OomaaikeoO schreef:Mitxa schreef:Hebben ze Upido laten ruinen?
Op haar website staat hij als hengst...
Ja en volgens mij blijft ie dat ook, ik dacht zelfs dat van Uytert zei dat hij Upido ook uiteindelijk voor de fokkerij wilde gebruiken en nederlandse fokkers met "verfrissend' bloed in aanmerking te laten komen. Tenminste dat las ik toen Upido net was aangeschaft. Maar ze zullen wel eerst de olympische spelen willen afwachten..

dus ga ik daar niet over zeuren, zal mij een worst wezen. Zij bemoeit zich ook niet met mijn paard. Maar omdat ik dat vind (Ik vind dat dus. Mening. Weet je wel. Vrijheid van meningsuiting.) hoop ik toch dat er normaal op gereageerd moet worden ipv het 'oh gut bokt weet alles weer beter'-argument wat weer gelijk rondgestrooid wordt bij gebrek aan fatsoen. Ik zeg nergens, maar dan ook nergens! dat ik het beter weet. Ik heb er gewoon vraagtekens bij, ik heb me er ook niet helemaal in verdiept omdat ik nog andere dingen te doen heb dan 24/7 op Bokt zitten. Ik hoop dus van harte dat er nu iets volwassener gereageerd kan worden in plaats van gelijk tot onder het vriespunt van discussie-niveau te zakken.
Heb ik ook niets tegen, maar ik vind het erg jammer dat er bij de aankoop al zo'n beetje geroepen werd dat ze ermee naar Londen wou.
Amen!