Donna_ schreef:Picknicken ook nog nooit nee, wel een keer een man die languit lag te zonnen op z'n strandhandoekje. Wat bezielt die mensen toch, midden op het ruiterpad! Maar ach, dat weerhoudt me er nog steeds niet van om mensen niet in stap te passeren. Wat ik het allerlastigst vind zijn wandelaars, die dan dezelfde kant op lopen langs het ruiterpad, maar net te stevig doorlopen om in stap te passeren. En soms is het pad te smal om dan toch maar in draf te passeren, en dan rest je niets anders dan of te roepen of ze even willen stilstaan, of het hele pad te blijven stappen. Dan voel ik me altijd wel knullig haha.
Dan stapt je paard ook niet erg snel ?

Als ik mensen in stap wil passeren is mijne wel eens zo hyper dat ie gaat dribbelen. dus echt stappen is het dan ook niet. maar meer kan je op zo'n moment ook niet doen.

En ja "ruiterpad" is blijven liggen. Dit betekent dat fietsers en ruiters samen over een 1,5 meter breed pad moeten
). Maar moet zeggen dat Nunspeet wel meer gekke dingen heeft, zoals hekken die niet te paard open kunnen (de een te hoog, de ander te laag
) en betonpuin storten (inclusief ijzerpinnentjes) op de ruiterpaden.