Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:[naam verwijderd] schreef:Wat een spagaat voor een hengst die voor menig nuchter nadenkende fokker in eerste aanleg al te duur is.
Laat de 'fokkers'/beleggers-in-paarden die dit toevallig overkomt toch lekker zelf hun boontjes doppen. Ze wisten het immers toch al zo goed
En die mensen hebben geen recht op waar voor hun geld?
Als zo'n regel er zou zijn zou die natuurlijk niet alleen gelden voor piraten maar voor elke hengst, ookal vragen ze 100 euro dekgeld.
EugeneR schreef:DePaardenman schreef:Spielberg
Beste paardenman,
We hopen voor iedereen dat dit net zo afloopt als met Spielberg.
Met Spielberg was de aanbieding: veulen retour voor 5x het dekgeld.
Met vriendelijke groeten,
Team Nijhof (Henk jr.) en Reesink Horses ( Eugène)
DePaardenman schreef:Spielberg
janderegelaa schreef:Ik weet het al weer. Dat was een contract dat je moest tekenen voordat het veulen geboren werd en dan kreeg je 3000 euro voor het veulen. Mits het veulen voldeed aan de voorwaarden. Als je toch besloot om het veulen te houden dan kreeg je een boete van 7500 euro. Dat contract was het toch?
janderegelaa schreef:Ik weet het al weer. Dat was een contract dat je moest tekenen voordat het veulen geboren werd en dan kreeg je 3000 euro voor het veulen. Mits het veulen voldeed aan de voorwaarden. Als je toch besloot om het veulen te houden dan kreeg je een boete van 7500 euro. Dat contract was het toch?
Juut schreef:janderegelaa schreef:Ik weet het al weer. Dat was een contract dat je moest tekenen voordat het veulen geboren werd en dan kreeg je 3000 euro voor het veulen. Mits het veulen voldeed aan de voorwaarden. Als je toch besloot om het veulen te houden dan kreeg je een boete van 7500 euro. Dat contract was het toch?
Maar je kon wél je veulen retourneren![]()