Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vur schreef:Er was kennelijk een Nederlander onder de jury's die 95 % had gegeven? Ik las het ergens, maar ik weet niet of het klopt en wie dat dan was. Weet iemand dat?
lennie schreef:Please correct me if I am wrong.... tijdens de uitgestrekte draf van Valegro hoorde ik Totilas zijn uitgestrekte draf muziek en tijdens de pirouettes hoorde ik een soortgelijk klokgeluid als bij Totilas' pirouettes? ( van toen Edward nog de ruiter van Totilas was)
Is dit een eerbetoon aan Edward?
Verder een super sympatieke combinatie, fijn om naar te kijken.

Seasons schreef:lennie schreef:Please correct me if I am wrong.... tijdens de uitgestrekte draf van Valegro hoorde ik Totilas zijn uitgestrekte draf muziek en tijdens de pirouettes hoorde ik een soortgelijk klokgeluid als bij Totilas' pirouettes? ( van toen Edward nog de ruiter van Totilas was)
Is dit een eerbetoon aan Edward?
Verder een super sympatieke combinatie, fijn om naar te kijken.
Eerbetoon aan Edward?
De klokgeluiden is de Big Ben en van de uitgestrekte draf is een stukje muziek van een James Bond film.
CarolineP schreef:vur schreef:Er was kennelijk een Nederlander onder de jury's die 95 % had gegeven? Ik las het ergens, maar ik weet niet of het klopt en wie dat dan was. Weet iemand dat?
Eddy de Wolff van Westerode gaf 97 % voor de art waarde. Maar ook het engelse jurylid af daar hoog voor. 96 %
staat gewoon bij de uitslagen hoor.
Rav19 schreef:Mooie ontspannen gereden proef ! zonder druk , daar kunnen de hollanders nog van leren.
mbkaatje schreef:Of ze nu een record rijdt of niet, bij de Olympische spelen rijden ze tegen elkaar en dan wordt er -ter plekke- uitgemaakt wie de beste is. Het zal een leuke en spannende strijd worden. Ik kijk er al naar uit. Er zijn genoeg kanshebbers. Uiteraard hoop ik dat er een Nederlander wint, maar zeker is het helemaal niet.

Willem47 schreef:janderegelaa schreef:[
De zakken met die achterhand is puur genetisch. Zn vader doet het en zn grootvader ook. Salinero is eigenlijk een springpaard dus echt heel raar is het niet.
Ik weet niet of jij het papier van Valegro welleens bestudeerd hebt, maar dat is meer springpaard dan dressuurpaard.