al komt ie vrij. Iedereen weet wat hij gedaan beb en dat zal henm nog zuur te komen staan. Zn verdiende loon. Overal waar je op stal komt valt zn naam al.... Gevangenis straf is maar een kleine straf het is wat erna komt. De bak is nu denk alleen maar een bescherming want als die eruit komt zal hij weten dat hij de dierenbul is en iedereen zal hem aanstaren.... Een familielid van mij heeft vast gezeten wegens zedendelict en nog jaren later word hij ermee geconfronteerd.
Jolliegirl schreef:Is dat niet diegene die zich op bokt hier ook gemeld heeft?
Die ook op facebook en hyves aan het dreigen was dat ze de man en zijn leven kapot zou maken.
Wraak begint lekker. Mens weet totaal niet waar ze mee bezig is... DOM!
kruimenloek schreef:Hij is echt heel erg gevaarlijk en ja er is zeker wel een zeer grote kans dat hij ook hiervoor wraak neemt maar ik denk dat politie Terneuzen hier ook wel rekening mee houdt.
Ik heb nog wel contact met zijn familie gehad en als ik het een beetje in kan schatten zal hij gedwongen opgenomen worden denk ik, of het zin heeft is iets anders maar er zijn niet zo veel alternatieven denk ik.
We gaan wel proberen het een beetje af te sluiten en de kinderen hebben vakantie dus probeer er nog iets van te maken, afgelopen donderdag heb ik mijn nichtje begraven en was ook beetje symbolisch Loekster en Kruim want hoe het verder ook afloopt, deze 2 kleine schattige pony's komen nooit meer terug.