Jack Sparrow in november naar najaarstest in Schlieckau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: Jack Sparrow in november naar najaarstest in Schlieckau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:06

We kunnen ons wel druk maken.. We kunnen ook gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:09

Sjoert schreef:
We kunnen ons wel druk maken.. We kunnen ook gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.

Sjoert met z'n onmetelijke wijsheid :D

Maar daar komt het idd op neer ja!

uryanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:18

Sjoert schreef:

Dat is nou eens een post die in vele topics op bokt een hele welkome aanvulling zou zijn :D

Zoals ze bij ons weleens zeggen; "gewoon afwachten, het probleem lost zich vanzelf op" :Y)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:20

:o

Als je er niet mee gedekt hebt, hoef je je al helemaal nergens druk om te maken lijkt me.

Fwest23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:26

Sjoert schreef:

Als je er niet mee gedekt hebt, hoef je je al helemaal nergens druk om te maken lijkt me.

Als je er wel mee hebt gedekt hoef je je ook niet druk te maken :D

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:36

:D
Volgens mij hebben de mensen die zich hier druk maken, er niet mee gedekt. :D

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:26

janderegelaa schreef:
rocky21 schreef:
Ik ben misschien een beetje simpel hoor maar volgens mij staat er niemand van de President Stables met een pistool aan je hoofd om er verplicht mee te moeten dekken! Ik vind iedereen zo hysterisch reageren! Het kift gehalte is denk ik erg hoog. Enne die Triple V dekdiensten die zijn zo gek nog niet. Zij hanteren als enige 6% btw ipv 19% wat de hengstenhouders straks gaan innen bij de fokkers. Wij zijn er blij mee :j :j Maar daar hoor je niemand over. Hoewel wij weer trouw terugdekken met Jazz kan ik melden dat wij juist super tevreden over hun manier van werken. Eindelijk een proffesioneel bedrijf!!

BTW is wettelijk hoor. Het percentage dat gerekend wordt is vastgesteld door de overheid. Een snelle rondgang langs wat sites van hengstenhouders heeft geen ander tarief laten zien dan 6% dus ik weet niet precies waarom je dit broodje aap verhaal de wereld inslingert.

Triple V is juist de reden waarom ik niet met bepaalde hengsten dek. De onpersoonlijke en statische aanpak van dit bedrijf staat me helemaal niet aan.

Nou dat is helemaal geen broodje aap verhaal! Vanaf 1 juli as is het btw tarief 19% en dat is wettelijk op europees niveau bepaald. Omdat Triple V dekdiensten voor 1 juli factureert betaal je bij huni 6% btw. Dat scheelt een heleboel geld maar daar hoor je niemand over :j De onpersoonlijke en statische aanpak herken ik helemaal niet terug, super bereikbaarheid, duidelijke uitleg en zeer snelle actie. Ach wij vonden het fijn maar ja iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :j

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:53

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:49

Fwest23 schreef:
Sjoert schreef:

Als je er wel mee hebt gedekt hoef je je ook niet druk te maken :D

En als je nou al wel betaald hebt maar nog niet gedekt... Moet je je dan wel druk maken of krijg je het volledige bedrag dan terug gestort? :+

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:08

Sterker nog, al heb je al wel gedekt en het blijkt dat hij niet goedgekeurd is voor de Duitse stamboeken, kun je je geld terugeisen, en misschien ook wel een tegemoetkoming in de kosten op basis van non conformiteit. Hij wordt nadrukkelijk gepromoot als zijnde gekeurd in Duitslandwat hij ook is immersEn als dat dan niet zo blijkt te zijn voldoet het veulen op voorhand al niet aan je verwachtingen.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:18

Is er misschien een reden om aan te nemen dat het modefenomeen wellicht helemaal niet zal worden goedgekeurd door KWPN?

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:08

rocky21 schreef:
Ik ben misschien een beetje simpel hoor maar volgens mij staat er niemand van de President Stables met een pistool aan je hoofd om er verplicht mee te moeten dekken! Ik vind iedereen zo hysterisch reageren! Het kift gehalte is denk ik erg hoog. Enne die Triple V dekdiensten die zijn zo gek nog niet. Zij hanteren als enige 6% btw ipv 19% wat de hengstenhouders straks gaan innen bij de fokkers. Wij zijn er blij mee :j :j Maar daar hoor je niemand over. Hoewel wij weer trouw terugdekken met Jazz kan ik melden dat wij juist super tevreden over hun manier van werken. Eindelijk een proffesioneel bedrijf!!

Het proffesioneelste?
Overal hanteren ze 6 %
En bij andere hengstenhouders betaal je pas als ze volgescand zijn, of een klein bedrag vooraf...
Hier moet je eerst alles volledig betalen voor je je merrie mag gaan aanbieden...
(uw geld brengt ook intresten op voor die 5 maanden dat ze vroeger uw geld hebben)
En als ze niet vol zijn, mag je 2 maanden wachten voor je geld terug gestort is...
Hoe graag ik soms met een bepaalde hengst wil dekken, als hij via Tripple V wordt aangeboden, zal ik er nooit mee dekken!
Er lopen genoeg hengsten rondn en hun voorwaarden zijn de strengste van allemaal...

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:21

DePaardenman schreef:
En als je nou al wel betaald hebt maar nog niet gedekt... Moet je je dan wel druk maken of krijg je het volledige bedrag dan terug gestort? :+

Dan krijg je 1750 euro terug ipv 2000 euro :+
(staat zo in de dekvoorwaarden indien niet drachtig)

pipo1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:03

Tja, dat krijg je als je weer in een marketingtruc trapt, a la Totilas.

Fokken met een mooie zwarte die weliswaar goed loopt, maar niks bewezen heeft in de fokkerij is al dom. Maar fokken met een mooie zwarte die goed loopt en nog niet is goedgekeurd, zou eigenlijk strafbaar moeten zijn, zo dom is het :D .

En een beetje straf krijgen de opportunisten nu...... Het kan nog goedkomen hoor, maar bezint eer ge begint de volgende keer.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:07

wat een bloedmooi paerd,

MaureenS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:11

Waarom er vanuit gaan dat het niks wordt? Mensen die er zo negatief in dit forum over hebben meegepraat zullen wel anders gaan denken als ze later lezen wat een topresultaten deze pracht hengt met Edward zal hebben gehaald. We zullen het zien.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 16:00

Dat ze er zo zeker van zijn dat hij slaagt..

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:56

[***] schreef:
Dat ze er zo zeker van zijn dat hij slaagt..

Ik vind het wel raar want er werd zo vol overtuiging gemeld dat hij de Duitse test ging lopen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 05:18

Of het is een oud interview.. ze zijn al in gesprek geweest met het KWPN immers en zonder medische verklaring kon hij niet doorgeschoven worden naar het najaar. En terecht, dit soort praktijken moeten niet gestimuleerd worden! Ik vind het hoogst arrogant vd eigenaren om zoveel beloftes te doen en nog steeds niks waar te maken! :n