PVV pleit voor Arabische amazone bij Olympische Spelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: PVV pleit voor Arabische amazone bij Olympische Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:48

Mag die mevrouw dan met een hoofddoekje onder haar cap meedoen van de PVV???

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:55

Rumpleteaser schreef:
Jeetje Mina... over positieve discriminatie gesproken!
PVV :O :roll: Ga je maar lekker bezig houden met je Polen-meldpunt....

_O-

Haha ja, ik vind het doelloos.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:24

Karl66 schreef:
De PVV is tegen Europa en het interesseert ze geen ruk wat er in de rest van de wereld gebeurd. De PVV is namelijk een nationalistische partij, die alleen geïnteresseerd is in wat er in Nederland gebeurd. Het is dus op z'n minst oportunistisch om als PVV via de EU af te willen dwingen dat een ander land iets gaat uitvoeren.

De enige reden is dan ook een puur binnenlandse, namelijk laten zien hoe geweldig gelijk ze in Nederland hebben met hun mening over de Islam. En al is het idee, emanciperen van vrouwen in een land waar ze domweg minder rechten hebben, nog zo goed, de intentie erachter is fout en dat is waar denk ik de meeste mensen (waaronder ik) over vallen.

dan heb je idd een punt :j

wil ook niet zeggen dat ik er zo veel vanaf weet hoor O:) maar denk dat veel mensen er helemaal niet zo ver over nadenken als jij..
zo komen in iedergeval een heleboel reacties op mij over..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:32

tja...ik ben voor de PVV..niet alle standpunten uiteraard(er bestaat geen partij waar je het voor 100% eens bent met alle standpunten ;) )
Maar in dit geval zeg ik....bemoei je niet met wat er in die zandbak gebeurt,die lopen 500 jaar achter.
Dat heeft eeuwen nodig om te moderniseren,maken wij niet meer mee.
Je kunt dat ook niet afdwingen,dat moet geleidelijk gaan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:39

En dan zeggen ze hier waar maak je je druk om. :') Dat kunnen jullie jezelf beter afvragen. :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:21

[quote="Rumpleteaser"]Precies; PVV is de partij van de one liners, naar mijn mening... al wordt ik misschien wat te politiek nu voor internet :D
Dingen zeggen en dingen doen zijn twee heel verschillende dingen...

Nou dat geld voor ALLE partijen, niet alleen de pvv...en niet om de pvv te verdedigen, want vind het persoonlijk een gevaarlijke partij, maar als bv de vvd dit had gezegd had het merendeel nu gezegd dat het een goede zaak is dat ze zich hier voor in willen zetten...of toch in elk geval doen alsof

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:55

Fantast schreef:
Niobe schreef:
Dat is nou wel weer appels met peren vergelijken. Ik vind het geweldig dat er eindelijk eens iemand zich harder gaat inzetten voor het recht van de vrouw, ook in andere landen!

Hier ben ik het hekemaal mee eens. Een goed punt dat de PVV zich inzet voor vrouwen in andere landen

Alleen jammer dat de vrouwen van de (geldschietende) vrienden van Geert Wilders uit uiterst conservatieve christelijke kringen in de VS en uit conservatieve joodse kringen in Israël hier niet bij betrokken worden. Maar dat heeft natuurlijk een reden. Geen loftrompet voor de pvv van mij, daar is de actie weer eens te selectief voor. Het gaat niet om het bevorderen van emancipatie, dat interesseert de pvv geen moer. Het is wederom een actie die heel eenzijdig tegen de islam is gericht. En waar veel mensen niet verder over nadenken zoals zo vaak het geval is bij de oneliners waarmee de pvv probeert te scoren en helaas al te vaak ook scoort.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 22:02

sarabande schreef:
Mag die mevrouw dan met een hoofddoekje onder haar cap meedoen van de PVV???

}> Grote kans van niet... ;(

Een PVV-er met boter op z'n hoofd mag waarschijnlijk weer wel .....

Het blijft oneerlijk verdeeld in 'onze wereld'. :(:)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 22:09

Zucht word beetje moe van dat populisme van meneer wilders :+
natuurlijk moeten arabischw vrouwen ook kunnen sporten maar ze moeten zich net als iedere andere sporter kwalificeren, als ze niet aan eis voldoet geen ticket punt. Dat is voor iedereen gelijk.

Anonim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:42

Bla bla bla, maar waar zijn de vrouwen in oa het nederlands voetbal elftal? Neej er moet een speciaal mannen elftal en een vrouwen elftal zijn....gemengd dat kan toch zeker niet! Oh maar dat zal wel weer 'anders' zijn zeker :?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:45

Dat is idd anders, beetje domme opmerking. :o

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 11:41

Het geeft wel aan hoe spastisch de PVV naar onderwerpen moet zoeken om hun geldschieters tevreden te houden, maar dat is meer een discussie voor NM