Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purkie schreef:goedemorgen!de zon schijnt!
vraag me af waarom Adelinde en/of Edward gisteren Anky niet heeft begeleid zoals Sjef normaliter doet
gelukkig was en is er de held PATRICK Kittel, lof voor deze man.
Dressuurgek schreef:*zet de livestream alvast aan en informeerd de collega's dat ik vanmiddag beperkt bereikbaar ben*
RM94 schreef:purkie schreef:goedemorgen!de zon schijnt!
vraag me af waarom Adelinde en/of Edward gisteren Anky niet heeft begeleid zoals Sjef normaliter doet
Patrick Kittel traint bij Anky en Sjef dus kan me voorstellen dat ze dat prettig vindt beetje zelfde aanpak etc
RM94 schreef:purkie schreef:goedemorgen!de zon schijnt!
Patrick Kittel traint bij Anky en Sjef dus kan me voorstellen dat ze dat prettig vindt beetje zelfde aanpak etc
sarabande schreef:Whitepanther schreef:Op AD.nl hebben ze van Edward een vrouw gemaakt, van parcival en undercover ook trouwens.....
Volgens Radio 1 gisteren in het overzicht voor vandaag zou Happie aan de start komen
sarabande schreef:Whitepanther schreef:Op AD.nl hebben ze van Edward een vrouw gemaakt, van parcival en undercover ook trouwens.....
Volgens Radio 1 gisteren in het overzicht voor vandaag zou Happie aan de start komen
Bazinga schreef:Anky zegt dat Patrick een goede vriend is en misschien vond ze het zelf ook heel fijn dat hij kwam helpen. We weten niet of de nederlandse ruiters ook aan hadden geboden te helpen, gaat natuurlijk er ook om dat waar Anky zich het prettigst bij voelt. Als jij een hele goed klik met iemand hebt, kan ik me voorstellen dat je die dan graag om je heen hebt, ook al hebben anderen het misschien ook aangeboden.