Schellekens-Bartels en Toots winnen eerste internationale GP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:11

Super score! +:)+

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:56

astridastrid schreef:
Ik denk dat het voor Madeleine al HEEL VEEL zou schelen als ze een nieuwe kur (muziek) zou rijden.

Dat zal in de Grand Prix geen extra punten opleveren denk ik..... :P

Supergoed van Imke, die heeft zich bij deze echt wel kandidaat gesteld voor een teamplek naast Adelinde. De rest moet het allemaal nog maar bewijzen!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 21:10

manubres schreef:
Op de foto's ziet het er erg mooi uit! Ben benieuwd hoe zo'n groot paard een galoppirouette maakt...

nou daar sta je versteld van, in de steeg heb ik hem gezien, en toen moesten ze een volte 8m rijden nou die van haar was als eeningste echt 8 m.

ik zag ook dat iemand had geschereven als ze voor het team voor save willen kiezen ze voor madeleine. madeleine heeft internationaal nog niet zo veel ervaring, en imke wel

GirlyMelis

Re: Schellekens-Bartels en Toots winnen eerste internationale GP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:19

Het wordt inderdaad nog spannend wie er voor NL naar de OS gaan. Ik ben benieuwd of er ook videomateriaal is. Op de foto's vind ik het beeld nog niet helemaal af, erg wisselend in de aanleuning en bijna overal zijn mond open. Maar dit kan natuurlijk onwijs vertekenen op foto's.

Lizzy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:50

astridastrid schreef:
Ik denk dat het voor Madeleine al HEEL VEEL zou schelen als ze een nieuwe kur (muziek) zou rijden.

dit is ook nog de kur van Madorijke volgens mij en was toen wel van die tijd.....

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 23:07

horseyfries schreef:
astridastrid schreef:

Supergoed van Imke, die heeft zich bij deze echt wel kandidaat gesteld voor een teamplek naast Adelinde. De rest moet het allemaal nog maar bewijzen!

Volgens mij wel, ik hoorde pas een commentator zeggen, dat ze ook punten krijgen voor het artistieke gedeelte. Dus muziek etc. en over gangen van muziek en hoe het past met de gangen van het paard..

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 23:19

Im 79,5% in de kur, ook met oude muziek etc. Straks ook een Wibi kur voor toots!

2e Morgan en Painted met 78,1% en 6e Madeleine en Vontango 74%

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 06:36

Madeleine en votango zijn net als patrick en uzzo nog groen, kan nog van alles mee gebeuren, en idd de kur, echt super goed van imke en toots!!!!!!!!!!!!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 08:46

HorseTimeXL schreef:
horseyfries schreef:

Volgens mij wel, ik hoorde pas een commentator zeggen, dat ze ook punten krijgen voor het artistieke gedeelte. Dus muziek etc. en over gangen van muziek en hoe het past met de gangen van het paard..

Ik bedoelde dat deze scores de uitslag van de Grand Prix waren, en niet de kür..... :(:)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 08:47

Thomas schreef:
Im 79,5% in de kur, ook met oude muziek etc. Straks ook een Wibi kur voor toots!

2e Morgan en Painted met 78,1% en 6e Madeleine en Vontango 74%

Wow, wat een geweldig resultaat met muziek die niet voor hen geschreven is! Wibi kur is bijna af, ik ben hééél benieuwd!

Anoniem

Re: Schellekens-Bartels en Toots winnen eerste internationale GP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 09:17

Jammer dat er nog steeds geen beeldmateriaal is!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:29

Wat super!!!
Hopelijk houd ze deze lijn vast!