OS: Ahlmann en Melchior laten bevalling vroeger inzetten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Re: OS: Ahlmann en Melchior laten bevalling vroeger inzetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:10

Jeetje wat een rare opmerkingen hier! :')

Ik snap het eigenlijk wel! Kind is nu gezond en klaar om te komen, wat maken die paar dagen nu uit.
Voor de gezondheid van het kindje ws helemaal niks, en dat is toch waar het om gaat????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:57

Ik geloof dat het in Duitsland zeker niet ongebruikelijk is zelf te bepalen wanneer het gebeurt ipv afwachten (althans, dat heb ik begrepen). Er zal ook zeker een reden voor zijn dat ze voor een keizersnede kiezen, anders zouden ze welgewoon inleiden denk ik zo... Kan de keuze ergens wel begrijpen. Vind het nogal lastig oordelen vanaf enkel een nieuwsbericht.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:18

rowo schreef:
Nou idd... t is idd maar wat je belangrijker vind. Maar goed... het kindje is volgroeid en kan gehaald worden. T zou alleen nooit mijn keus zijn :n

Het zal niet de eerste keer zijn dat een baby toch niet zo ver blijkt te zijn als werd gedacht... Zeker weten dat een kindje klaar is doe je pas op het moment dat de bevalling zich aandient (vroeggeboorte door andere oorzaken natuurlijk uitgesloten), de bevalling wordt normaal namelijk geïnitieerd door het kindje. Een baby net over de 37 weken zomaar halen zonder medische noodzaak vind ik hoe dan ook wel erg ver gaan, ook al begrijp ik dat de vader er graag bij wilde zijn. Het gaat hier niet eens om levensvatbaarheid maar om het feit dat het ene kindje 'afgebakken' is met 38 weken en het andere pas met ruim 41. Wat dat betreft krijgen ze maar één kans op een goede start.

Maar goed, in zo'n bericht staan idd nooit alle feiten en wie weet moest het sowieso een keizersnede worden vanwege andere oorzaken, waren er al tekenen dat ze snel zou gaan bevallen, you never know.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:47

Aangezien zijn vrouw niet meegaat(kan ik me niet voorstellen na een keizersnee) hadden ze net zogoed kunnen wachten, vanuit Londen ben je met twee uurtjes in Duitsland en een privejet kunnen ze wel betalen. Ik zou een kindje zonder medische noodzaak niet halen met 37 weken. Dit is gewoon elk risico op concentratieverlies en nog een Duitse ruiter die niet meedoet uitsluiten, tja, je moet het maar willen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:56

tja dat maakt van normale mensen topatleten die voor goud gaan en waar we zo graag naar kijken ...die zijn nu eenmaal net iets anders dan wij ...
je gaat nu eenmaal niet elke dag naar de OS dus kan me best in beelden dat er een en ander gepland is geworden ..

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 19:58

maar bij deze toch gefeliciteerd voor Judy en Christian met de geboorte van Léon !! *\o/*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:00

Is het kindje geboren ja?

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:03

:j
vanmorgen al

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:29

Yolien schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Misschien was een keizersnede al gepland door evt medische noodzaak ( kan vanalles zijn) en hebben ze nu alleen de datum verschoven

Precies, veel amazones hebben een te smal bekken waardoor een natuurlijke geboorte niet mogelijk is.

dat is onzin... Een bekken heeft niks met paardrijden te maken, maar met je bouw.

Ik hoop dat alles goed is verlopen en zo ja, gefeliciteerd!

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:34

Yolien schreef:
Precies, veel amazones hebben een te smal bekken waardoor een natuurlijke geboorte niet mogelijk is.

Dat heeft helemaal niets met de vorm van het bekken te maken, maar alles met de bekkenbodemspieren die bij amazones zwaar ontwikkeld zijn. Deze spieren kùnnen problemen geven tijdens een bevalling en het komt inderdaad best vaak voor, maar geeft geen reden tot het van te voren plannen van een keizersnede..

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 12:00

Nou ja, dat bedoelde ik. Bekkenbodemspieren.....