Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLSNNE! schreef:Birgit__ schreef:De stal is van Petra Cox.
Echt bir? Unique ook?
Citaat:Nee nee, het waren de rustpaarden. En Nicole weet je wel, die vertelde dat ze vanuit Maarheeze ontsnapt waren.. Maar hier wordt telkens Heeze gezegd, dus ik weet het niet zeker. Ik ben vanmiddag wel het bos in geweest en de paarden die daar in die grote weides staan, stonden er allemaal nog.
xLSNNE! schreef:Citaat:Nee nee, het waren de rustpaarden. En Nicole weet je wel, die vertelde dat ze vanuit Maarheeze ontsnapt waren.. Maar hier wordt telkens Heeze gezegd, dus ik weet het niet zeker. Ik ben vanmiddag wel het bos in geweest en de paarden die daar in die grote weides staan, stonden er allemaal nog.
Oh gelukkig! Ja dan weet ik het ook niet? We zullen nog wel wat horen dan..

Oreo schreef:Was erbij en inderdaad echt alle respect voor de vrachtautochauffeur én de twee andere personenauto's. Bijna ongelooflijk om te zien hoe die mannen de kudde hebben geblokkeerd zonder ongelukken. Is er misschien iemand die weet hoe het met het oudste paard gaat nu? Degene die ik bedoel was duidelijk een heel stuk ouder dan de rest van de groep, had zó met m te doen.....
schoentje schreef:Mijn collega heeft ze mee opgehaald (dat rood/bruine vrachtwagentje op de video)
Ze komen uit Heeze, maar stonden in een weide niet ver van de snelweg af. Was nog een hele klus ze fatsoenlijk in vervoersmiddelen te krijgen, omdat er verschillende agenten zonder ervaring met paarden erg eigenwijs waren en de boel daardoor niet erg op lieten schieten....