Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:manubres schreef:Anky en Salinero gekeken: hier ook maar een lauwe proef met weinig expressie....wel een mooi ontspannen Salinero, maar misschien iets te ontspannen!
Hans Peter en Donna: vind die flapperende oren enorm afleiden...haha...netjes gereden proef, niet spectaculair...en die piaffes van Hans lijken nooit ergens op...ligt dat aan zijn paarden of aan hem....snap niet dat als je paard zo kan passageren je er geen betere piaffe uit kan krijgen.
Heeft niets met de rijkunst van Happie te maken. Als je op Hoefslag leest staat er dat Donna Silver wel degelijk heel erg goed kan piafferen, maar in het verleden een traumatische ervaring heeft gehad waardoor ze bang wordt tijdens deze oefening. Daar zijn ze dus druk mee bezigIk vind het knap van Hans Peter dat hij het zo rustig oppakt en niets forceert bij haar!
http://www.dehoefslag.nl/2012/06/dubbel ... ioenschap/
Happie heeft trouwens wel degelijk paarden die goed kunnen piafferen hoor, dus snap je opmerking verder niet helemaal
Heb de proef na 3 lijntjes af gezet omdat ik het niet meer hoefde te zien. maralyn schreef:Terwijl als anky in een western zadel zit, laat ze zich los....
(Wie weet heeft ze wel rug pijn ofzo, niet rot bedoeld ofzo hoor, maar dat kan toch)
Wat en stel achterbenen heeft die Undercover zeg! Belofte voor de toekomst, voor nu moeten ze echt nog even wat meer een combinatie vormen, maar dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Knap dat hij er al zo mee kan rondsturen in de korte tijd die ze hebben.vur schreef:Brons gaat hem niet worden. Of de rest moet ernstige steken laten vallen of te kampen krijgen met blessures oid. Harmonie vond ik bij Donna Silver juist wel.
kohtje schreef:Die Donna Silver,wou wat een gaaf paard! Jammer dat ze zo kort in Nederland blijft,zou haar wel op de os willen zien. Die Tango vind ik niet zo veel hebben.