Jack Sparrow op herkansing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 11:04

Aha, nu is het in ieder geval duidelijk dus. Tenminste, gezien het uitgebreide verhaal waarin het hele plaatje geschets is tot en met definitieve goedkeuring. Dit komt betrouwbaarder over dan het korte halleluja verhaal op de andere sites.
En inderdaad, de stellingen over de goedkeuringen op de site van het dekstation had ik gezien en die blijven er ook maar op staan en zijn trouwens gedateerd zo te lezen. Ze stellen namelijk in de voetnoot dat hij eind maart 2012 het verkorte verrichtingsonderzoek zal doorlopen.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:44

het lijkt tegenwoordig wel omgekeerd dat de stap het sluitstuk is,
de moderne waarheid zal wel ergens tussen voor en achterbeen 'liggen'.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:09

gabyfedde schreef:
Vraag me af wat een paard wat nog niet eens een voldoende kan halen voor de stap op het Bundeschampionat te zoeken heeft. Blijkt maar weer dat spektakel belangrijker is dan basisgangen.

Nou, daar kan ik nog wel inkomen...

Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n dier als dekhengst wil als fokker. Stap en galop correleren.

astridastrid

Re: Jack Sparrow op herkansing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:47

Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar ik vind hem best relaxed ogen in het filmpje. Ziet er goed uit... Met uitzondering van de stap. Zonde, want ik vind het inderdaad ook niet mooi als een paard vanuit galop terugkomt in een "slechte" stap. Misschien komt het nog goed, maar ik deel de mening dat dit kampioenschap miss te vroeg is/ komt.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:09

astridastrid schreef:
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar ik vind hem best relaxed ogen in het filmpje. Ziet er goed uit... Met uitzondering van de stap. Zonde, want ik vind het inderdaad ook niet mooi als een paard vanuit galop terugkomt in een "slechte" stap. Misschien komt het nog goed, maar ik deel de mening dat dit kampioenschap miss te vroeg is/ komt.

Zoals ik al aangaf, is hij niet geselecteerd voor het Bundeschampionat zoals in meerdere (Nederlandse) persberichten aangegeven wordt.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:11

Bomba schreef:
astridastrid schreef:

Zoals ik al aangaf, is hij niet geselecteerd voor het Bundeschampionat zoals in meerdere (Nederlandse) persberichten aangegeven wordt.

Hij is nu wel geselcteerd

Citaat:
Van der Putten stelde Jack Sparrow keurig voor. De stoere zwarte imponeerde in zijn draf en galoppade en kreeg respectievelijk een 9,5 en een 8,5 voor deze basisgangen. De stap blijft de bottleneck en door de daarop gescoorde vijf, bleef de totaalscore steken op een 7,8. In één van de groepen vijfjarigen, bezette de hengst van Carolyn Kooijman daarmee de vierde plek, waarmee hij zich plaatste voor het Bundeschampionat.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:18

Hij is niet geselecteerd, neem een kijkje in de regels voor het Bundeschampionate. Onderaan pagina 2 lees je een stuk van Eurodressage, wat duidelijker is. Om voor het Bundeschampionate geselecteerd te worden dient het paard een 8 te hebben behaald.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:23

Bomba schreef:
Hij is niet geselecteerd, neem een kijkje in de regels voor het Bundeschampionate. Onderaan pagina 2 lees je een stuk van Eurodressage, wat duidelijker is. Om voor het Bundeschampionate geselecteerd te worden dient het paard een 8 te hebben behaald.

Oh okey, ik ging af op het bericht in de OP.

Tja....dan wordt het een beetje moeilijk voor hem ben ik bang.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 08:24

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 13:10

Erg jammer want het is een bloedmooie hengst.

Daluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:16

Ik heb mijn merrie laten dekken door Jack,is nu bijna 2 maanden drachtig:)

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 16:01

Mag ik vragen waarom je voor Jack gekozen hebt?

Daluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 22:08

Gewoon zomaar omdat ik het leuk vind ,het kon betalen.een mooie grote merrie heb die LT loopt en een goede stap heeft.ik eigenwijs ben.....wie zien wel:)

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 11:00

Hihi. Het is een prachtig paard hoor, daar niet van. :) Denk sowieso dat er een prachtig veulen uit komt.

carmella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:10

Wie weet waar Jack Sparrow is? Hij is weg bij Edward Gal.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 15:17

3x carmella :+

ik zou het niet weten...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 09:28

Aangezien het hier om een oud topic gaat, en de reactie geen update is, hier een slotje. Overmatige posts zijn verwijderd.