Je kunt nu ook met je paard trouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:31

Finesse schreef:
Haha, het moet ook niet veel gekker worden. Arme beestjes, ze kunnen niet eens zelf beslissen of ze met hun baas willen trouwen, dat beslist de baas voor hen... Haha, is de baas heel erg verliefd terwijl het beest de baas niet kan uitstaan Haha!

jamaar eigenlijk, sta daar eens even bij stil Dieren hebben toch ook rechten? En is uithuwelijken niet verboden Boos! Arme beesten worden gewoon gedwongen om een of andere rare kwibus eeuwig trouw te blijven Haha!

loesjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:02

whaa lachuh!!! dan ga k met mun pony trouwe!! haha k zie ut al voor me: "new moots milana, neemt u uw baasje marloes tot uw wettige echtgenoot??" hahahahahahaha lol Lovers

EvilEentjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:10

horseslufer schreef:
:D ik vind het wel grappig maar het kost volgens mij vet veel geld en zo
en bijvoorbeeld als je met je hamster gaat trouwen ben je waarscheinlijk al ongeveer van 3 of 4 jaar gescheiden want dat is dat beesie dood. Schijnheilig Verdrietig
en als iemand met zijn huisdier is getrouwd *LOL*
zou die gene dan ook gewoon met haar man of vrouw kunnen trouwen
Verward Verward
Clown XxxXxxX shirley XxxXxxX Clown

Ja dat kan gewoon en ooks andersom maar ja je man/vrouw moet het maar goed vinden, hihihi morgen is mijn trouwdag met me lieve pony Haha! Bloos

ikke124

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:51

hmm wel vreemd Scheve mond , maar ach... laat de mensen lekker hun gang gaan! OK dan! Ik zou het wel willen... maar met welke van de 5 dieren? Bloos! Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:11

Dat ben je volgens mij niet echt goed bij je hoofd als je dat doet hoor, ze kunnen ook beetje wel gaan. En ook wel zielig voor het dier, die mag dan niet eens kiezen of hij/zij wel wil.

aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:10

ik ga met lenny trouwen(mijn pony)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:43

liza van loon schreef:
Dat ben je volgens mij niet echt goed bij je hoofd als je dat doet hoor, ze kunnen ook beetje wel gaan. En ook wel zielig voor het dier, die mag dan niet eens kiezen of hij/zij wel wil.

denk niet dat het veel verschil maakt of je nu verliefd of gerouwd ben met je beesie , je beesie heeft het denk ik niet eens door

maaruuuh ze moeten een ng duurdere variant maken waar ze een trouwjurk of smoking voor je dier maken *LOL*

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:09

Ik vind het wel grappig, al zou ik het naruutlijk nooit doen!!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:58

Een aantal jaren geleden trouwde iemand uit Groningen (Bellingwolde?) ook al eens met zijn paard. Dat stond toen in Bit. Maar dat was nog onofficieel, en ingezegend door een wicca-priester.

jimmylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:56

irene schreef:
Tjeetje, wie van mijn huisdieren moet ik nu kiezen om mee te trouwen Haha!

ik ga met jimmy trouwen!!!