Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Cayenne, nog afgezien daarvan is het nogal (understatement) onsportief om te verwachten dat een sporter ziek en wel toch mee gaat doen aan een sportwedstrijd. Het is een beetje vreemd omdat van een mens te verwachten, die jongen heeft ons (het publiek) toch geen verantwoording af te leggen? Hij heeft een contract met PS en met zijn stiefmoei, maar verder met niemand.
Citaat:Soms kun je maandenlang last houden van vermoeidheid, maar de meeste mensen zijn na 2 tot 3 weken wel weer hersteld.
Gelukkig is Rath nog jong genoeg om weer te kunnen gaan.
Lovely schreef:Als een van de weinige hollanders vind ik het jammer dat die twee niet kunnen starten in London. Ik keek er echt naar uit ze te zien vlammen en een goede prestatie neer te zien zetten voor Duitsland. Echt jammer.
InekeN schreef:Helaas hebben ze zelf wel de schijn tegen gewekt naar mijn mening. Ze hebben eerst flink van de toren geblazen om vervolgens telkens weer af te zeggen.
IngridM schreef:Lovely schreef:Als een van de weinige hollanders vind ik het jammer dat die twee niet kunnen starten in London. Ik keek er echt naar uit ze te zien vlammen en een goede prestatie neer te zien zetten voor Duitsland. Echt jammer.
Hier nog een hoor![]()
heb dat gedoe eromheen nooit gesnapt, laat die jongen toch lekker
Cayenne schreef:Ik neem aan dat Rath met medicatie tegen Pfeiffer ook niet door de OS dopingtest zou komen.
) Prednison, maar dat neemt alleen de zwellingenmylittlejoy schreef:@Lovely: Volgens mij was het toch echt Team Rath/Schockmohle die de Totilas Champion shirts op de markt brachten voor er ook maar één proef was gereden en vertelden dat ze door wilden gaan waar Edward Gal was geëindigd.
Citaat:blablabla ... steekt zijn zoon een hard onder de riem.

Cassidy schreef:Ik heb echt medelijden met Rath. Die in geen enkel opzicht de verwachtingen waar kan maken. Door een domme besmetting met Pfeiffer.
ceasario schreef:Volledig off-topic, maar sorry. Whaaat? Ik vind het niet zo handig dat je de F-side van Ajax erbij haalt. Het indiceert namelijk nogal dat 't alleen hooligans van Ajax zijn die "erop slaan". Die zich verbergen achter aliassen. Alsof andere clubs alleen maar engeltjes als fans hebben...Lovely schreef:Dit wordt dus weer zo'n topic met vrij schieten op Rath.
En dan gaan andere Nederlanders "bloeden".
De F-side van Ajax is gewoon het zelfde, alleen slaan ze er hier online op.
Wie zegt mij dat Paardensportpubliek anders is dan voetbalpubliek..De eerste zijn nog erger..die verbergen zich achter een niet achterhaalde alias.