Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Stel nu dat in Londen Parzival niet door de keuring komt....
Wat voor gevolgen heeft dat voor het Nederlands team? Is er nog een wegstreepresultaat met de nieuwe opzet (3 combinaties)? En zo ja, mag dan de vierde Nederlander in het team? Of kan dat niet meer veranderen?
Relaxed schreef:Janine1990 schreef:Stel nu dat in Londen Parzival niet door de keuring komt....
Wat voor gevolgen heeft dat voor het Nederlands team? Is er nog een wegstreepresultaat met de nieuwe opzet (3 combinaties)? En zo ja, mag dan de vierde Nederlander in het team? Of kan dat niet meer veranderen?
Volgens mij mag dan de reserve idd aantreden, dat mag totdat de 1e de ring inrijdt volgens mij..
Doma_clasica schreef:horseyfries schreef:Wat een super comeback van Adelinde en Parzival!! Helemaal top!
Jij spreekt van een comeback. Weet je ook waarom we haar zo lang in de wedstrijd ring hebben moeten missen?
Ik denk niet dat dit de voorbereiding op de OS is die Adelinde zelf in gedacht had.
Doma_clasica schreef:horseyfries schreef:Wat een super comeback van Adelinde en Parzival!! Helemaal top!
Jij spreekt van een comeback. Weet je ook waarom we haar zo lang in de wedstrijd ring hebben moeten missen?
Ik denk niet dat dit de voorbereiding op de OS is die Adelinde zelf in gedacht had.
horseyfries schreef:Vraag me af wat er zo raar is om na een gewonnen wereldbekerfinale even een rustpauze in te lassen, en rustig toe te werken naar de Olympische Spelen.
Maar als ze jou iets anders verteld heeft dan mag je dat gerust delen hoor!
Als het echter alleen gebaseerd is op "wat jij denkt" denk je dan zelf (als je dan toch aan het denken bent) dat jij degene bent die goed genoeg op de hoogte is van Adelinde en Parzival om daarover een oordeel te kunnen vormen?
Vudress schreef:Misschien loopt hij nog twee jaar fluitend Grand Prix en wint hij alle kampioenschappen die er bestaan. Sponsors (meervoud?) cashen overigens niets. Misschien wat inlezen over sportsponsoring?
Waar komen alle spookverhalen rondom Parzival vandaan?
Beebee schreef:Ik denk ook (lees: ben bang) dat Parzival na de OS met pensioen gaat, de sponsors hebben gecashed en de verzekeraars zijn gerustgesteld. Het gaat alleen om geld en macht........
De foto laat wel een betere momentopname van de piaffe zien dan eerder.
Michael1104 schreef:Vala schreef:Mooi zo, goed team, we maken misschien best nog wel een kans zo op goud!
ehh als 'we' geluk hebben dan wordt het brons...
Beebee schreef:Bang, omdat een paard van 15 eigenlijk niet oud is. Dat dat tegenwoordig als zodanig gezien wordt, komt omdat een gemiddeld dressuurpaard niet ouder wordt dan 7 jaar én Parzival dan na een blessure eruit gehaald zou worden (let wel : ik weet het ook niet zeker, ik speculeer) en niet "gewoon" met pensioen gaat.
Beebee schreef:Bang, omdat een paard van 15 eigenlijk niet oud is. Dat dat tegenwoordig als zodanig gezien wordt, komt omdat een gemiddeld dressuurpaard niet ouder wordt dan 7 jaar én Parzival dan na een blessure eruit gehaald zou worden (let wel : ik weet het ook niet zeker, ik speculeer) en niet "gewoon" met pensioen gaat.