smeetjoew schreef:Pfff en dit is ook weer precies de reden dat ik zelden foto's op Bokt plaats. Dan krijg je namelijk een kudde nitwits die alles denken weten en vervolgens kritiek gaan uiten op de top van Nederland terwijl ze zelf nog geen deuk in een pakje boter rijden. Nou is dat nog niet eens het meest kwalijke, maar vooral die hersenloze uitspraken. Gewoon lukraak jan en alleman afbranden. Daar word je gewoon misselijk van!!
En dan al die uitspraken: ohhhhh handjes niet goed, ohhhhh teentjes moeten meer naar binnen, ohhhhhh rug recht, ohhhhhh stang gebruik, ohhhh etc etc
Daar word je niet goed van.
Zo, dat moest me even van het hart.
Adem in, adem uit. Laat toch gaan.
beter voor je hart en je humeur
@Saskia505 Ik weet niet wie jij bent en wat je gepresteerd hebt. Jouw profiel is angstvallig leeg.
Maar ik heb genoten van de sport en de paarden. Het valt niet mee om te presteren op een 4-daags concours; niet ieder paard vindt het fijn ver van huis te zijn, in een vreemde stal. En dan dagen in de storm en regen op het staldak.
Ik vind het super hoe de paarden en hun ruiters gepresteerd hebben en niet alleen bij de senioren, maar ook de junioren, youngriders, etc. etc.
Je paard thuis voor elkaar hebben, wil nog niet zeggen dat het er ook uitkomt als de wedstrijdspanning er maximaal op staat, de paarden van huis zijn, etc. etc.
Ik ken geen topsporters die zonder enige vorm van wedstrijdspanning de ring in kunnen komen en kunnen presteren zoals ze thuis in alle rust en ontspanning kunnen presteren.
Kijk maar naar het Nederlands Elftal.