Maar strodorp lukt wel hoor, valt ook gewoon onder accreditatie toegang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aimee schreef:Ik heb nog niet eerder een strodorp gezien bij de OS
Het is niet een wedstrijdterrein waar de toeschouwers nog buiten de wedstrijden om vermaakt worden.
Als toeschouwer kom je alleen voor de wedstrijd en daarna wordt je er weer vriendelijk (doch enigzins dwingend) uitgeloodst.
Cayenne schreef:ElCamino schreef:ik zou het leuk vinden als ALLE disciplines behandeld worden,niet alleen dressuur maar óók reining bijvoorbeeld..
Maar Reining is geen Olympische Discipline.
Zouden jullie het ook leuk vinden om meer over de grooms en de teams achter de combinaties te weten te komen?
Bijvoorbeeld hoe het transport etc in z'n werk gaat of hoe een interview met veterinairen?
Vudress schreef:Als er de mogelijkheid bestaat lijkt het mij erg interessant om mee te kijken met een ruiter naar de training naar de wedstrijd toe. Een dagelijks verslagje met daarin ongecensureerde trainingsbeelden met daar wat tekst en uitleg bij. Voor bokt misschien niet helemaal haalbaar, voor andere media wellicht wel.
Ilsemarie schreef:petraaken schreef:Nou ik wil mij best als cameravrouw (videobeelden dan) ook wel als vrijwilliger naar voren schuiven.
Even hierop inhaken... is het niet een idee bv zo'n youtube-kanaal te maken waar bokkers kun video materiaal kunnen plaatsen? Dat iedereen die fatsoenlijk videomateriaal heeft gebruikersnaam en wachtwoord krijgt en dat kan plaatsen? Dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar. Maar ik weet niet of er gekken zijn die er weer onzin bij gaan zetten... Anders lijkt me zoiets ook wel handig!