eenitraM schreef:
Dank u
ziet er gelijk stuk beter uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngridM schreef:eenitraM schreef:
Dank u![]()
ziet er gelijk stuk beter uit

xmarliez schreef:http://i44.tinypic.com/33tkmiv.jpg
'Nieuwe troef'zo halen we olymisch goud, met 'totale controle'.
Jammer dat hij een goed opgeleid paard zo naar de kl*te rijdt in 2 maanden tijd.
Enne dit is geen moment opname, iedere seconde wordt er zo gereden maargoed wij moedigen dat natuurlijk alleen maar aan.
Lees het topic eens goed door.
Malibu schreef:Goh, wat origineel deze discussie...
Toch bijzonder dat je een paard opleid tot hij 15 mil waard is en nooit gezondheidsproblemen heeft gehad gedurende die periode... Maar oh oh wat is hij slecht voor zijn paard...
Erg jammer dat je dan weer geen commentaar heb over dat hij zijn paard beloond tussendoor. Blijkbaar hebben niet alleen paarden soms oogkleppen voor zodat ze alleen 1 kant op kunnen kijken...
Bedankt, precies wat ik wilde zeggen.
xmarliez schreef:Belonen is niets speciaals hoor? Is maar heel normaal dat je een paard beloont dus een beetje vreemd dat ik dat juist moet 'belonen'. Ik vind het veel vreemder dat hij zijn paard 100 keer meer afstraft dan beloont (en met afstraffen bedoel ik die stugge hand en zit waardoor het paard geen idee van hoe of wat heeft en dus geen passage uitvoerd maar een zweefdraf waarbij er geen takt is omdat het paard niet begrijpt wat de ruiter wil en al die andere 'fantastische/spectaculaire' momenten.

xmarliez schreef:Belonen is niets speciaals hoor? Is maar heel normaal dat je een paard beloont dus een beetje vreemd dat ik dat juist moet 'belonen'. Ik vind het veel vreemder dat hij zijn paard 100 keer meer afstraft dan beloont (en met afstraffen bedoel ik die stugge hand en zit waardoor het paard geen idee van hoe of wat heeft en dus geen passage uitvoerd maar een zweefdraf waarbij er geen takt is omdat het paard niet begrijpt wat de ruiter wil en al die andere 'fantastische/spectaculaire' momenten.
En over de gezondheidsproblemen van Totilas zullen we het maar niet hebben denk ik zo
OlympusN schreef:xmarliez schreef:Belonen is niets speciaals hoor? Is maar heel normaal dat je een paard beloont dus een beetje vreemd dat ik dat juist moet 'belonen'. Ik vind het veel vreemder dat hij zijn paard 100 keer meer afstraft dan beloont (en met afstraffen bedoel ik die stugge hand en zit waardoor het paard geen idee van hoe of wat heeft en dus geen passage uitvoerd maar een zweefdraf waarbij er geen takt is omdat het paard niet begrijpt wat de ruiter wil en al die andere 'fantastische/spectaculaire' momenten.
Geen takt..? Op dit niveau..![]()
Skala... Takt nummer 1, zonder takt geen.... losheid, aanleunig, schwung, rechtgerichtheid en verzameling. Vreemd
Edit typfout
Sonja_vR schreef:daarnaast blijft dit inderdaad ook nog eens een jong paard, ja hij is 11, maar hoeveel ringervaring heeft dat dier? het is geen paard wat op het gemak van de basis tot aan nu de klasses heeft moeten doorlopen in de sport in de ring, dier is opgeleid en mag nu gaan showen, ja dan snap ik eventuele spanning heel goed
_Judith schreef:Ik was ook niet heel erg onder de indruk, een beetje 'zwaar' op de voorhand (vind ik als leek!) Ook vind ik hem nogal op Voice lijken op een of andere manier! Ik hoop dan eerder dat hij met Sisther de Jeu naar de OS gaat (als hij zich kwalificeert)