Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
setteke schreef:Cayenne schreef:WB de uitgestrekte draf: Rath heeft al eerder aangegeven deze er niet volledig uit te rijden omdat hij moeite heeft met het uitzitten.
Dat is een mooie. Ik zie het helemaal voor me, sorry jury, ik doe maar middendraf, anders kan ik 'm niet uitzitten![]()
Komop zeg, zo werkt het toch niet.
Haha ja je hebt gelijk! Super grappig gezegd!
). Maar doet t m maar es na. Wat voor druk er op je schouders staat met zo'n paard. Fijn om Toot zijn kwaliteiten weer te zien. Het is er nog niet helemaal. Maar ik denk best dat ze er zullen komen. royposter80 schreef:ik vond dit echt geen goede proef! Vaak niet regelmatig in voorbeen en uitgestrekte draf was echt helemaal niks...en krijgt daar gewoon 8-en voor...ik vond het meer een 71 a 72% score! Enige wat mooier is geworden is de galop...heeft meer ruimte in sprong gekregen...maar nee ik zie hier geen titelkandidaat voor de OS rijden.
koenborias schreef:Klopt, hij wil alleen hoog blijven scoren, als je het zo bekijkt verdient hij het niet om olympisch kampioen te worden. Hij heeft dat paard kant en klaar gekregen, adelinde verdient het meeste!! Zij heeft van begin tot eind gewerkt, het resultaat mag er wezen voor hun!!
Horizontaal getrokken stang, continu!! Kantelt in de appuyementen, heeft geen achterbeengebruik bij de uitgestrekte draf en zo kan ik nog wel even doorgaan. En nee, ik doe het hem niet na, rij waarschijnlijk nog geen B proef met winst met zo'n paard, maar ik verwacht eigenlijk voor iemand die 83% op dat niveau krijgt dat je je paard voor elkaar hebt, en dat je m niet met doorgetrokken stang, op sommige stukken ronduit onregelmatig en zonder echte schwung en achterbeengebruik door een proef heen loodst. Wat gebeurd er in dressuurland? Dat dit met zoveel punten goedgekeurd wordt? En als dit Adelinde/Anky/Edward was geweest die op dezelfde manier had gereden had ik het me ook afgevraagd.