Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:49

Bloodymary schreef:
Wat zonde zeg. Zo jammer dat we dat paard niet meer kunnen zien schitteren.

En die pfeiffer? Dit gaat om topsport. Als een topsporter ziek is duurt de genezing geen weken zoals bij ons, maar een paar dagen, daar spuiten ze wel het een en ander in om dit te bespoedigen. Dus eerlijk gezegd geloof ik er geen flikker van. Stelletje faalhazen.

Pff, ga je eerst eens verdiepen in wat pfeiffer is voordat je dit soort uitspraken doet :z

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:51

Waarom geven ze dat paard toch niet terug. Als die vent er nu niets meer uit kan toveren dan is het verhaal toch gewoon klaar? Elke keer de grootste smoel om zich op het laatst af te melden, is er niets met het paard dan is er wel wat met Rath. Je kan mij niet vertellen dat je een paard van 15 miljoen koopt en je zo makkelijk afmeldt voor de OS. Gunde het die jongen van harte maar nu is het verhaal wel klaar. Dit gaat m niet meer worden, nu niet, over 4 jaar is er ook wel weer een smoes. Zonde van zo'n paard. Enorme blunder voor Duitsland

Bloodymary

Haha, doe niet zo naief zeg!

(bedoeld voor de zgn. Pfeifferexperts).
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 05-07-12 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaVB

Zonde van Totilas. Klassieke verlies-verlies situatie kan ik de verkoop achteraf alleen nog maar noemen. :+

Ayasha
Blogger

Bloodymary schreef:

zeg eens wat ie kan krijgen om er op een paar dagen vanaf te zijn dokter?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:52

erg jammer, maarja, het zal wel een goede reden hebben hoor, ik weet nog dat motorrijder stoner vorig jaar ofzo ook pfeiffer had. dat zette ook geen zoden aan de dijk. ik snap goed dat die daarvoor thuisblijft.

balotelli komt voor italie uit, heb ik uit betrouwbare bron vernomen:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0522_n.jpg
Laatst bijgewerkt door PocoGaucha op 05-07-12 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:53

Ayasha schreef:
Bloodymary schreef:

zeg eens wat ie kan krijgen om er op een paar dagen vanaf te zijn dokter?

Dan meld ik me daar ook meteen voor aan, lijkt me heerlijk!! :D

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:53

Wat ik altijd al gezegd hebt; Dit paard had niet verkocht moeten worden.
Ook over 4 jaar zien we dit paard niet meer terug. Rath waarschijnlijk wel maar met een ander paard waar hij wel een combinatie mee heeft.
Totilas gaat de dekkingen doen en daar zal het denk ik bij blijven.

Mocht het echt de ziekte zijn die de ruiter weerhoud van deelname dan petje af voor zijn afmelding. Maar toch heb ik mijn twijfels er enigzins bij helemaal gezien de jaren dat het paard nu in duitsland staat.

Moge de beste winnen straks.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:54

Inderdaad Ellie_F. Hoe lang zou deze combinatie nog stand houden? Zou Paul zich inmiddels niet af beginnen te vragen of hij er juist aan heeft gedaan dit miljoenenpaard bij Rath onder te brengen en dat het inderdaad tijd is voor verandering wil hij de potentie van dit paard ooit nog volledig gaan benutten?

k_m

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:55

even hetzelfde als dat ik in het dubbel topic had gepost :

Ik blijf het vreemd vinden dat er altijd wel 'iets' tussen komt wanneer het om belangrijke wedstrijden gaat..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:58

Tsja, verrassend is dit niet..
Bij elke grote wedstrijd waar hij zich écht kan meten met de groten, is er wel weer iets.
Als Rath nou weet dat hij pfeiffer heeft, waarom heeft hij dan überhaupt de sportrechten op Totilas gekocht? :o? Je weet dan toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren, wees dan niet zo ego en gun iemand anders die het wel (aan)kan dit paard..
Vind het zonde van Totilas op deze manier, ik vrees dat we hem nooit meer in de ring zullen zien, op een paar regionale wedstrijdjes zonder concurrentie na.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:58

hebben ze toch geluisterd naar de dieren bescherming :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:59

Jammer, ze hadden toot beter na de spelen kunnen verkopen.. Hadden ze er wellicht nog wat miljoentjes meer voor kunnen krijgen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:59

Aranel schreef:
Bij elke grote wedstrijd waar hij zich écht kan meten met de groten, is er wel weer iets.
Als Rath nou weet dat hij pfeiffer heeft, waarom heeft hij dan überhaupt de sportrechten op Totilas gekocht? :o? Je weet dan toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren, wees dan niet zo ego en gun iemand anders die het wel (aan)kan dit paard..
Vind het zonde van Totilas op deze manier, ik vrees dat we hem nooit meer in de ring zullen zien, op een paar regionale wedstrijdjes zonder concurrentie na.

ja want dat ie het nu ging krijgen wist ie natuurlijk al. Dat stond ingepland in zijn kalender. :j
Enneh naar wat ik me herinner waren er niet echt nog kandidaten voor Totilas.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 05-07-12 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:00

Bloodymary schreef:
Wat zonde zeg. Zo jammer dat we dat paard niet meer kunnen zien schitteren.

Inderdaad, wat had ik dat paard een plek op de spelen gegund! In eerste instantie onder Edward Gal, maar om nu ook met Rath thuis te moeten blijven is eeuwig zonde natuuurlijk :\

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:00

Ben benieuwd hoe dit nieuws bij Edward Gal aankomt.

(kan ie Totilas voor Undercover laten doorgaan ? )

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:01

@Ayasha, tuurlijk niet dat zegt ze toch ook niet? Maar je weet dat de kans er ALTIJD is !

Anoli

Vind het sneu voor hem.
Moet je nagaan je grootste droom moet je aan je neus voorbij laten gaan.

pfeiffer uitzieken en doortrainen voor over 4 jaar Lijkt mij een verstandige keuze

Aranel

Ayasha schreef:
Aranel schreef:

ja want dat ie het nu ging krijgen wist ie natuurlijk al. Dat stond ingepland in zijn kalender. :j
Enneh naar wat ik me herinner waren er niet echt nog kandidaten voor Totilas.

Komt dat zomaar opzetten dan? Van de één op andere dag..? Vorige maand had hij nog nergens last van en nu de OS in zicht komen krijgt hij opeens klachten?

sarabande

Ik vroeg me al af hoe je, als je zegt te ziek te zijn om naar een wedstrijd te gaan, wel thuis een prestatie kan leveren die aan moet tonen dat je als combinatie in vorm bent voor de OS.
Dat leek me een heel merkwaardig verhaal.

Wat er waar is pfeiffer gun ik niemand, maar het zou goed zijn als de familie en Paul na het EK vorig jaar wat realistischer geworden zouden zijn.
Dus hun tentje met goodies hadden ingepakt en de dressuurwereld weer het plezier van de magie van Totilas met de ruiter die hem gemaakt had gegund hadden.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:02

Ja, dat kan zeker.
Virus kan al een tijdje in je lijf zitten voordat je er opeens doodziek van bent.

Aranel

Anoli schreef:
Vind het sneu voor hem.
Moet je nagaan je grootste droom moet je aan je neus voorbij laten gaan.

pfeiffer uitzieken en doortrainen voor over 4 jaar Lijkt mij een verstandige keuze

Of paard terugdoen naar EG en zelf beginnen met een paard die je zelf opleidt, lijkt me nog beter :Y)

Ayasha
Blogger

k_m schreef:
@Ayasha, tuurlijk niet dat zegt ze toch ook niet? Maar je weet dat de kans er ALTIJD is !

Dus stel, jij bent Rath, en omdat jij morgen doodgereden kan worden mag je geen sportrechten kopen van iemand want ja die kans is er áltijd! :?

Aranel; ja, zoek eerst op wat het in houdt voor je uitspraken doet die kant noch wal raken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:03

Pfoe wat sneu voor MAR zeg, maar mijns inziens wel een goede keus.
Afgezien van het feit dat het niet goed voor zijn gezondheid is, erkent hij nu zelf ook dat hij geen aandeel kan leveren in de winkansen van Duitsland.
Over 4 jaar gewoon weer proberen en nu eerst weer beter zien te worden.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:04

Wat dapper om dit besluit te nemen! Ook al ben je ziek dan nog wil je kosten wat kost je droom naleven. Dat heeft heel veel lef nodig om toch voor jezelf te kiezen dan het toch te proberen. Pfeiffer is gewoon een rot ziekte en kan je leven flink in de war schudden.

Ik hoop dat hij snel beter is en dat hij samen met Toot verder kan.