Gun het ze best hoor, maar er zijn zeker zaken die tekort komen in Nederland, vooral de zorg..
Dus het argument ze werken er hard voor vind ik nergens op slaan. Tuurlijk werken ze hard, maar laten we eerlijk wezen een weekje training kost ook genoeg

Ik hoef het geld niet te hebben, maar ik zou t besteden aan andere aandachtspunten in Nederland.
Ieder z'n mening. En nee daar hoef je niet jaloers voor te zijn.
darwin schreef:hahaha horeca, we hebben hier een friettent en een pannekoekenhuis, dus veel horeca is hier niet.
De dichtsbijzijnde winkel is al 6 kilometer verderop.Netje schreef:Jeeeeee, echt weer Bokt op z'n smalst hoor ! Wat een jaloerse reacties allemaal en dat gezeur over laten ze het beter gebruiken. Dit komt uit een ander potje !
En ik weet uit ervaring dat de hele familie Bartels echt óngelofelijk hard werkt om deze accomodatie in stand te kunnen houden en heel veel doen: o.a. bedenkers van Rabo-talentenplan, heel veel internationale forums, trainingsfaciliteiten voor de jeugd (Tineke is bondschoach) etc. etc. en dat buiten al het werk dat ze met de paarden hebben (ook voor anderen) En in deze tijden glijdt het geld ook niet zo hun zak in hoor ! Ik hoop ook dat de trainingsweken niet duurder worden (zijn al fors verhoogd de laatste tijd), maar om daar nu meteen maar mee te komen dat het door deze subsidie nog duurder gaat worden (beetje vreemde conlusie). Nou, dan ga je toch niet... Dat is niet waarom ze dit geld gekregen hebben. De trainingsweken zijn voor de Academy een noodzaak om te kunnen overleven. Men denkt hier zeker dat het zakkenvullen is in de paardensport. Onder welke steen heeft men hier gelegen.
Gefeliciteerd Imke, Gijs, Tineke, Joep en de rest van de familie ! Jullie hebben het verdiend