Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nachtmar schreef:En de gewrichten dan? die moeten een flinke klap krijgen van het draven op de verharde weg in dit tempo...
Ik dacht trouwens dat die travellers tinkers hadden? Maar dit zijn toch geen tinkers meer..kruisen ze ze met volbloeden?
Hester schreef:Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom ze geen filefuik maken? Twee politieauto's en één vriendelijke medeweggebruiker had denk ik voldoende geweest?
Christiene schreef:Hester schreef:Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom ze geen filefuik maken? Twee politieauto's en één vriendelijke medeweggebruiker had denk ik voldoende geweest?
hebben ze in nederland ook gedaan ja tijdje terug... die gek reed gewoon de file in dat was dan een auto..
maar als ze willen kan dat paard de auto ook flink beschadigen...
Amaris schreef:Even nog niet eens over die paarden, maar wat haalt iemand zich in zijn hoofd om op de snelweg zoiets te doen?
Je hebt toch ook te maken met - ik weet niet hoor - medeweggebruikers? Hoe haalt iemand het in zijn botte hersens om mensen zo in gevaar te brengen?
Echt, ik kan er met mijn verstand niet bij.... en maar klagen dat ze zo'n slechte reputatie hebben.
Nou, joh! Hoe gek!