Anky van Grunsven niet naar Londen voor een tiende plaats

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: Anky van Grunsven niet naar Londen voor een tiende plaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:38

Even heel offtopic, als ik spreek van arrogantie verwijs ik naar onze duitse buurman. Die bij voorbaat al denkt goud in handen te hebben. Dat vindt ik arrogant.
Niet iemand zoals Anky die zegt dat ze geen zin heeft om zwart gemaakt te worden. Omdat ze de verwachtingen die mensen van haar hebben niet waar kan maken.

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:56

Ach van al dat gespeculeer en interviews krijg ik alleen maar heel veel zin in de komende concoursen, het zal zeker weten mooie sport worden omdat iedereen het onderste uit de kan moet halen om mee te kunnen naar Londen. Het ligt op adelinde na nog helemaal open en dat is goed!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:19

quote mislukt,
maar ja, aan de percentages zal het dan wel niet liggen denk ik. Het zal nog een moeilijke keuze worden voor Sjef als ze allemaal zo rond de 75 blijven hangen. Muv van Adelinde natuurlijk. Het zal spannend worden. Leuk om de komende tijd te zien hoe zich dat gaat ontwikkelen. Ook rondom Anky. Die gouden teammedaille mag er van mij ook wel een keer komen, maar het zal moeilijk worden. ;)

[/quote]
Vroeger tussen de 74 en 78, met af en toe een iets slechtere score ertussen. Laatste twee wedstrijden eind vorig jaar na haar rentree 75 en 78. Dus in ieder geval heeft ze al ruimschoots voldaan aan Olympische limiet. Maar het gaat natuurlijk allemaal van de twee selectiewedstrijden afhangen. Op papier afgaande op onlangs behaalde resultaten op dit moment zeker goed genoeg voor het team.

De kansen voor ons team zien er beter uit dan je zes maanden geleden zou denken. Maar spannend lijkt het zeker te gaan worden met drie serieuze kanshebbers.[/quote]

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:47

ukje schreef:
Even heel offtopic, als ik spreek van arrogantie verwijs ik naar onze duitse buurman. Die bij voorbaat al denkt goud in handen te hebben. Dat vindt ik arrogant.

Dat is positieve Peptalk...In Duitsland is er ook een financiele groei van meer dan 3 %..
In tegelstelling met de Hollanders..-1% wordt volgende maand min -2-3 %...als men weet wat het Catshuis gebracht heeft..

Kortom het is de cultuur..van het Land wat de toekomst brengt, ook in de sport w,o. Eurocommerce. :(:)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:26

Misschien een stomme vraag, maar hoe veel wedstrijden moet je je kwalificeren voor de OS met 1 paard, want ergens heb ik het gevoel dat Upido ook nog om de hoek gaat kijken voor de OS ondanks dat hij nu geblesseerd is.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 10:24

van mij hoeven ze niks meer te winnen hoor,
doe maar gewoon 'voor spekkie' en de lol mee

met Anky wordt toch wel kippevel(oude spelling:))

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 10:25

Cryssie schreef:
Misschien een stomme vraag, maar hoe veel wedstrijden moet je je kwalificeren voor de OS met 1 paard, want ergens heb ik het gevoel dat Upido ook nog om de hoek gaat kijken voor de OS ondanks dat hij nu geblesseerd is.

dat is een juist gevoel ;)

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 11:54

Hele verhalen over wel of niet arrogant ag het is haar goed terecht!
Wie zou er nou zoveel behaalde top prestatie's voor een 10e plek gaan weinig mensen denk ik..
Geef haar inderdaad groot gelijk.
En ik denk niet dat haar prestatie met Salinero minder zou zijn dan 4 jaar geleden
Als ze echt gaat doet ze dat zoals ze zelf zegt wel met uitkijk naar een medaille dus dan mogen we toch zeker wel wat verwachten!!

los daarvan vraag ik me af wat er met Upido aan de hand is?

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:55

Ik denk niet dat anky haar keuzes zou moeten verantwoorden aan iemand op bokt, wat wij er van vinden is haar vast worst. Neemt niet weg dat ik het absoluut geweldig zou vinden!

Waarom zou Anky thuis moeten blijven om een ander de kans te geven? Als zij betere percentages kan rijden dan een andere debutant voor de OS snijden we onszelf dan niet in de vingers om te zeggen Anky jij kan t wel, dus blijf maar thuis?
ik denk juist dat Anky én Salinero voor een hele stabiele en gemiddeld hoge (team)score kunnen zorgen. De combinatie heeft enorm veel ervaring! Lijkt mij ook een belangrijk gegeven. Dat zie ik liever dan een hele jonge combi die toevallig een hoge score reed. Van Salinero weten we dat hij het ook kan op de grote kampioenschappen, bij een jonkie is dat maar afwachten. Van Anky weten we dat zij met die spanning(en) om kan gaan, kan een debutant dat ook?

klicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 19:12

Lovely schreef:
Behalve Anky en Adelinde zijn er momenteel geen ruiters die een zekere bijdrage kunnen leveren aan het team. Er zijn geen ruiters die regelmatig ronde 75% scoren in de GP op internationale wedstrijden (van enige importantie).

Ja, maar Anky rijdt niet meer zo heel regelmatig zulke wedstrijden, ze houdt zich meer op de achtergrond...Dus snap als ze niet gaat,,maar hoop het wel natuurlijk *\o/*