"Brandstichting auto ponydoder"

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Stagediver

Re: "Brandstichting auto ponydoder"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 09:57

Iedereen weet zn naam al hier in terneuzen en omgeving. Dus ook al komt ie vrij. Iedereen weet wat hij gedaan beb en dat zal henm nog zuur te komen staan. Zn verdiende loon. Overal waar je op stal komt valt zn naam al.... Gevangenis straf is maar een kleine straf het is wat erna komt. De bak is nu denk alleen maar een bescherming want als die eruit komt zal hij weten dat hij de dierenbul is en iedereen zal hem aanstaren.... Een familielid van mij heeft vast gezeten wegens zedendelict en nog jaren later word hij ermee geconfronteerd.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 10:59

Stagediver schreef:
Iedereen weet zn naam al hier in terneuzen en omgeving. Dus ook al komt ie vrij. Iedereen weet wat hij gedaan beb en dat zal henm nog zuur te komen staan. Zn verdiende loon. Overal waar je op stal komt valt zn naam al.... Gevangenis straf is maar een kleine straf het is wat erna komt. De bak is nu denk alleen maar een bescherming want als die eruit komt zal hij weten dat hij de dierenbul is en iedereen zal hem aanstaren.... Een familielid van mij heeft vast gezeten wegens zedendelict en nog jaren later word hij ermee geconfronteerd.

Dat zeg ik, in zijn woonplaats en omgeving kan hij niet terug maar wie weet in een uithoek van Groningen wie hij is? Ken genoeg mensen in mijn omgeving die überhaupt niet van het incident hebben gehoord.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:06

beaversrun schreef:
Jolliegirl schreef:
Gaat vies tegenvallen...
Maandje papierprikken en hij is weer vrij :)

En dan als ie echt gestoord is, neemt ie wraak terug. :)

Geven we jou adres zeggen we dat ze verhuist is :P

Moet ik mijn slagersmessen alvast slijpen? :P

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:09

Niet te scherp graag, het mag niet te snel gaan.. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:19

Jolliegirl schreef:
Is dat niet diegene die zich op bokt hier ook gemeld heeft? ;)
Die ook op facebook en hyves aan het dreigen was dat ze de man en zijn leven kapot zou maken.
Wraak begint lekker. Mens weet totaal niet waar ze mee bezig is... DOM!

heerlijk makkelijk he, over een ander oordelen..
Denk eens na, kijk vooral naar je eigen fouten...probeer je een beetje in te leven. Je hoeft het er niet mee eens te zijn wat,die vrouw heeft gedaan maar ik walg er echt van, van die schijnheilige mentaliteit van sommige bokkers hier, geld niet alleen voor jou.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:25

Ik denk dat wat Jolliegirl zegt dat ze daar gelijk in heeft, tuurlijk is iedereen boos en zou je die vent het liefst eigenhandig omleggen. Maar hij is in staat gebleken koelbloedig twee ponys de keel door te snijden. Nu waren het de ponys, misschien volgende keer de eigenaresse zelf of haar kinderen, daar mag wel bij nagedacht worden denk ik voor er allemaal bedreigingen gedaan worden.

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:36

Jolliegirl
En dan als ie echt gestoord is, neemt ie wraak terug. :)

Dit is toch echt een zieke reactie met die smiley erachter.
Maar je mag je messen slijpen hoor als je denkt dat dat je redding is,prima.
Je roeping was het blijkbaar ook niet. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:46

Slim? Nee...
Maar als ik de eigenares zou zijn, zou ik er toe in staat zijn om hem op het bureau zélf wat te gaan aan doen... Kan deze dames heel goed begrijpen.. Op zo'n moment wordt het zwart voor de ogen... Het logische redeneren dat wij hier doen vanuit rust in het topic, dat doe je dan niet meer volgens mij..

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:56

Hij is echt heel erg gevaarlijk en ja er is zeker wel een zeer grote kans dat hij ook hiervoor wraak neemt maar ik denk dat politie Terneuzen hier ook wel rekening mee houdt.
Ik heb nog wel contact met zijn familie gehad en als ik het een beetje in kan schatten zal hij gedwongen opgenomen worden denk ik, of het zin heeft is iets anders maar er zijn niet zo veel alternatieven denk ik.

We gaan wel proberen het een beetje af te sluiten en de kinderen hebben vakantie dus probeer er nog iets van te maken, afgelopen donderdag heb ik mijn nichtje begraven en was ook beetje symbolisch Loekster en Kruim want hoe het verder ook afloopt, deze 2 kleine schattige pony's komen nooit meer terug.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:58

Sterke kruimenloek.. :(:) Hoop dat je snel rust mag terug vinden..

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:02

pff was idd niet slim om dat te doen voor het politiebureau...

hopenlijk krijgt de man een goede straf voor het doden van de pony's!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:37

PortRoyal schreef:
Niet te scherp graag, het mag niet te snel gaan.. }>
Hoe langzamer hoe beter natuurlijk.. :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:21

Beaversrun : Waar sloeg jouw reactie dan op? Om mijn adres te geven ;)
Ik vatte het op als een geintje. Vandaar dat ik als geintje teruggaf: Moet ik mn messen even slijpen.
Maar blijkbaar was het geen geintje, waarom dan in godsnaam mijn adres geven waar slaat dat op? vooral met die :P erachter. Wat je bij mij een zieke reactie noemt..
Of snap ik je nu niet helemaal??? En mijn roeping was het niet? Waar heb jij het over? :+

Ik hoef niets met deze gek te maken te hebben... De idioot.
Maar wraak levert niets op.. Koelbloedig 2 pony's vermoorden... straks zijn het de kinderen!
Doe toch normaal!

Ik hoop echt dat de eigenaresse van de pony's en haar kids veilig zijn..
Echt waar.. want dit is niet normaal.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 20:42

Jolliegirl: denk dat je zelf.ook wel weet dat het gaat om je schijnheilige toon en niet om of je gelijk hebt of niet. Iedereen weet wel dat wraak nemen niet verstandig is. Maat om zo iemand dom tw noemen vind ik echt walgelijk. Heb je soms zelf geen paarden dat je je zoiets niet kan inbeelden of gewoon geen inlevingsvermogen?

Ebony170511

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 21:52

kruimenloek schreef:
Hij is echt heel erg gevaarlijk en ja er is zeker wel een zeer grote kans dat hij ook hiervoor wraak neemt maar ik denk dat politie Terneuzen hier ook wel rekening mee houdt.
Ik heb nog wel contact met zijn familie gehad en als ik het een beetje in kan schatten zal hij gedwongen opgenomen worden denk ik, of het zin heeft is iets anders maar er zijn niet zo veel alternatieven denk ik.

We gaan wel proberen het een beetje af te sluiten en de kinderen hebben vakantie dus probeer er nog iets van te maken, afgelopen donderdag heb ik mijn nichtje begraven en was ook beetje symbolisch Loekster en Kruim want hoe het verder ook afloopt, deze 2 kleine schattige pony's komen nooit meer terug.

Ik wens jullie heel veel sterkte met alles.
En hoop dat jullie het kunnen verwerken op jullie manier.
En probeer inderdaad nog iets van de vakantie te maken, ook al zal het moeilijk zijn.

ps ik weet niet wanneer jullie school weer begint?
Maar dat als jullie kinderen de eerste dag komen niet alles en iedereen op hun afstormt.
Ga der vanuit dat jullie dit besproken hebben met elkaar, met school, maar wilde het toch even benoemen.