Ik heb ondertussen zelf contact via de mail gehad met Reinaard (oprichter Ranch), hij is blij dat de paarden weer terecht zijn en heeft de wil om het weer op te gaan bouwen!
Hij vind het fantastisch dat zoveel mensen met hem/hun meeleven en wil dan ook bedanken daarvoor.
Praktisch gezien:
Er blijkt een enorme behoefte aan financiele hulp, daar het verzekeringstechnisch niet al te best is. Het is op die manier het handigst om financieel gesteund te worden, hij kan dan alle spullen die nu nodig zijn aanschaffen en een idee krijgen in welke mate er her-opbouw mogelijk is. Op dit moment is die behoefte het grootst, wellicht dat later hulp in de zin van helpende handen belangrijker wordt.
Aangezien inzamelingsacties niet mogen op Bokt en ik denk dat dit via de media wellicht het handigste gespeeld kan worden, zou ik graag in contact komen met mensen die bij de Ranch geweest zijn of er op wat voor manier dan ook baat bij hebben gehad en die eventueel hiermee in de media willen komen.
Zelf heb ik ondertussen ook al mails de deur uit naar HvN en RTL, eerder heb ik meegewerkt aan een artikel in oa de Psychologie en ik heb zelf dan ook geen problemen met het eventueel verhaal doen op televisie, maar wellicht dat iemand een korter lijntje heeft of een beter plan van aanpak.
Ik heb het rekeningnummer van de Ranch gekregen, ik weet niet of dat ik dat wel per PB mag verstrekken aan diegene die hier iets mee kunnen. Ik ga nu naar bed, ga morgen uitzoeken hoe of wat wel mag op bokt qua inzamelen.
edit: typo
Laatst bijgewerkt door fliertje6 op 24-07-12 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt