Manege Hulten lucratieve manier voor crisis gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:25

juliomariner schreef:
KG_Images schreef:
Wellicht gebeurd dit ook wel, des te belangrijker dat het op bokt netjes blijft :)

Eens en daarbij wat hebben deze mensen nu gedaan, een beetje teveel hash kweken. Kijk als je aan een kind hebben gezeten of iemand hebben omgelegd is het wat anders maar ik vind dit geen reden om alles maar op internet te zetten

Ja dat is idd zo :)

CChanell

Re: Manege Hulten lucratieve manier voor crisis gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:38

Ja, maar ik wilde het gewoon zeker weten, want ja dat zijn toch wel de mensen die die wedstrijd organiseren, daarnaast had ik daar totaal niet aan gedacht :+
Want dat betekent dus dat die wedstrijd waarschijnlijk niet door gaat en die van psv klavertje vier dan hopelijk wel voor de mensen die daar mee rijden :)

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:42

CasanovaLY schreef:
Ja, maar ik wilde het gewoon zeker weten, want ja dat zijn toch wel de mensen die die wedstrijd organiseren, daarnaast had ik daar totaal niet aan gedacht :+
Want dat betekent dus dat die wedstrijd waarschijnlijk niet door gaat en die van psv klavertje vier dan hopelijk wel voor de mensen die daar mee rijden :)

Was ook niet echt als commetaarop u bedoelt maar ik wel vaker dingen op bokt waarvan ik denk dta de mensen die het aangaan niet echt blij mee zullen zijn

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:45

juliomariner schreef:
CasanovaLY schreef:

Was ook niet echt als commetaarop u bedoelt maar ik wel vaker dingen op bokt waarvan ik denk dta de mensen die het aangaan niet echt blij mee zullen zijn

oke dat is fijn om te horen :)
maar ja ik zeg het maar even, want sommige bokkers reageren niet zo vriendelijk op dit soort dingen :+

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:47

Klopt sommige bokkers zijn niet echt beschaafd in hun reacties op anderen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:48

Mochten ze de locatie niet kunnen gebruiken, dan wil onze vereniging wel een aantal data overnemen. Ik zal morgen eens gaan bellen, heb nog niets vernomen over jureren.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:51

@Confetti, waar zouden de wedstrijden dan gehouden worden als dit van toepassing is?? :)

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:35

Ik hoorde het nieuws pas vandaag, lekker laat.....
Jammer zeg, ik reed daar altijd graag. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat en of er in de toekomst ooit nog wedstrijden worden gehouden. Ik heb ook medelijden met de pensionklanten daar.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:56

Femke_K schreef:
Ik hoorde het nieuws pas vandaag, lekker laat.....
Jammer zeg, ik reed daar altijd graag. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat en of er in de toekomst ooit nog wedstrijden worden gehouden. Ik heb ook medelijden met de pensionklanten daar.

Een vriendin heeft haar paard daar staan, en die zegt dat ze daar gewoon mag blijven staan. Wat ik een beetje vreemd vind, maargoed :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:20

denk dat de pensionklanten idd voorlopig gewoon kunnen blijven staan, dat zijn immers gedupeerden van deze situatie , echter zijn ze wel afgesloten van stroom, en is er op heel veel beslag gelegd.
als ik daar pensionklant zou zijn zou ik toch heel stevig balen!

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:13

Moeten ze nu dan zelf de paarden voeren, mesten en buiten zetten? Ik zou ook balen zeg!

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:56

hier ziet er in ieder geval niet naar uit dat de wedstrijd op zondag door gaat... er is nog geen startlijst, dus ik ben bang dat mijn wedstrijd op 22 juli dan ook niet door gaat, want is dezelfde organisatie :+

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:03

ik wacht hier ook maar af voor as dinsdag , was/is door klavertje vier ,en ze hebben toegezegd het zondag bekend te maken , al heb ik er een hard hoofd in..

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:41

Ra_chel schreef:
ik wacht hier ook maar af voor as dinsdag , was/is door klavertje vier ,en ze hebben toegezegd het zondag bekend te maken , al heb ik er een hard hoofd in..

ja, maar in principe kan die wedstrijd makkelijker door gaan, omdat dat niet de eigenaren zijn en zo ver ik weet gaat het startgeld toch altijd naar de verenigingen of niet??
vind het wel vreselijk zonde van de mooie locatie -O-

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:49

Als ik zo eens bekijk, dan zullen alle wedstrijden die ze zelf georganiseerd hebben niet meer doorgaan en kunnen de organiserende verenigingen een andere locatie gaan zoeken om hun wedstrijden door te laten gaan.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:34

confetti; dat denk ik dus ook , de vereniging huurt immers van de eigenaren , en ik weet niet waar allemaal beslag op is gelegd ,maar dat zou ook gerust op de manege zelf kunnen zijn.
maar uiteindelijk is het speculeren ,en afwachten wat er komen gaat.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:39

Vind ik dus wel vreselijk jammer -O-
Maar ja is niks aan te doen...
Hopelijk word het later over gekocht of kunnen de eigenaren hun "schulden" betalen en kan het weer in bedrijf gebracht worden, want het is een hele mooie locatie

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:29

confetti schreef:
Mochten ze de locatie niet kunnen gebruiken, dan wil onze vereniging wel een aantal data overnemen. Ik zal morgen eens gaan bellen, heb nog niets vernomen over jureren.

welke locatie zitten jullie als ik vragen mag? want als hulten idd weg zou vallen , dan heb ik gelijk een stuk minder wedstrijden in mn agenda staan... ;(

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:37

Ra_chel schreef:
confetti schreef:

welke locatie zitten jullie als ik vragen mag? want als hulten idd weg zou vallen , dan heb ik gelijk een stuk minder wedstrijden in mn agenda staan... ;(

ja hier hetzelfde probleem ;(

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:21

Heb zojuist telefoon ontvangen. Wedstrijd van morgen gaat niet door, maar dat wisten we natuurlijk allemaal al wel, aangezien er geen startlijst is. De wedstrijd van dinsdag GAAT DOOR op de locatie zoals aangegeven. De data die gepland staan, gaan dus gewoon door.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:23

oke! dat betekend dus dat ik dinsdag mn debuut ga rijden! :-)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:30

oh , op startlijsten.nl staat nog steeds hetzelfde bericht....

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:02

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 00:18

confetti schreef:
Heb zojuist telefoon ontvangen. Wedstrijd van morgen gaat niet door, maar dat wisten we natuurlijk allemaal al wel, aangezien er geen startlijst is. De wedstrijd van dinsdag GAAT DOOR op de locatie zoals aangegeven. De data die gepland staan, gaan dus gewoon door.

dus ook de data op 22 juli en later??
of begrijp ik het nou verkeerd :')

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:42

Toen ik ze aan de telefoon had, is mij verteld dat alle wedstrijden gewoon doorgaan, alleen de laptop moest nog even terug komen..