Ik vind het wel prettig als veulens bij ander veulens EN bij oudere soortgenoten opgroeien. Dus absoluut geen veulens bij alleen maar veulens. Juist in een groep met verschillende leeftijden leren jonge paarden veel meer dan van jonkies. Ik heb dat jaar in, jaar uit gezien bij een New Forest fokker vroeger in de jaren 70 en 80 en heb er eentje thuis rondlopen die ook zo is opgegroeid en een enorm sociaal volwassen paard is geworden. Heb het geboden voorbeeld (veulens onderling) ook meegemaakt en nee, dan gaat het voornamelijk om wie het meest dominant is en is de laagste in rangorde de pineut (met alle gevolgen van dien, zowel voor de laagste in rang, als de hoogste in rang). Ik snap niet waarom ze het zo brengen, die sectorraad.....
(al vind ik het wel een goed initiatief om mensen wat wijzer te maken, maar doe het dan goed). 
Sarabande, sportpaarden kunnen ook prima in de sneeuw staan, hoor, desnoods met een deken.
Daarbij, zo vaak ligt er geen sneeuw in ons land, valt allemaal best mee.
)
Daarvoor hebben ze zelf tanden gekregen. En te warm, koud of nat? Schuilhutten, veel bomen en hoog gelegen land. Daar moeten ze het mee doen, zomer en winter. En ik denk eigenlijk dat daarom bekende dressuurruiters hier hun jonkies komen kopen.