Nieuw talent voor Patrik Kittel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kareldeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:30

Thomas schreef:
Heh? Klopt dat wel? Dan is ie vast ingereden toen die nog 2,5 was ofzo, want je krijgt een paard niet in 2 week zo aan het lopen...

Jawel hoor, dat lukt je wel en ook zonder er 7 dagen per week een uur op te zitten. Als ie braaf is met zadelmak maken dan loopt ie zo in enkele dagen.

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 08:35

Zag gisteren het filmpje en wat een vreselijk gaaf dier :~
Wat een achterbenen!!!Kan het nog hoger?En nog zo jong.....heul zuunig op zijn.Dan kunnen we over een paar jaar weer heerlijk genieten _/-\o_
Kittel,gefeliciteerd *\o/*

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 08:36

smeetjoew schreef:
Wat een stoere bok! En wat een giga voorbeen in galop!
Knap dat Bokt weer meteen aan een driejarig paard kan zien of hij wel of niet kan sluiten over een aantal jaar.....

Veel paarden die "groot" bewegen hebben moeite met sluiten..dus zo raar is dat niet. ;)

smeetjoew

Re: Nieuw talent voor Patrik Kittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 08:47

Je weet helemaal niet in welke mate je dit paard snel en klein kunt maken. Het is logisch dat ze het paard op dit moment grote klappers laten maken, want dat wil men graag zien bij jonge paarden. Alleen de tijd wijst uit of hij het wel of niet zal kunnen....
Jij denkt dat Patrik Kittel er tijd en geld in gaat steken als hij denkt dat hij niet kan sluiten?? Je weet pas of hij het kan als hij het doet.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 08:49

Niemand kan over een 3jarige zeggen of hij het laatste stukje heeft voor GP niveau :) Ook Patrick Kittel niet. De tijd zal het leren.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:44

wauw ziet er wel errrrgg gaaf uit als je m zo door de bak ziet dansen!
hoop dat ze er zuinig op zijn :)

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:03

Waaauw! <3

Volgens mij is het een genotje om dat paard te rijden :)

Immetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:07

:~

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:11

Dit is pas afdruk :Y)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:13

smeetjoew schreef:
Je weet helemaal niet in welke mate je dit paard snel en klein kunt maken. Het is logisch dat ze het paard op dit moment grote klappers laten maken, want dat wil men graag zien bij jonge paarden. Alleen de tijd wijst uit of hij het wel of niet zal kunnen....
Jij denkt dat Patrik Kittel er tijd en geld in gaat steken als hij denkt dat hij niet kan sluiten?? Je weet pas of hij het kan als hij het doet.

Nee ik weet het ook niet inderdaad,ik ben heel benieuwd of hij dit paard klein en snel kan maken omdat ie nu erg grote passen neemt achter wat idd logisch is in deze graad van africhting.Hij loopt erg "groot" en vaak hebben paarden die zo lopen moeite met sluiten maar dat hangt uiteraard ook van de rest van zijn lichaamsbouw en lichaamsgebruik af.Daar is nu nog niets over te zeggen,en ik ben heel benieuwd naar deze hengst over een paar jaar. :)

marjanw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:31

Zeer mooi dier!!!
Maar wat kost zo,n dier wel niet?
En een bemerking ocd in de knie?

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:33

Elisa2 schreef:
smeetjoew schreef:

Nee ik weet het ook niet inderdaad,ik ben heel benieuwd of hij dit paard klein en snel kan maken omdat ie nu erg grote passen neemt achter wat idd logisch is in deze graad van africhting.Hij loopt erg "groot" en vaak hebben paarden die zo lopen moeite met sluiten maar dat hangt uiteraard ook van de rest van zijn lichaamsbouw en lichaamsgebruik af.Daar is nu nog niets over te zeggen,en ik ben heel benieuwd naar deze hengst over een paar jaar. :)

Dat zijn vaak paarden die groot en traag bewegen. Traag is dit dier zeker niet :n

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:34

Wat een beest joh!! Waar zit die straalmotor?? Die sweeft gewoon de bak door! :D

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 19:30

Marleen74 schreef:
Wat een achterbenen!!!Kan het nog hoger?

Is het belangrijker dat hij ze hoog op tilt, of dat hij ze zover mogelijk onder zijn lichaam brengt?

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 19:57

Bij veel dressuurpaarden tegenwoordig zie ik het niet...Die hebben een voorbeen maar achter sloft er een beetje bij.Ik vind dit dus mooi.En bij een jonkie mag eerst dit....later ook het ondertreden.Al is dat bij deze ook al aanwezig :j
Girlgamer schreef:
Marleen74 schreef:
Wat een achterbenen!!!Kan het nog hoger?

Is het belangrijker dat hij ze hoog op tilt, of dat hij ze zover mogelijk onder zijn lichaam brengt?

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 08:03

Marleen74 schreef:
Bij veel dressuurpaarden tegenwoordig zie ik het niet...Die hebben een voorbeen maar achter sloft er een beetje bij.Ik vind dit dus mooi.En bij een jonkie mag eerst dit....later ook het ondertreden.Al is dat bij deze ook al aanwezig :j

Ik was al bang dat ik de enige ben die het opvalt. Ik vraag me af of deze tzt zijn achterbeen wel onder zijn schoft krijgt, zo niet dan kan ik er niet naar kijken. Net als die beroemde zwarte.....

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 08:10

Nee je bent niet de enigste.Die beroemde zwarte vond ik ook gaaf maar was niet blind ;) Wat ik bij hem heel mooi vond was de lol die hij had om op te treden :j
Dat was trouwens ook het geval bij Kittel en Scandic toen ik ze een keer in real life zag.Ontspannen plezier +:)+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 08:11

Ik vind die zwarte toch wel gaver dan Scandic hoor :)

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 08:16

sowww die zou ik ook niet laten staan op een OCD ;)

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 11:13

Marleen74 schreef:
Nee je bent niet de enigste.Die beroemde zwarte vond ik ook gaaf maar was niet blind ;) Wat ik bij hem heel mooi vond was de lol die hij had om op te treden :j
Dat was trouwens ook het geval bij Kittel en Scandic toen ik ze een keer in real life zag.Ontspannen plezier +:)+

Inderdaad :j
En het perfecte paard bestaat, evenals de perfecte mens, toch niet.