Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winkie schreef:Meest opmerkelijk aan de uitspraak vind ik dat volgens de rechter een omgevingsvergunning nodig is voor het hobbymatig houden van paarden en dat het plaatsen van een hek in het gras bouwvergunningsplichtig is.
Citaat:Maar werd er ook niet verhuurd eerst?
En klachten van buren (daardoor)?
)
Winkie schreef:jeetje mensen.. graag wel eerst even lezen hoor, worden vreemde verhalen die anders de wereld in komen.
Ik heb een onheroepelijk vergunning voor een schuilstal voor de paarden. Deze heeft indd. ter inzage gelegen en hier heeft niemand zienswijze op ingediend. Deze is in augustus 2010 verleend door de toemalige gemeente Andijk. De gemeente Andijk vond het houden van de paarden geen enkel probleem en dit heb ik genoeg bevestigd gekregen en op papier.
Winkie schreef:Nogmaals het verzoek om eerst goed te lezen![]()
- het bestemmingsplan is niet gewijzigd
- De vergunnde schuilstal staat op mijn perceel en niet in de gehuurde wei
russel schreef:Winkie schreef:jeetje mensen.. graag wel eerst even lezen hoor, worden vreemde verhalen die anders de wereld in komen.
Ik heb een onheroepelijk vergunning voor een schuilstal voor de paarden. Deze heeft indd. ter inzage gelegen en hier heeft niemand zienswijze op ingediend. Deze is in augustus 2010 verleend door de toemalige gemeente Andijk. De gemeente Andijk vond het houden van de paarden geen enkel probleem en dit heb ik genoeg bevestigd gekregen en op papier.
Maar die schuilstal staat op,je gehuurde wei, jij wil je paarden in de achtertuin neerzetten gedurende 6 maanden dag en nacht...en hoe ga je dat oplossen, want je woont op de klei en ik weet ook dat dat niet kan, die staan binnen 2 maanden tot hun knieen in de modder, met nog een hoop mest erbij, dat wil geen 1 buur...
)