Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

janderegelaa schreef:rocky21 schreef:Ik ben misschien een beetje simpel hoor maar volgens mij staat er niemand van de President Stables met een pistool aan je hoofd om er verplicht mee te moeten dekken! Ik vind iedereen zo hysterisch reageren! Het kift gehalte is denk ik erg hoog. Enne die Triple V dekdiensten die zijn zo gek nog niet. Zij hanteren als enige 6% btw ipv 19% wat de hengstenhouders straks gaan innen bij de fokkers. Wij zijn er blij mee![]()
Maar daar hoor je niemand over. Hoewel wij weer trouw terugdekken met Jazz kan ik melden dat wij juist super tevreden over hun manier van werken. Eindelijk een proffesioneel bedrijf!!
BTW is wettelijk hoor. Het percentage dat gerekend wordt is vastgesteld door de overheid. Een snelle rondgang langs wat sites van hengstenhouders heeft geen ander tarief laten zien dan 6% dus ik weet niet precies waarom je dit broodje aap verhaal de wereld inslingert.
Triple V is juist de reden waarom ik niet met bepaalde hengsten dek. De onpersoonlijke en statische aanpak van dit bedrijf staat me helemaal niet aan.
De onpersoonlijke en statische aanpak herken ik helemaal niet terug, super bereikbaarheid, duidelijke uitleg en zeer snelle actie. Ach wij vonden het fijn maar ja iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen
Fwest23 schreef:Sjoert schreef:
Als je er niet mee gedekt hebt, hoef je je al helemaal nergens druk om te maken lijkt me.
Als je er wel mee hebt gedekt hoef je je ook niet druk te maken
rocky21 schreef:Ik ben misschien een beetje simpel hoor maar volgens mij staat er niemand van de President Stables met een pistool aan je hoofd om er verplicht mee te moeten dekken! Ik vind iedereen zo hysterisch reageren! Het kift gehalte is denk ik erg hoog. Enne die Triple V dekdiensten die zijn zo gek nog niet. Zij hanteren als enige 6% btw ipv 19% wat de hengstenhouders straks gaan innen bij de fokkers. Wij zijn er blij mee![]()
Maar daar hoor je niemand over. Hoewel wij weer trouw terugdekken met Jazz kan ik melden dat wij juist super tevreden over hun manier van werken. Eindelijk een proffesioneel bedrijf!!
.