De referentie aan Munchen is een beeeeeeeetje te imho.
Ik zit echt te wachten tot de Desert Eagle reclame banners beginnen te verschijnen op bokt. Oh nee, geen Glock
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Oei Ceasario, dat is wel meteen op de zere plek.
Maar ondertussen maken we en masse reclame voor dat bedrijf door de naam vaak te noemen.
ceasario schreef:Lovely schreef:Oei Ceasario, dat is wel meteen op de zere plek.
Maar ondertussen maken we en masse reclame voor dat bedrijf door de naam vaak te noemen.
off/topic.. Maar het het hoort denk ik bij de tijd.. extreem en `crisis`...net als in de midden dertiger jaren.
En vergeet niet de Olympische Spelen van Berlijn.
ceasario schreef:Deze sponsor heeft nooit maar dan ook nooit , in zijn 82 jaar, in de belangstelling willen staan..
Maar weet blijkbaar wel het juiste moment te kiezen..nogmaals..het hoort waarschijnlijk bij de tijd.
Suzanne F. schreef:[Waarom vind je dat dit dan de juiste tijd is?
Citaat:Als een olievlek lijken ze zich over Europa te verspreiden: relatief kleine groepjes rechts-extremisten die het leven van minderheden proberen zuur te maken. Maar dankzij het internet hebben ze honderdduizenden volgers die getuige zijn van hun acties. In Frankrijk proberen kleine groepjes moslimhaters de bevolking op te hitsen tegen de bouw van een Moskee. In Hongarije terroriseren rechts-extremisten de Romagemeenschap. En in Groot-Brittannië voert de English Defense League een ware haatcampagne tegen Moslims. Collega’s van de Franse televisie reisden door heel europa op zoek naar de gezichten achter deze splintergroeperingen die door het internet steeds meer bereik en invloed hebben.
manic schreef:Dat is wel een erg vergezochte complot theorie eigenlijk Ik vind Lovely haar verklaring ietwat plausibeler. Vooral als je je even inleest in het Business Week artikel en wie de nieuwe mevrouw Glock nu eigenlijk is.
knollentuin schreef:IngridM schreef:Denk dat ik ook maar in de wapens ga "het gaat om een miljoeneninvestering"
beetje heel kort door de bocht dit he? glock is ook een grote naam in de mediche instrumentenfabricage hoor...wapens is niet t enige wat de firma produceerd
het GLOCK -mes snijdt dus aan twee kanten, lets Glock and roll
Fredt schreef:mauvestraat schreef:Waarschijnlijk niets meer dan wat google maps/street view je niet kan laten zien.
Jij kan dus op zoek naar een nieuw onderkomen Fredt?
Ziet er inderdaad precies hetzelfde uit..
Dat komt wel goed.
.
.