Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbie_Blue schreef:Er zijn hier nu wel hele discussies over de plaatsing in de GP, maar "vechten" Imke en Patrick niet voor de INDIVIDUELE startplaats? Dan lijkt mij de GPS en de Kür toch net zo zwaar meetellen? Natuurlijk is er ook de reserve voor het team, maar imo moet je bij deze twee toch gewoon kijken wie er individueel het hoogste kan eindigen? Of ben ik nu heel blond?
SanderD schreef:Gwen09 schreef:Marjoow: dat vind ik ook!! Er zijn anderen die het veel meer verdient hebben, vind ik: gebaseerd op hun inzet en prestaties afgelopen jaren!
Interessante uitspraak, want ik zie hier een tegenstrijdigheid. Volgens mij is Anky immers de amazone bij uitstek die gebaseerd op haar prestaties de afgelopen jaren, heeft bewezen een plek in het Olympisch team "te verdienen". Alhoewel ik dat laatste tussen haakjes zet, want wie zijn wij om een mening te hebben over wie wat verdient.
horseyfries schreef:Maar moet dan wel kwijt dat je om de kür te mogen rijden, wel bij de besten moet zitten, dus dat dat individueel echt niet het eerste kan zijn waar je op selecteert, aangezien je je via een goede Grand Prix en Special daarvoor eerst moet plaatsen! Dus ga je toch weer kijken wie er individueel in de eerste proeven het hoogste kan eindigen, want je hebt er niets aan als je iemand stuurt die goed is in de kür maar hem helemaal niet mag rijden!