Matthias Alexander Rath over zijn verloren droom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:52

Wordt die jongen ook in zijn eigen land zo doodgetrapt?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:53

Lovely schreef:
Cayenne, nog afgezien daarvan is het nogal (understatement) onsportief om te verwachten dat een sporter ziek en wel toch mee gaat doen aan een sportwedstrijd. Het is een beetje vreemd omdat van een mens te verwachten, die jongen heeft ons (het publiek) toch geen verantwoording af te leggen? Hij heeft een contract met PS en met zijn stiefmoei, maar verder met niemand.

Helemaal eens. Ja, jammer dat hij de OS mist, maar dat is maar 2.5 weken. Zijn gezondheid moet z'n hele leven mee.

@Russel, niet zo erg als hier in Nederland, maar ook daar zijn ze niet mild.

Anoniem

Re: Matthias Alexander Rath over zijn verloren droom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:54

Zwaar onsportief.....louter het niet willen gunnen.

Dees

ziekte van Pfeiffer

Zie ook: *klik*

Citaat:
Soms kun je maandenlang last houden van vermoeidheid, maar de meeste mensen zijn na 2 tot 3 weken wel weer hersteld.
Laatst bijgewerkt door Dees op 12-07-12 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

russel schreef:
Wordt die jongen ook in zijn eigen land zo doodgetrapt?

Alleen als je aan de Rollkur doet.
en Toot is een erfenis daarvan.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:56

Het zal je maar overkomen allemaal. Harde lesjes uit de werkelijkheid.

Ik denk dat deze OS een gedeelde droom was met mamma en pappa...
daar zullen wel eens woorden over gevallen zijn. Een man van zijn leeftijd moet zijn eigen weg gaan.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:58

purkie schreef:
Het zal je maar overkomen allemaal. Harde lesjes uit de werkelijkheid.

.

Daar kunnnen die ruiters in Nederland behalve Anky nog van leren.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:59

Niemand gun je ziek te zijn, zeker niet als je naar OS wilt. :(:) Gelukkig is Rath nog jong genoeg om weer te kunnen gaan.

Helaas hebben ze zelf wel de schijn tegen gewekt naar mijn mening. Ze hebben eerst flink van de toren geblazen om vervolgens telkens weer af te zeggen.
Jammer dat ze niet eerlijk gezegd hebben dat het gewoon tijd nodig heeft een combinatie te worden, zeker met zo'n in een ander systeem gereden toppaard. Had iedereen het met paardenverstand helemaal begrepen en ze ongetwijfeld geduld en het allerbeste gewenst. :j

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:09

Lovely schreef:
Als een van de weinige hollanders vind ik het jammer dat die twee niet kunnen starten in London. Ik keek er echt naar uit ze te zien vlammen en een goede prestatie neer te zien zetten voor Duitsland. Echt jammer.

Hier nog een hoor :D
heb dat gedoe eromheen nooit gesnapt, laat die jongen toch lekker

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:13

Gatsamme, weer een topic waarin weer het zelfde uitgekauwd gaat worden, zijn we dat met z'n allen nog niet beu?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:15

Jammer, ik had ze graag gezien op de Spelen! Ik hoop dat hij snel weer op de been is, het zit ze wel iedere keer op alle fronten tegen en dan ook nog steeds die media-aandacht er bij..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:21

Vala schreef:
Gatsamme, weer een topic waarin weer het zelfde uitgekauwd gaat worden, zijn we dat met z'n allen nog niet beu?

Volgens mij geven de meeste posters gewoon aan dat ze het heel sneu vinden voor MAR

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:34

InekeN schreef:
Helaas hebben ze zelf wel de schijn tegen gewekt naar mijn mening. Ze hebben eerst flink van de toren geblazen om vervolgens telkens weer af te zeggen.

Dat hoog van de toren blazen is nogal aangedikt door de buitenwereld en in Nederland vooral. Want zodra Matthias Rath zegt dat hij er wel zin in heeft om naar de Spelen te gaan, dan wordt dat door bepaalde mensen meteen vertaald alsof hij beweert dat hij wel even een gouden medaille gaat ophalen. Want WAAR heeft Matthias Rath of Paul Schockemohle beweerd dat ze wel even een gouden medaille gingen ophalen in London. Voor Schockemohle weet als geen ander dat er altijd eerst nog voor gereden moet worden.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:47

@Lovely: Volgens mij was het toch echt Team Rath/Schockmohle die de Totilas Champion shirts op de markt brachten voor er ook maar één proef was gereden en vertelden dat ze door wilden gaan waar Edward Gal was geëindigd.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:52

IngridM schreef:
Lovely schreef:
Als een van de weinige hollanders vind ik het jammer dat die twee niet kunnen starten in London. Ik keek er echt naar uit ze te zien vlammen en een goede prestatie neer te zien zetten voor Duitsland. Echt jammer.

Hier nog een hoor :D
heb dat gedoe eromheen nooit gesnapt, laat die jongen toch lekker

Ja en hier ook. Had hem gegund bovenaan het trapje te staan.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:56

Cayenne schreef:
Ik neem aan dat Rath met medicatie tegen Pfeiffer ook niet door de OS dopingtest zou komen.

Voor Pfeiffer is geen medicatie. Alleen in de ergste gevallen (zoals bij mij :') ) Prednison, maar dat neemt alleen de zwellingen
weg, maar doet voor de Pfeiffer verder niks. Uitrusten en je ook als je je beter voelt koest houden is het enige medicijn. Helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:57

mylittlejoy schreef:
@Lovely: Volgens mij was het toch echt Team Rath/Schockmohle die de Totilas Champion shirts op de markt brachten voor er ook maar één proef was gereden en vertelden dat ze door wilden gaan waar Edward Gal was geëindigd.

En dan? Is dat dan een reden om hem vervolgens af te schieten voor alles wat hij zegt en doet? En tja, als je zelf niet in je paard gelooft kom je nooit ergens.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:13

Dat zeg ik niet. Maar hij/het team heeft het er mijns inziens wel zelf naar gemaakt dat hij niet (meer) serieus genomen wordt. Dat dit door de buitenwereld aangegrepen wordt om hem belachelijk te maken, dat is nu eenmaal bij iedereen zo. The bigger they are, the harder they fall.

Zoals ik eerder al zei: he talks the talk. Nu nog walk the walk.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:19

Citaat:
blablabla ... steekt zijn zoon een hard onder de riem.

Ook dat nog, arme jongen :(:)

Zonder gein, ik vind het ontzettend sneu voor hem.
Ik baal al dat ik de Damloop moet laten schieten door pfeiffer, kun je nagaan als je op DAT niveau en met de wetenschap dat er meteen met modder gegooid wordt de belangrijkste wedstrijd van je leven moet laten schieten.
Hopelijk zien we hem over 4 jaar schitteren. En winnen. Goed voor alle moddergooiers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:20

Wat een flauwekul zeg. Niemand heeft het er zelf naar gemaakt om voortdurend afgeschoten te worden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:30

En ik denk ook dat hij er ook nog eens niks aan kan doen, als hij had mogen kiezen en de tijd terug had kunnen draaien was hij volgens mij nooit op Totilas gaan zitten. Hij moet ook maar doen wat hem van hogerhand opgelegd wordt. Ik wens hem beterschap, pfeiffer is geen lolletje!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:32

*zucht* Nogmaals, dat zeg ik niet.

Mijns inziens heeft hij het er zelf naar gemaakt dat hij niet meer serieus genomen wordt.
*nieuwe zin*
Dat dit door de buitenwereld aangegrepen wordt om hem belachelijk te maken, dat is nu eenmaal bij iedereen zo.

Dat maakt niet dat ik het terecht vind dat hij constant wordt afgebrand/afgeschoten, maar dat dit nu eenmaal een bijwerking is van het in de spotlight staan. Wat ik wél terecht vind is dat er commentaar is en m.i. is dit commentaar mede ingegeven door de verwachtingen die door het team zelf geschept zijn.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:51

Ik vind ook wel dat team MAR het in het begin niet handig heeft aangepakt. Maar dat zijn gedane zaken nu.
Ik vind het echt spijtig, ja ze hebben enkele mindere optredens gehad, maar ze hebben ook enkele keren wel mooie optredens gehad. Ik had het wel een hele mooie en spannende strijd gevonden, spijtig genoeg moeten we hen nu missen.

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:23

Cassidy schreef:
Ik heb echt medelijden met Rath. Die in geen enkel opzicht de verwachtingen waar kan maken. Door een domme besmetting met Pfeiffer.

Voor diegene die het plot gaat schrijven voor de MAR-TOOT CSI:
Pfeiffer krijg je van zoenen, waarschijnlijk is er een dame geweest die zichzelf heeft aangeboden aan hèm, in de hoop hem te besmetten, zodat hij de kans niet zou krijgen te starten op de OS. Wie heeft het motief?
- Een Nederlandse die hoopt dat 'n Nederlandse ruiter wint
- Een Duitse ruiter die stiekem op Toot wil
- Een merrie-houder die hoopt dat het dekgeld omlaag gaat
- Edward Gal die Toot terug wil (disguised as a pretty female, natuurlijk)
Of... Komt het toch uit een onverwachte hoek???
:+
ceasario schreef:
Lovely schreef:
Dit wordt dus weer zo'n topic met vrij schieten op Rath.

En dan gaan andere Nederlanders "bloeden".

De F-side van Ajax is gewoon het zelfde, alleen slaan ze er hier online op.
Wie zegt mij dat Paardensportpubliek anders is dan voetbalpubliek..De eerste zijn nog erger..die verbergen zich achter een niet achterhaalde alias.
Volledig off-topic, maar sorry. Whaaat? Ik vind het niet zo handig dat je de F-side van Ajax erbij haalt. Het indiceert namelijk nogal dat 't alleen hooligans van Ajax zijn die "erop slaan". Die zich verbergen achter aliassen. Alsof andere clubs alleen maar engeltjes als fans hebben...
En zal ik je eens wat vertellen? Ik heb meerdere malen op die F-side gestaan en voel me behoorlijk aangesproken hier. Terwijl ik daar minder kwaaie bedoeningen tegen ben gekomen dan hier op bokt soms. Maar zoals je deze post plaatst, krijg ik een beetje het idee dat jij liever prijs schiet op Ajax dan op Toot. Prima hoor. Stoer ook. Gelukkig heb je een alias :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:28

Genoeg Burberry petjes hier lijkt mij? Dan zit je al gauw aan die vergelijking.

(ik ben Ajax supporter trouwens)