Vraagtekens rond Parzival

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:32

frunnik schreef:
Adelinde zal ook niet twitteren dat hij slecht loopt :+ Twitter is net zo betrouwbaar als de Telegraaf.

Ik hoop dat al het gespeculeer onzin is en Adelinde gewoon met een gezond paard naar de OS kan.

Natuurlijk zal ze dat niet twitteren. Maar Twitter lijkt mij toch enigszins betrouwbaarder dan Telegraaf, met name omdat dit uit eerste hand komt. Daarnaast vond ik het een nogal vrij overtuigende tweet:
'Soooo happy with Parzival today! He is really getting in shape!! Now test if I am still in shape...'

Lijkt me niet dat je dit gaat twitteren als je weet dat je paard nog niet goed is..

Maar goed, we kunnen beter maar rustig af wachten, want van al dat gespeculeer wordt het ook niet beter. :)

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:56

Joolien schreef:
unlimited1 schreef:
helemaal mee eens al dat betweter gedoe hier......

Bel jij of ik? :+

facebook, twitter etc etc?

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:02

Oehlalala schreef:
frunnik schreef:
Adelinde zal ook niet twitteren dat hij slecht loopt :+ Twitter is net zo betrouwbaar als de Telegraaf.

Ik hoop dat al het gespeculeer onzin is en Adelinde gewoon met een gezond paard naar de OS kan.

Natuurlijk zal ze dat niet twitteren. Maar Twitter lijkt mij toch enigszins betrouwbaarder dan Telegraaf, met name omdat dit uit eerste hand komt. Daarnaast vond ik het een nogal vrij overtuigende tweet:
'Soooo happy with Parzival today! He is really getting in shape!! Now test if I am still in shape...'

Lijkt me niet dat je dit gaat twitteren als je weet dat je paard nog niet goed is..

Maar goed, we kunnen beter maar rustig af wachten, want van al dat gespeculeer wordt het ook niet beter. :)

Inderdaad! Ze zal echt niet schrijven als hij niet helemaal goed is, maar ook niet liegen dat hij fijn loopt als dat niet zo is.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:12

Het blijft wel de Televaag he :P

Samy

Re: Vraagtekens rond Parzival

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:17

Toen ik een paar weken geleden in het topic over het NK vertelde dat het me niks zou verbazen als Parzival na de OS met pensioen ging, verklaarde iedereen me voor gek.
Hij is kapot van binnen, maar dat kunnen ze nu nog niet naar buiten gooien, want dan lopen ze de OS mis.
Let maar op, na de OS komt het allemaal naar buiten, tot dan zou Greve zich ook inhouden, want hij gaat niet met gal spuwen.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:36

Samy schreef:
Toen ik een paar weken geleden in het topic over het NK vertelde dat het me niks zou verbazen als Parzival na de OS met pensioen ging, verklaarde iedereen me voor gek.
Hij is kapot van binnen, maar dat kunnen ze nu nog niet naar buiten gooien, want dan lopen ze de OS mis.
Let maar op, na de OS komt het allemaal naar buiten, tot dan zou Greve zich ook inhouden, want hij gaat niet met gal spuwen.

Hoe weet jij dat Parzival 'kapot' is?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:38

Sammyoo schreef:
Samy schreef:

Hoe weet jij dat Parzival 'kapot' is?

Bronnen

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:40

Ik vind dat je minimaal melding mag maken van deze 'bronnen' als je hier zo'n uitspraak doet.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:41

Sammyoo schreef:
Ik vind dat je minimaal melding mag maken van deze 'bronnen' als je hier zo'n uitspraak doet.

Vind je de uitspraak dat ie van binnen kapot is dan zo'n grote melding dat daar een bron vermelding bij moet komen?
Dit is binnen de paardenwereld, dus die bronnen ga ik niet vrijgeven.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:08

Samy schreef:
Sammyoo schreef:

Vind je de uitspraak dat ie van binnen kapot is dan zo'n grote melding dat daar een bron vermelding bij moet komen?
Dit is binnen de paardenwereld, dus die bronnen ga ik niet vrijgeven.

Iedereen kan dat roepen, vooral in de paardenwereld wordt er veel geluld en is veel afgunst.
Zolang een dierenarts dit niet bevestigt kun je dit niet zomaar roepen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:53

sarabande schreef:
DePaardenman schreef:
Janssen zegt meer tijd te willen inruimen voor de training van buitenlandse paarden en ruiters. ''Totilas? Het zou kunnen.''

Tis maar goed dat hij Pinokkio niet is :+

nou,echt he??? :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:44

Former team vet Jan Greve said, "if the collaboration between a coach and a team vet needs to make room for suspicion and ego-tripping of the coach, it ends for me there. I was simply used as team vet for the outside world, but in the meantime too many things happened behind my back. I regret this for the boys (the team candidates). I liked doing the hob and received many text messages from them. It all grew slowly and at a certain point I had enough."
Bron: Eurodressage.com

Ik vind het niet gek dat er wordt gespeculeerd. De toekomst zal het uitwijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:12

Citaat:
Parzival was great and getting in shape!! We will prove this in Ermelo next week Saturday! Come and watch! :)

1 uur geleden getwitterd door Adelinde ;)

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:15

Ik vertrouw er ook zeker op dat ze hem wel aan de gang krijgen.
Blessure of niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:15

Dan mogen ze wel verkeersregelaars gaan neerzetten in Ermelo, ik denk dat er wel een paar mensen komen kijken.

Mootje82, ik denk ook dat hij loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:20

Sammyoo schreef:

Ik hoop dat het meevalt maar ik zou het niet vreemd vinden als Parzival eerder moet stoppen omdat hij, inderdaad, kapot gereden is.
Met alle respect maar ik ben nooit fan geweest van de combinatie, haar manier van rijden... Prima als mensen het mooi vinden, maar zeker niet 'my cup of tea'.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:25

ah bah wat akelig. Hopelijk is Parzival toch snel weer op te been. Maar de gezondheid van het beestje gaat voor!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:27

Welke kleuter heeft er hier mijn reactie zitten te verwijderen?
^)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:27

Bronnen zeggen dat Samy steekpenningen heeft aangenomen om hier vervolgens onrust en speculaties op gang te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:28

CGJ12 schreef:
^)

waarschijnlijk een groene boskabouter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:28

CGJ12 schreef:
^)

Noemde je dat een reactie dan? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:29

Bizzybijtje, hoezo 'kapot gereden'? Het is een paard dat zwaarder dan normaal belast wordt,m aar dan wel met het bijpassende management. Hij kan om allerlei redenen geblesseerd zijn en niet alleen omdat jij nu eenmaal graag zou horen dat hij kapot gereden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:30

Lovely schreef:
Bizzybijtje, hoezo 'kapot gereden'? Het is een paard dat zwaarder dan normaal belast wordt,m aar dan wel met het bijpassende management. Hij kan om allerlei redenen geblesseerd zijn en niet alleen omdat jij nu eenmaal graag zou horen dat hij kapot gereden is.

Dat zou ik helemaal niet graag horen, ik ben niet zo kinderachtig als de gemiddelde bokker dat ik ten koste van een paard 'Zie je wel!' kan roepen. Ik heb het niet over de hogere dressuur, ik heb het over de manier van rijden van Adelinde.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:31

Bizzybijtje schreef:
Dat zou ik helemaal niet graag horen, ik ben niet zo kinderachtig als de gemiddelde bokker dat ik ten koste van een paard 'Zie je wel!' kan roepen. Ik heb het niet over de hogere dressuur, ik heb het over de manier van rijden van Adelinde.

Dat doe jij beter??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:32

Bizzybijtje schreef:
Lovely schreef:

Nou, Adelinde rijdt best hoog. Dus waar stoor je je dan precies aan waardoor je denkt dat hij kapot gereden is?