Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vroli1 schreef:en hoe zit dat dan met katten? ik grijp elke zomer als ik de tuin doe in een kattedrol die daar begraven ligt.. of staan katten boven de wet?
ik vind het wel allemaal overdreven hoor.. okee opruimen na de behoefte maar een zak onder het paard zen kont.. kom nou.. paardedrollen zijn groot genoeg om het op tijd door te hebben dat je daar omheen moet lopen..
Share schreef:Om een voorbeeld te noemen.. Waar ik vroeger paarden reed.. moesten we eerst een kilometer de weg over voor we bij de bak waren.. En er was echt niet altijd iemand die met ons meekon hoor... Daarnaast zijn er ook mensen met bijv reuma die paardrijden en dus idd niet makkelijk op en af het paard komen..
Ik snap dat het ergelijk is.. mest op het fietspad.. maar nederland is een land waar véél paarden leven en gebruikt worden..
Misschien zouden ze in het verkeer dan ook wat meer rekening kunnen houden met dit overvolle paardenland? en meer ruiterpaden aan kunnen leggen.. zodat we niet constand over de weg hoeven.. en daar (naar het schijnt) overlast bezorgen.. Nederland wordt een klaag land.. niks is goed alles MOET.. Zelf tijdens je onspanning... Tijdens het enige momentje van vrijheid op de dag...Moet je dit, dat, zus en zo en anders heb je een fikse boete aan je kont hangen...
Share schreef:vroli1 schreef:en hoe zit dat dan met katten? ik grijp elke zomer als ik de tuin doe in een kattedrol die daar begraven ligt.. of staan katten boven de wet?
ik vind het wel allemaal overdreven hoor.. okee opruimen na de behoefte maar een zak onder het paard zen kont.. kom nou.. paardedrollen zijn groot genoeg om het op tijd door te hebben dat je daar omheen moet lopen..
idd, ook zoiets waar ik me aan erger..

Wendy1978 schreef:Kunnen wij als Ridderkerkse ruiters (oke ik sta dan wel in Barendrecht nu, maar 5 meter naar rechts de dijk af en ik zit in Ridderkerk) niet een brief schrijven naar de gemeente?
Met de vraag of er zakken beschikbaar zijn oid?
Vind het overigens te gek voor woorden dit
vroli1 schreef:wij hebben juist om de katten onze voortuin laten betegelen .. nu hebben we 2 potten met boompjes erin en ook daar vinden we nog steeds drollen..
we hebben onze buurvrouw er al eens op aangesproken maar die wil er niet aan geloven![]()
sinds kort laten we kyra (onze hond) achter de katten aan rennen als ze weer op onze straat lopen..
(kyra wel aangelijnd natuurlijk)
. Dat doen wij sinds kort.
) _San87_ schreef:[naam] schreef:Om een voorbeeld te noemen.. Waar ik vroeger paarden reed.. moesten we eerst een kilometer de weg over voor we bij de bak waren.. En er was echt niet altijd iemand die met ons meekon hoor... Daarnaast zijn er ook mensen met bijv reuma die paardrijden en dus idd niet makkelijk op en af het paard komen..
Ik snap dat het ergelijk is.. mest op het fietspad.. maar nederland is een land waar véél paarden leven en gebruikt worden..
Misschien zouden ze in het verkeer dan ook wat meer rekening kunnen houden met dit overvolle paardenland? en meer ruiterpaden aan kunnen leggen.. zodat we niet constand over de weg hoeven.. en daar (naar het schijnt) overlast bezorgen.. Nederland wordt een klaag land.. niks is goed alles MOET.. Zelf tijdens je onspanning... Tijdens het enige momentje van vrijheid op de dag...Moet je dit, dat, zus en zo en anders heb je een fikse boete aan je kont hangen...
Rekening houden met werkt van twee kanten.
)Share schreef:Om een voorbeeld te noemen.. Waar ik vroeger paarden reed.. moesten we eerst een kilometer de weg over voor we bij de bak waren.. En er was echt niet altijd iemand die met ons meekon hoor... Daarnaast zijn er ook mensen met bijv reuma die paardrijden en dus idd niet makkelijk op en af het paard komen..

Share schreef:_San87_ schreef:
Rekening houden met werkt van twee kanten.
Het zou fijn zijn als je je reacties wat zou onderbouwen..
. Ik ruim de poep van mijn paard op, waar de buurvrouw dankbaar voor is, de automobilisten minderen vaart wanneer ik gebaar of ze af willen remmen, waarna ik ze ook netjes bedank, win - win
. vroli1 schreef:ben het met je eens
nederland is lang niet meer zo vrij als ze zeggen