Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:06

Ach, Ed heeft nog 4 jaar de tijd om te trainen voor Rio 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:07

Maar waarom rijdt EG zich met een ander paard niet gewoon vooraan?

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:08

MelanieB schreef:
Zou super zijn... maar ik ben bang dat dit niet door zal gaan, gezien meneer PS toch alleen maar toot al zou houden zodat wij niet kunnen winnen, maar wie weet.

Zoals in de OP staat kan hij zowieso (als het al doorgaat) niet ingezet worden op aankomende OS.
Maar idd de duitsers geven liever niet toe dat ze 'gefaald' hebben.
Wel is het een beetje een teken aan de wand dat MAR les wil gaan nemen bij Sjef.
Dan blijkt toch ergens dat de scholing en het rijden van Totilas even van een ander kaliber is dan hij gewend is en hij daar hulp bij nodig heeft. Daar is op zich niks mis mee natuurlijk, het was voor Totilas waarschijnlijk ook beter geweest als ze dit eerder hadden gedaan/gevraagd.
Of ze nu al bereid zijn om de 'uitdaging' weer terug te verkopen vraag ik me af...
Laatst bijgewerkt door retivi op 09-02-12 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:08

Tja, qua dekopbrengsten duikelt toot nu enorm door het beroerde optreden. Als gal er weer prijzen mee gaat winnen en Schok de dekgelden blijft opstrijken lijkt me dat beiden erop vooruit gaan.. Alleen Mar niet, die heeft een flinke deuk opgedaan..

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:09

vervroegde 1 april grap???????? :+ Het zou natuurlijk geweldig zijn!!!!!!!!!!!

Jannepauli

Lovely, dat zal hij heus wel proberen en misschien zelfs wel moeten want dat is immers de gedachte achter zijn overeenkomst met Glock? Oostenrijk op een hoger dressuurniveau brengen?
Maar hij zal z'n handen dichtknijpen als hij Toti terug kan krijgen.

cp112

Lovely schreef:

Omdat 'een ander paard' niet Totilas is :D

Ach, PS hoeft hem niet direct te verkopen, alleen Mevr Linssenhoff moet de sportrechten willen verkopen. (of moet Ed dan voor Duitsland uitkomen gezien het paard dan een duitse eigenaar nog heeft?)

Anoniem

troi schreef:
Tja, qua dekopbrengsten duikelt toot nu enorm door het beroerde optreden. Als gal er weer prijzen mee gaat winnen en Schok de dekgelden blijft opstrijken lijkt me dat beiden erop vooruit gaan.. Alleen Mar niet, die heeft een flinke deuk opgedaan..

Toch is dat raar, want het paard is niet anders gaan fokken natuurlijk.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:10

*\o/* ik stuiter helemaal door door bericht dit zou toch helemaal geweldig wezen voor edward en ook voor toot....al zou dit sprookje daadwerkelijk waar worden dan weet ik zeker dat ik t niet meer droog ga houden zou dat zo super vinden voor hun beide :j

ik hoop t zo en het is ze zo gegunt of hij nou op de os komt of niet lekker belangrijk en of edward nou voor t buitenland uitkomt lekker boeien edward en toot zijn een geweldige combi

Think_twice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:10

Als de familie Rath-Linsenhoff eerlijk zouden zijn met zichzelf dan weten ze dat het beter is voor het paard om hem terug naar Edward Gal te laten gaan. Dan zouden ze veel respect terugwinnen die ze verloren hebben. En dan kunnen ze die spuuglelijke merchandising spulletjes lekker gebruiken om in de tuin te werken :P

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:11

Lovely @ Omdat dressuur een jury sport is, en de manier van rijden word ondergedaan in wat het paard laat zien.
IW op jumping a'dam deed pijn mijn ogen! maar reed gewoon hoge cijfers die imo niet terrecht waren...

Amaretto27

Hopelijk komt hij weer terug bij Edward! Die 2 horen gewoon bij elkaar :j

cp112

Spuuglelijke merchandising spulletjes? :') Heb ik wat gemist? :+

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:12

Lovely schreef:

dit is een heel domme opmerking EG heeft meerdere paarden naar GP top niveau gereden, maar dat doe je niet even in een jaartje, EG koopt geen kant en klare GP paarden, maar leid ze zelf op dat kost tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:12

Jannepauli schreef:
Lovely, dat zal hij heus wel proberen en misschien zelfs wel moeten want dat is immers de gedachte achter zijn overeenkomst met Glock? Oostenrijk op een hoger dressuurniveau brengen?
Maar hij zal z'n handen dichtknijpen als hij Toti terug kan krijgen.

en ccp, het is vooralsnog niet gelukt terwijl EG toch al een paar andere goeie paarden onder het zadel heeft. Ik lees hier steeds hoe geweldig hij als ruiter is en dan verwacht je toch wel een beetje dat hij met eeen ander paard ook hoge ogen gooit.

De merchandise spullen van totilas waren voor zijn rol als dekhengst.

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:13

Ik stuiter hier door de praktijk heen.......... ik hoop het zo! Gun het Edward en Toot om weer bij elkaar te zijn! Laten we duimen voor een wonder

Think_twice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:13

cp112 schreef:
Spuuglelijke merchandising spulletjes? :') Heb ik wat gemist? :+

die mottige kleren en mokken en petjes en wat weet ik nog allemaal...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:14

Ik vraag mij af, wat het nut is om Totilas nu weer terug te kopen. Edward heeft alles er mee gewonnen buiten een OS.. Tegen de tijd van 2016 is toot alweer 16... Je weet niet hoe hij er aan toe is. Ik vraag mij dus echt af, wat de meerwaarde is van het terug kopen van toot. Laat de duitsers maar lekker in hun sop gaar koken!

Edit: Dit neemt niet weg dat het heel erg leuk zou zijn als toot weer terug komt naar Ed, dat gunt denk ik iedereen hem ( behalve de duitsers)
Laatst bijgewerkt door lucifertje op 09-02-12 13:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Miepie77 schreef:
Lovely schreef:

dit is een heel domme opmerking EG heeft meerdere paarden naar GP top niveau gereden, maar dat doe je niet even in een jaartje, EG koopt geen kant en klare GP paarden, maar leid ze zelf op dat kost tijd.

Dom? En bedankt! EG heeft al GP paarden en waar blijven die?

pheebs1992

Had dit bericht al gezien, hoop voor Edward en Totilas dat het waargemaakt kan worden.. Zou schitterend zijn om die twee weer samen te zien.
Maar dan vrees ik echter ook voor de gelede schade bij Totilas in de afgelopen 1.5jaar, krijgt Edward hem nog terug op zijn plooi? Als ik het laatste filmpje bekijk dan zijn ze hem toch wel 'ferm naar de zak' aan het helpen daar...

Vala

Lovely schreef:

Dat doet hij toch ook?

cp112

@ LOvely: Volgens mij heeft Ed op dit moment voornamelijk jonge paarden staan, Sisther rijd hij toch ook gewoon mee op GP niveau. Ook niet onverdienstelijk.

Maargoed, met jonge paarden rijd je niet in een jaar naar de GP nee :+ Gek he.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:15

Oke jongens, zijn wij met z'n allen niet het grootste paardneforum in de wereld? En we vinden het allemaal toch wel wat zielig wat er met Toot gebeurd. Kunnen wij niet een inzamelingsactie :+ houden?

Haha zou wel een heeeeeeeeeeeeele _/-\o_ goede zijn als we dat voor elkaar zouden kunnen krijgen om hem weer bij Edward op het erf te krijgen. Ik hoop echt dat het gaat lukken om ze weer te verenigen.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:15

Miepie77 schreef:
Lovely schreef:

Daarbij opgeteld het gouden draadje tussen EG en Toot...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:16

Dat zou geweldig zijn.
Hopelijk is toot nog niet te gefrustreerd na al dat gehannes van MAR