Vicky_88 schreef:[...] Zijn het veulens met hetzelfde DNA als Jazz of zijn het echt volgroeide paarden?
"You make my day 2"

Ze zijn net geboren...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tafje schreef:En dan.. nog 5 klonen van Totilas, 4 van Salinero, 2 van Parzival en als het nog kan ook van Ferro en Hickstead.. einde is zoek. Kappen met dat onnatuurlijke gedoe ..
mywayzidane schreef:Oke dan heb ik misschien een "blonde" vraag hoor, maar als kloon zijnde hoef je er niet precies hetzelfde eruit te zien toch (zie aftekeningen Jazz en de twee klonen)? Het gaat echt alleen maar om de gene.
Ik vind het wel erg interessant om dit te volgen maar sta er ook zeker niet achter ( bloedtoevoer).
mywayzidane schreef:Oke dan heb ik misschien een "blonde" vraag hoor, maar als kloon zijnde hoef je er niet precies hetzelfde eruit te zien toch (zie aftekeningen Jazz en de twee klonen)? Het gaat echt alleen maar om de gene.
Ik vind het wel erg interessant om dit te volgen maar sta er ook zeker niet achter ( bloedtoevoer).