Anky van Grunsven kiest voor Salinero voor Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Korstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:10

Wat een hoop negativiteit zeg! We kunnen natuurlijk ook blij voor haar zijn en vooral trots dat een Nederlandse combinatie het voor de zoveelste keer voor elkaar weet te boxen dat ze mee mogen naar de OS.

Ik vind het een hele prestatie van haar. Salinero heeft een prachtige leeftijd, maar loopt nog altijd op niveau mee met het "grut". Zijn respectabele leeftijd zet, naar mijn mening, ook direct alle tegenstanders van Anky op hun plaats. Een paard wat slecht/gemeen gereden wordt loopt op zijn 18e geen OS meer, hij was zowel psychisch als lichamelijk in protest gekomen.

Top prestatie dus! Go Anky! *\o/*

aslo

Re: Anky van Grunsven kiest voor Salinero voor Olympische Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:06

Nou ik kijk er ook naar uit, hoop voor Anky dat ze er weer een top prestatie neer zet. Petje af voor die dame.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:09

Super zeg!! Ben groot fan van Sallie! Hopelijk gaat de oude rot laten zien hoe je een OS wint!!

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:15

Electra63 schreef:
Bomba schreef:
Pfoe.. Ik sluit me bij zoepahhpaula aan hoor. Ik denk dat Anky er helemaal niet hard voor gewerkt heeft.. En per slot van rekening maakt ze al sinds 1988 deel uit van het Olympische team. Ze heeft al 3 gouden medailles gehaald.. Nu gun ik ze aan Edward, want die heeft er nog nooit een gewonnen, zo zielig.. Ik ben nu ook op haar uitgekeken hoor.

Echt Nederland, totaal geen waardering (meer) voor een Nederlandse sporter met zoveel medailles. Zij werkt er (net zoals andere topsporters) hard voor en ik gun het haar net zoals ik het een andere sporter gun. Dat de beste combinaties ons land maar gaan vertegenwoordigen.

Zoals al werd gezegd was m'n opmerking zo sarcastisch als maar kan hoor.. :+ Er is niemand die ik het meer gun dan Anky, en er is niemand die haar wat betreft prestaties kan evenaren. Ik hoop dan ook van harte dat ze nog een (gouden) medaille aan haar erelijst toe kan voegen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:26

echt heel erg gaaf! ben oop wel heel erg benieuwd noe upido dalijk een keer door de baan gaat, maar wat zou nog een medaille een fantastisch afscheid zijn van sallie! diep respect voor anky dat ze het toch maar weer ff doet

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:36

Anky heeft er ook voor moeten werken hoor!
Maarja ieder zijn eigen mening.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:15

Nou ik zou het geweldig vinden als deze 2 zich daadwerkelijk selecteren voor het team!
Kippevel, en ik kan niet meer dan trots zijn als Nederlander op dit fantastische duo!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:03

Bomba schreef:
Electra63 schreef:

Echt Nederland, totaal geen waardering (meer) voor een Nederlandse sporter met zoveel medailles. Zij werkt er (net zoals andere topsporters) hard voor en ik gun het haar net zoals ik het een andere sporter gun. Dat de beste combinaties ons land maar gaan vertegenwoordigen.

Zoals al werd gezegd was m'n opmerking zo sarcastisch als maar kan hoor.. :+ Er is niemand die ik het meer gun dan Anky, en er is niemand die haar wat betreft prestaties kan evenaren. Ik hoop dan ook van harte dat ze nog een (gouden) medaille aan haar erelijst toe kan voegen.

Haha, ik dacht nog, wat een mafkees :D , want vaak gaat het in Nederland wel zo. Zodra er een nieuwe topper (in welke sport dan ook) verschijnt, dan heeft de "oude"
afgedaan, dat vind ik zo raar.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:06

zooooo nu kan niemand ooit nog zeggen 18 jaar is oud voor een paard --> afgeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:07

Ondanks dat ik Upido graag eens zou zien, toch een leuke beslissing! En hopelijk pakt het goed uit. Volgens mij hebben we nog nooit een OS gehad met zoveel potentiële kanshebbers!

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 20:14

edward gal heeft met clock`s undercover 75,21% gescoord in gp in almelo

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 20:18

tiger27 schreef:

en wat heeft dat met Anky te maken? :+

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 21:44

tiger27 schreef:

weetje ook wat hans peter heeft gedaan?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:09

Cayenne schreef:
tiger27 schreef:

en wat heeft dat met Anky te maken? :+

Dikke competitie jooooo :'). Nee Salli is een tandje beter.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:05

Electra63 schreef:
Bomba schreef:

Haha, ik dacht nog, wat een mafkees :D , want vaak gaat het in Nederland wel zo. Zodra er een nieuwe topper (in welke sport dan ook) verschijnt, dan heeft de "oude"
afgedaan, dat vind ik zo raar.

Haha :D Zoals op Eurodressage te lezen is zal er een hele tijd overheen gaan voordat iemand Anky kan evenaren wat betreft prestaties, als dat al lukt. Ze is en blijft de beste.

SantaCruz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:08

Yes, ik wil Anky weer zien op Salinero. Die combinatie heb ik wel gemist en ze bieden samen altijd weer hoop.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:10

Hopen dat ze net zo gaan knallen als hier!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:58

die blijft zooooo schitterend... krijg altijd tranen in mn ogen bij de afgroet...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:00

Thomas schreef:

Sowieso beetje rare vergelijking. Salinero heeft een schat aan ervaring terwijl Undercover net komt kijken.
Die moet eerst nog kilometers maken. Vanaf volgende maand gaat het pas interessant worden.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:45

Bomba schreef:
Hopen dat ze net zo gaan knallen als hier!

Oh, kippenvel... Dit is voor mij de beste Kur ever! Bedankt voor het delen!

Twinkelsstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:22

Het is nog steeds een mooie Kur! Kippenvel gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:25

Cayenne schreef:
Thomas schreef:

Sowieso beetje rare vergelijking. Salinero heeft een schat aan ervaring terwijl Undercover net komt kijken.
Die moet eerst nog kilometers maken. Vanaf volgende maand gaat het pas interessant worden.

Het gaat erom dat er nu naast dit nieuws over Anky ineens meer combi's opstaan die qua scores in de buurt komen. Dat maakt de competitie richting de OS toch spannender :j

Twinkelsstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:28

Die moet eerst nog kilometers maken. Vanaf volgende maand gaat het pas interessant worden.[/quote]

Het gaat erom dat er nu naast dit nieuws over Anky ineens meer combi's opstaan die qua scores in de buurt komen. Dat maakt de competitie richting de OS toch spannender :j[/quote]

Ben het met je eens. Niks beter dan gezonde competitie

mnk1407

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:50

Siamsmeesje schreef:
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat Salinero rustig achter de schermen werd voorbereidt, en dat Upido de afleiding was..... En kijk maar eens, Upido is nog nooit in de baan verschenen en Sali mag zich weer gaan kwalificeren :)
Hoop dat het goed gaat, en dat Upido hierna de vlag kan gaan overnemen.

geen rare gedachte!

Salinero TOP! Anky: hmmm tja, soms mis ik de 'klik' met haar. Goud zou toch wel weer een hele prestatie zijn.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 18:04

mnk1407 schreef:
Siamsmeesje schreef:
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat Salinero rustig achter de schermen werd voorbereidt, en dat Upido de afleiding was..... En kijk maar eens, Upido is nog nooit in de baan verschenen en Sali mag zich weer gaan kwalificeren :)
Hoop dat het goed gaat, en dat Upido hierna de vlag kan gaan overnemen.

geen rare gedachte!

Salinero TOP! Anky: hmmm tja, soms mis ik de 'klik' met haar. Goud zou toch wel weer een hele prestatie zijn.

Jij mist de klik met Anky? Ik geloof ook niet dat Anky die klik nodig heeft.. :')