Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cherie78 schreef:horseyfries schreef:En dat is nu een "leugentje om bestwil", Goldstern deed helemaal niet meer dienst als politiepaard. Klinkt mooi, en af en toe is het niet erg om de waarheid een beetje op te "leuken", maar dat wil niet zeggen dat hij Olympische Spelen afwisselde met politiepaardenwerk....
Heb je daar een bron van?
horseyfries schreef:pien_2010 schreef:Laura Bechtolsheimer rijdt wel klassiek maar inderdaad o.a. met heel veel hand en dat is dus géén voorbeeld van fysieke en geestelijke harmonie. Klassiekers spreken mij over het algemeen erg aan maar Laura B. dus helemaal niet.
Dan zijn we het daar over eens.
, en verder heb ik besloten dat we met bovenstaande consensus wat mij betreft de discussie gaan sluiten want over dit onderwerp worden we het toch nooit eens. janderegelaa schreef:Parzival is sowieso een paard met heel veel spanning. Dat zegt Adelinde zelf ook. Met dat nieuwe paard van haar is het beeld veel rustiger. Overigens is Parzival wel beter te controleren sinds ze bij Sjef lest. Maar het houdt nog steeds niet over inderdaad.
pien_2010 schreef:horseyfries schreef:
Dan zijn we het daar over eens.
OK maar als je dit kunt zien horseyfries dan moet je toch ook kunnen zien dat Adelinde haar paard niet durchlässig is en dat zij ook niet fijn rijdt. Los of er wel of niet klassiek gereden wordt dan is toch gewoon een kwestie van kijken en waarnemen? Dat begrijp ik dan weer niet, en verder heb ik besloten dat we met bovenstaande consensus wat mij betreft de discussie gaan sluiten want over dit onderwerp worden we het toch nooit eens.
janderegelaa schreef:Parzival is sowieso een paard met heel veel spanning. Dat zegt Adelinde zelf ook. Met dat nieuwe paard van haar is het beeld veel rustiger. Overigens is Parzival wel beter te controleren sinds ze bij Sjef lest. Maar het houdt nog steeds niet over inderdaad.
pien_2010 schreef:OK Horseyfries dan heb ik je verkeerd begrepen en zijn we het blijkbaar meer met elkaar eens als dat ik dacht, want ook ik ben erg enthousiast over Helen L en Charlotte D en volg hun al jaren.
janderegelaa schreef:murphy102 schreef:De Russische Alexandra Korrelova met haar nu (ik geloof) 23-jarige Balagur verklaarde vorig jaar mee te zullen doen aan de O.S. in 2012. Zij is altijd getraind door Theodorescu, eerst door Pa, nu door dochter Monica.
Een fantastische prestatie! Bij haar wedstrijd in jan werd ze zelfs 3e. Isabel Werth en Andreas Helgstrand werden 1e en 2e waarbij Don Schufro zelfs werd geprezen om zijn losgelatenheid in combinatie met kracht. En laten Isabel en Andreas nu allebei LDR beoefenen zoals sommigen hier het Rollkür noemen![]()
[url]http://www.fei.org/events/games/olympic-games/fei-world-cupâ„¢-dressage-neumã¼nster-ger[/url]