Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabyfedde schreef:Vraag me af wat een paard wat nog niet eens een voldoende kan halen voor de stap op het Bundeschampionat te zoeken heeft. Blijkt maar weer dat spektakel belangrijker is dan basisgangen.
astridastrid schreef:Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar ik vind hem best relaxed ogen in het filmpje. Ziet er goed uit... Met uitzondering van de stap. Zonde, want ik vind het inderdaad ook niet mooi als een paard vanuit galop terugkomt in een "slechte" stap. Misschien komt het nog goed, maar ik deel de mening dat dit kampioenschap miss te vroeg is/ komt.
Bomba schreef:astridastrid schreef:Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar ik vind hem best relaxed ogen in het filmpje. Ziet er goed uit... Met uitzondering van de stap. Zonde, want ik vind het inderdaad ook niet mooi als een paard vanuit galop terugkomt in een "slechte" stap. Misschien komt het nog goed, maar ik deel de mening dat dit kampioenschap miss te vroeg is/ komt.
Zoals ik al aangaf, is hij niet geselecteerd voor het Bundeschampionat zoals in meerdere (Nederlandse) persberichten aangegeven wordt.
Citaat:Van der Putten stelde Jack Sparrow keurig voor. De stoere zwarte imponeerde in zijn draf en galoppade en kreeg respectievelijk een 9,5 en een 8,5 voor deze basisgangen. De stap blijft de bottleneck en door de daarop gescoorde vijf, bleef de totaalscore steken op een 7,8. In één van de groepen vijfjarigen, bezette de hengst van Carolyn Kooijman daarmee de vierde plek, waarmee hij zich plaatste voor het Bundeschampionat.
Bomba schreef:Hij is niet geselecteerd, neem een kijkje in de regels voor het Bundeschampionate. Onderaan pagina 2 lees je een stuk van Eurodressage, wat duidelijker is. Om voor het Bundeschampionate geselecteerd te worden dient het paard een 8 te hebben behaald.
Denk sowieso dat er een prachtig veulen uit komt.