Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:Als ik met de fiets kom (uit een andere richting) ipv met de auto dan zie je de paarden altijd kijke![]()
![]()
![]()
*klopt niet, baasje komt altijdmet de auto uit het westen en niet op een geruisloos wielding uit het oosten...*
*ERROR*
hier ook!!! toen ik mijn nieuwe auto had zag je zo de vonken van de kortsluiting uit hun oren komen. en dan die opgeluchte blikken als je uitstapt. 'hinnik!!' en met zn allen op een drafje naar de poort.
maar das meer de afdeling Pavlov denk ik.. 
MoniqueB schreef:Dat is ook altijd zo grappig om te zien als je bijvoorbeeld aan het rijden bent in een bak en er staat in een hoek een mestbak of krukje oid. Elke keer als je links er langs gaat dan wordt er misschien even gekeken maar verder geen probleem maar als je er dan vanaf de rechterkant langs komt dan wordt het toch ineens heel anders geregistreerd en lijkt het of ze dat krukje of wat dan ook voor het eerst zien.
Bloodymary schreef:MoniqueB schreef:Dat is ook altijd zo grappig om te zien als je bijvoorbeeld aan het rijden bent in een bak en er staat in een hoek een mestbak of krukje oid. Elke keer als je links er langs gaat dan wordt er misschien even gekeken maar verder geen probleem maar als je er dan vanaf de rechterkant langs komt dan wordt het toch ineens heel anders geregistreerd en lijkt het of ze dat krukje of wat dan ook voor het eerst zien.
Dat maak ik inderdaad ook vaak mee. Hoe komt dat dan?

mika11 schreef:Bloodymary schreef:
Dat maak ik inderdaad ook vaak mee. Hoe komt dat dan?
Omdat een paard zijn ogen aan de zijkanten van het hoofd heeft.
Paard kijkt dus niet recht naar voren zoals een mens.
Dus als je van hand veranderd, ziet het paard het weer heel anders.
janouk schreef:Citaat:Merries lijken hier beter in te zijn dan hengsten en ruinen.
Dat is bij mensen ook zo: veel mannen schijnen hun eigen vrouw ook vaak slecht te herkennen![]()
aan het aantal vreemdgaanders te zien.
zag er natuurlijk ineens heel anders uit, lichaamsvorm klopte niks meer van.

Goldie schreef:En idd apart dat ze linksom of rechtsom dingen toch anders registreren
@Monique, lijkt me wel interessant