Eurocommerce Zürich naar Tsjechië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carmel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:04

ik denk idd ook dat Zürich "kapot" gemaakt is als jong paard en daarmee bedoel ik na de goedkeuring. Als je zo springt tijdens de hengstenkeuring is er weinig mis en toont ook de wil om erover te gaan. Wacht met spanning de prestaties van zijn kinderen af.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 20:13

romygic schreef:
Ben nieuwsgierig welke hengst dat is Janderegelaa... Waar ik gewerkt heb hadden ze ook een paard uit verderop een draverlijntje wel grappig. Deze sprong idd ook internationaal. Toch snap ik wel heel goed dat ze naar de moederlijn kijken.

Galoubet A. Zijn moederlijn is volledig draver.

Galoubet A heeft vele goedgekeurde hengsten voortgebracht waaronder: Baloubet du Rouet, Quatoubet du Rouet, Quiniou, Quintolet du Parc, Quédro du Paulstra, Quick Star en de nakomelingen van Quaboulet; Si Jolie II, Sorian, Sieur des Saline, Bora Bora, Caluma de Rhuys, Eisha For Ever and Fue du Priolet. Ook is Galoubet de vader van drievoudig Olympisch kampioen Baoubet du Rouet.

Leowel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 08:23

Eurocommerce verkoopt veel paarden de laatste tijd omdat het bedrijf Eurocommerce in zwaar weer verkeerd. Ze hebben eind mei surseance van betaling aangevraagd bij de rechtbank. De vraag is hoe lang de holding nog overeind kan blijven.

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 09:23

Leowel schreef:
Eurocommerce verkoopt veel paarden de laatste tijd omdat het bedrijf Eurocommerce in zwaar weer verkeerd. Ze hebben eind mei surseance van betaling aangevraagd bij de rechtbank. De vraag is hoe lang de holding nog overeind kan blijven.

Vast net lang genoeg dat het overzetten van de paarden naar Gevi bv rechtsgeldig is...

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:51

Leowel schreef:

Auto’s bij Eurocommerce in beslag genomenTien peperdure Ferrari’s werden donderdagavond in Deventer in beslag genomen. Onder de auto’s bevindt zich ook een Ferrari F40, die alleen al goed is voor 400.000 euro. Het pand waarin de auto’s stonden, behoort toe aan vastgoedbedrijf Eurocommerce Beleggingen bv.

bron de Telegraaf.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:45

totale waarde 1,5 miljoen euro, eigenlijk belachelijk toch....