Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Kel2004 schreef:Jongens, dit is weer zo bokt ten top![]()
Zullen we de beslissingen gewoon aan de ruiters zelf over laten? Die hebben net even wat vaker met deze bijltjes gehakt dan bokt.... Er zal vast een goede reden voor zijn.
Just to know: Hoe weet jij wat de ervaring van bokt is? Er zullen hier vast bokkers zijn die wel in de top meedraaien als groom/ruiter/jurylid of wat dan ook. . . okay, het zullen er niet veel zijn maar nu scheer je iedereen over een kam.

Kel2004 schreef:Jongens, dit is weer zo bokt ten top![]()
Zullen we de beslissingen gewoon aan 3voudig Olympisch kampioen Anky zelf over laten? Die heeft net even wat vaker met deze bijltjes gehakt dan bokt.... Er zal vast een goede reden voor zijn.
Citaat:Amazone Anky van Grunsven weer actief op Indoor Brabant
Laatst gewijzigd: dinsdag 17 april 2012 - 16:13 | Auteur: Peter de Bekker
Anky en Salinero doen mee in De Maaspoort (foto: ANP). DEN BOSCH - Amazone Anky van Grunsven uit Erp neemt deze week deel aan de 45e editie van Indoor Brabant in Den Bosch. Dat heeft de drievoudig olympisch kampioene maandag aan de organisatie laten weten.
Van Grunsven doet met Salinero mee aan de Grand Prix-wedstrijd. De combinatie is niet gekwalificeerd voor de finale van de wereldbeker, die ook in Den Bosch wordt verreden.
Datzelfde geldt voor Imke Schellekens uit Hooge Mierde. Ook zij doet tijdens Indoor Brabant mee aan de Grand Prix-wedstrijd. Schellekens berijdt haar nieuwe toppaard Toots.
Dagelijkse journaals
Omroep Brabant besteedt van donderdag tot en met zondag ruimschoots aandacht aan het paardensportevenement in de Brabanthallen. Op tv worden dagelijks Indoor Brabant-journaals uitgezonden. Daarin wordt zowel aandacht besteed aan de sportieve prestaties als aan achtergronden bij het evenement.
Op de radio wordt van donderdag tot en met zondag de hele dag door geflitst en worden er reportages uitgezonden en op internet zijn alle uitslagen en nieuwstjes terug te lezen en kunnen alle verslagen van het evenement teruggekeken en teruggeluisterd worden.
Eerste publicatie: maandag 16 april 2012 - 16:15
Citaat:Anky van Grunsven niet op Indoor Brabant
Laatst gewijzigd: woensdag 18 april 2012 - 09:14 | Auteur: Bram Beenen
DEN BOSCH - Anky van Grunsven doet deze week toch niet mee aan Indoor Brabant. "Salinero is niet in vorm. Ik doe volgende week wel mee in Saumur", aldus de amazone uit Erp.
Van Grunsven maakte onlangs bekend dat ze met Salinero mee wil gaan doen aan de Olympische Spelen. De komende maanden rijdt ze daarom verschillende grote wedstrijden. Indoor Brabant komt dus nog te vroeg voor de succesvolle combinatie van weleer. Van Grunsven zal wel als ambassadrice aanwezig zijn op het paardensportevenement in de Brabanthallen, waar ze ook enkele clinics geeft.
In juni wordt duidelijke welke combinaties Nederland zullen vertegenwoordigen op de Olympische Spelen.
Dagelijkse journaals
Omroep Brabant besteedt van donderdag tot en met zondag ruimschoots aandacht aan het paardensportevenement in de Brabanthallen. Op tv worden dagelijks Indoor Brabant-journaals uitgezonden. Daarin wordt zowel aandacht besteed aan de sportieve prestaties als aan achtergronden bij het evenement.
Op de radio wordt van donderdag tot en met zondag de hele dag door geflitst en worden er reportages uitgezonden en op internet zijn alle uitslagen en nieuwstjes terug te lezen en kunnen alle verslagen van het evenement teruggekeken en teruggeluisterd worden.
Eerste publicatie: dinsdag 17 april 2012 - 17:11
Citaat:Sjef Janssen gaat Matthias Rath trainen
http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/23 ... th-trainen.
Sjef Janssen toch niet in zee met Totilas-ruiter Rath
http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/ ... Rath.dhtml

sarabande schreef:Jans schreef:Ik gok dat het hier te maken heeft met het transport, Saumur is een stukje verder en dan zou ik me ook eerder daarop focussen. Nu kan ze een weekje nog rustig Sali voorbereiden op het transport naar Saumur zonder de drukte van IB er tussendoor.
Ze zegt ergens dat Den Bosch echt haar concours is en Sali is gewend om te reizen, dus dit lijkt me een heel vreemd excuus.
Als ze nu gewoon zou zeggen het deelnemersveld in Den Bosch is dermate sterk, dat ik Sali liever eerst op een kleiner concours start, kijk dat zou gewoon eerlijk zijn en dat zou iedereen ook begrijpen