Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vur schreef:Tinne had toch 2 grote fouten in haar kur en ik heb er bij Anky maar 1 gezien. Het enige opvallende verschil vind ik dat de combinatie Tinne wat meer ontspanning uitstraalt dan Anky. Misschien dat dat toch scoort. Ook is het natuurlijk een nieuwe combinatie. Die lijken hun punten toch over het algemeen net iets makkelijker te krijgen dan de gevestigde orde. Bij de laatsten is het net of de juryleden er aan gewend raken en de mindere punten zwaarder gaan afstraffen. Maar ja, dat is maar gissen. Ik vond de kur van Anky in ieder geval best goed. Geen kippenvel, maar wel goed.
koenborias schreef:Lovely schreef:PPPfff ik reageer nooit.. Maar wordt wel eens een beetje moe van al die mensen met hun commentaar over hoe en wat.. De meeste hebben zelfs nog nooit een fatsoenlijke Z2 proef gereden en nog nooit subtop laat staan ooit Grand-prix. Ga het maar eerst is zelf doen voordat je commentaar gaat leveren. Vanaf de kant is het allemaal zo makkelijk praten. Zo jammer dit..
En vervolgens doe je het zelf ook. Je punt is helder, maar vergeet niet dat als niemand meer (terecht of onterecht) kritisch is de sport zich niet meer kan ontwikkelen.
Lynne heeft wel gelijk. Zij rijd GP, dus zij kan het weten.. We gaan soms zo ver. Kritisch is goed, maar hier overdrijven we te veel en doen we alsof we het allemaal weten, maar dat valt reuze mee!