Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
studiemiep schreef:net of iedereen zomaar bij het inrij terrein waar iedereen rijd mag koekeloeren (dat was sowieso toch al niet voor jan en alleman toegankelijk....).
Zihuatanejo schreef:@ xx horsiez stuur mij eens een link naar de reglementen zodat ik kan zien dat hetvinderdaad VERPLICHT is om tussen de anderen los te rijdenben namelijk heeeeel benieuwd of dat inderdaad zo is
op zit. Goed om te zien! als ze zo doorgaan winnen ze zeker op de Spelen.
) heeft zelf niet geregeld dat Visser Totilas verkocht. Dat is een beslissing van Visser zelf geweest (en gelijk had ie, als je zoveel kan beuren voor een knol, ben je stapelgek als je het niet doet). Meneer Rath heeft het geluk gehad dat zijn stiefmoeder uiteindelijk bij de deal betrokken was. That's it! 
Ik vond de proef er goed uitzien, ze zijn nu ook veel meer een team!
Zihuatanejo schreef:@ Ffortuna, helemaal mee eens, ik zie een prima proef op topniveau van een ontspannen jongeman met een ontspannen paard samen presteren nadat ze een zwaar jaar achter de rug hebben. Gewoon iets om blij van te worden en niet om jaloers op te zijn![]()
@ xx horsiez je begint een beetje door te slaan, de omstandigheden in de ring zijn voor iedereen hetzelfde, hoe een paard en ruiter zich voorbereiden en op welke plek mogen ze zelf kiezen
xx_Horsiex schreef:Zihuatanejo schreef:@ xx horsiez stuur mij eens een link naar de reglementen zodat ik kan zien dat hetvinderdaad VERPLICHT is om tussen de anderen los te rijdenben namelijk heeeeel benieuwd of dat inderdaad zo is
Ik zeg niet dat dat VERPLICHT is, maar hier op basis wedstrijden dient er los gereden te worden op terrein dat daarvoor is aangegeven, want inhoudt dat je dus tussen andere losrijdt. Zou wat zijn als iedereen om elke scheet maar ergens ging los rijden...
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:Misschien reed hij apart los omdat hij stiekem toch het laag-diep-rond principe is gaan toepassen??
Je wordt toch strontziek van jullie.. Bokt zit vol frustraties als het over Totilas gaat..
Doe wat Gal doet..volg het geld.. (Glock, eigen vermogen 550 miljoen euro)
aslo schreef:knip: "Vanwege de enorme mensenmassa had Matthias-Alexander Rath een speciale behandeling gekregen. Hij mocht zich op de proef voorbereiden op een geheim gehouden losrijterrein, elders op Hof Kasselmann."
Prima proef, eindelijk reed MAR ipv dat hij zich liet rijden. Maar vwb bovenstaande ben ook ik van mening: gelijke monniken, gelijke kappen.