Kaus schreef:
dat is amerikaanse trailer die je hier niet gaat vinden
een vrachtwagen kan het niet zijn die zijn gesloten aan alle kanten op de raampjes na
Ik vin dhet wel bizar dat die man niks heeft gemerkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dav schreef:Je hoort het wel vaker dat paarden zich om kunnen draaien in'n trailer![]()
Beesten zijn dan spontaan leniger dan tijdens het rijden![]()
Laats reed een ervaren instructrice met haar dochter het wedstrijd terrein op en die jongen van het parkeren vroeg nog of ze altijd zo het paard vervoerden.
Ja tuurlijk zegt die vrouw,lichtelijke denkend ''wat'n onnozel jong....''
Kijken ze achter bij de laadklep....
Kijkt het paard heel mooi over de laadklep heen
matasja schreef:Hmm en 0,0 voorbijgangers??? Ik zou meteen vol op de toeter gaan, ervoor gaan rijden en op alle manieren duidelijk maken dat hij moet stoppen!
En een vrachtwagen die omkiept zie jetoch ook in je spiegels?
Vreemd verhaal
matasja schreef:Maar dan nog kan ik niet geloven dat het paard niet gewond is geraakt bij het landen op de snelweg.als ze met de voorbenen over de achterklep heen hangen en 1 keer afzetten kan ik me wel voorstellen dat het past door het kleine luikje boven de laadklep. of het was al een oudere trailer, die hebben een lagere klep. als ze eenmaal de voorbenen erover hebben laten ze dat lange lijf er zo doorheen glijden, 1 keer natrappen voor de achterbenen en weg.
dat hij het niet gemerkt heeft kan ik me haast niet voorstellen. als je paard zo onrustig is op de trailer stop je onderweg toch een keer om te kijken of hij nog goed staat.
heb mijn paard altijd aan 2 kanten vast staan, heb van die kettingen.
laatst een heel onrsutig paard op de trailer van iemand anders. de eigenaar heeft haar paard met de 2 kettingen vastgezet, en ook nog aan het halster en die door de voorste ring gehaald voorin de trailer