Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kitsolu schreef:Eens, kan hij alsjeblieft in een link? Ik heb spontaan mijn eetlust verloren.
Als ze in een link staan kan je je erop voorbereiden en is het lang zo erg niet, ik vind het niet fijn om hierdoor zo verrast te worden.
Femke schreef:Mijn aanname is gebaseerd op de volgende punten:
1. Ja, infectie kan bij iedere operatie voorkomen, maar zeker als er lichaamsvreemde stoffen een holte binnengedrongen zijn (zeker als het vuil hout is), is die kans enorm. Infectie tijdens een steriele operatie is al aanwezig, bij een non-steriele omgeving zoals in dit geval is die kans gewoon erg groot.
2. Paard heeft acuut veel pijn, en zal waarschijnlijk ook weken tot maanden ernstige pijn houden.
2. De verwonding is aanzienlijk. Het is een breuk van de schedel. Een gat dat voor langere tijd open moet blijven (ook weer risico op extra infecties en risico bij stoten van hoofd, etc.).
3. Operatie op die leeftijd geeft een grote kans op sterfte tijdens de operatie
4. Kans op complicaties (zoals hersenvliesontsteking, MRSA, blindheid, etc.)
5. Lange herstelperiode
6. Paard is erg bejaard.
Zoals je ziet, al minstens 6 argumenten waarop ik een mening baseer.
Mindim schreef:@Femke
Tja, ik noem dat je er uit praten, misschien je reacties dan in het vervolg genuanceerder brengen, hoef je daarna niet zo je best te doen het weer recht te praten
Dat belerende toontje mag je ook wel achterwege laten.
Verder zijn we het niet eens, klaar.
Niet zozeer voor mij hoor, maar er zitten ook jonge kinderen op Bokt die hier nog wel eens wakker van zouden kunnen liggen.

indrasjacks schreef:Mindim schreef:@Femke
Tja, ik noem dat je er uit praten, misschien je reacties dan in het vervolg genuanceerder brengen, hoef je daarna niet zo je best te doen het weer recht te praten
Dat belerende toontje mag je ook wel achterwege laten.
Verder zijn we het niet eens, klaar.
moet zeggen jij kan er ook wat van naar mijn idee hoeft ze niets recht te breien mischien moet jij beter leren lezen dan je neus lang is. daarnaast t is een forum als dat haar mening is dan is dat toch ok. ik had m ter plekke afgemaakt niet eens laten nakijken op een kliniek
zon paar moet je niet redden
NeverGiveUp schreef:Mijn vader zegt 'Dat heeft iemand erin geslagen dat kan niet anders.'
als je nadenkt dat er ook nog een groot stuk schedel stuk was gegaan dan moet dat toch bar hard gegaan zijn.