Bokt op de Olympische Spelen in Londen! *input gevraagd*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 16:26

Daarom zeg ik dat het moeilijk wordt wb stallen in inrijden.
Maar strodorp lukt wel hoor, valt ook gewoon onder accreditatie toegang :j

Aimee

Re: Bokt op de Olympische Spelen in Londen! *input gevraagd*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:29

Ik heb nog niet eerder een strodorp gezien bij de OS ;)
Het is niet een wedstrijdterrein waar de toeschouwers nog buiten de wedstrijden om vermaakt worden.
Als toeschouwer kom je alleen voor de wedstrijd en daarna wordt je er weer vriendelijk (doch enigzins dwingend) uitgeloodst.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:38

Als er de mogelijkheid bestaat lijkt het mij erg interessant om mee te kijken met een ruiter naar de training naar de wedstrijd toe. Een dagelijks verslagje met daarin ongecensureerde trainingsbeelden met daar wat tekst en uitleg bij. Voor bokt misschien niet helemaal haalbaar, voor andere media wellicht wel.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 16:52

Aimee schreef:
Ik heb nog niet eerder een strodorp gezien bij de OS ;)
Het is niet een wedstrijdterrein waar de toeschouwers nog buiten de wedstrijden om vermaakt worden.
Als toeschouwer kom je alleen voor de wedstrijd en daarna wordt je er weer vriendelijk (doch enigzins dwingend) uitgeloodst.

Het Olympische dorp noem ik gewoon strodorp :+

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:22

Wat leuk dat jullie erbij gaan zijn !

Verslagen en intervieuws zijn het belangrijkste voor mij, en uiteraard zou ik heel graag hebben dat er evenveel aandacht is voor de Belgische ruiters al voor de Nederlandse :)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:57

Cayenne schreef:
Het Olympische dorp noem ik gewoon strodorp :+

:')

Dan kun je het HHH beter vergelijken met het strodorp.

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:09

Een in-thema-ingeklede voorpagina zou wel leuk zijn! :D
Ik zou zeker met veel nieuws van eigen bodem (en de concurrenten van Nederland) komen, daar draait de spanning eigenlijk tenslotte om hé? :D
Leuke, sappige details van bloopers of spectaculaire momenten (eventing, springen?) wil ik als halve ramptoerist ook niet missen! _O-
Ook misschien een extra pagina met de uitslagen in mooie tabelletjes! :j
En zeker moet er ergens makkelijk de lijst van wanneer wat wordt uitgezonden terug te vinden zijn! :j

Zelf ga ik naar de kür op muziek kijken, en als pure belg ga ik in het oranje! :D
De kans dat ik België daar zie is nl. zééééééééééééér miniem, als ze al met een Olympisch team komen? :')
Ik had al een paar musea op m'n lijstje staan (ga voor 3 dagen, meteen even profiteren om wat cultuur op te snuiven) dus trefdag in British Museum vind ik superidee!
Laat maar komen die handel! :D

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:12

Ik woon in Lambourn, heb helaas geen kaarten bemachtigd, maar ik zou zeker weten bij een eventuele boktmeeting aanwezig zijn! London is een uurtje rijden voor mij ^^

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:33

Een Bokt OS twitteraccount lijkt me handig! Updates, scores en leuke snapshots! Daar zou ik wel vrolijk van worden!

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:39

Cayenne schreef:
ElCamino schreef:
ik zou het leuk vinden als ALLE disciplines behandeld worden,niet alleen dressuur maar óók reining bijvoorbeeld..

Maar Reining is geen Olympische Discipline.

Zouden jullie het ook leuk vinden om meer over de grooms en de teams achter de combinaties te weten te komen?
Bijvoorbeeld hoe het transport etc in z'n werk gaat of hoe een interview met veterinairen?

Ja! Dat vind ik nu interessant! ;)
Of ik ga weet ik nog niet. Op tv is alles te volgen en ik moet de beessies hier thuis ook verzorgen.
Laat ik niet graag aan 'n ander over. :)
Zijn er überhaupt nog kaarten te krijgen voor de dressuur?
Dat is waar het bij mij namelijk om draait, de dressuur! :)
De rest vind ik niet zo interessant eigenlijk.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:41

Vudress schreef:
Als er de mogelijkheid bestaat lijkt het mij erg interessant om mee te kijken met een ruiter naar de training naar de wedstrijd toe. Een dagelijks verslagje met daarin ongecensureerde trainingsbeelden met daar wat tekst en uitleg bij. Voor bokt misschien niet helemaal haalbaar, voor andere media wellicht wel.

Indd, dat zou super zijn!! :)

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:53

Ilsemarie schreef:
petraaken schreef:
Nou ik wil mij best als cameravrouw (videobeelden dan) ook wel als vrijwilliger naar voren schuiven. :D

Even hierop inhaken... is het niet een idee bv zo'n youtube-kanaal te maken waar bokkers kun video materiaal kunnen plaatsen? Dat iedereen die fatsoenlijk videomateriaal heeft gebruikersnaam en wachtwoord krijgt en dat kan plaatsen? Dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar. Maar ik weet niet of er gekken zijn die er weer onzin bij gaan zetten... Anders lijkt me zoiets ook wel handig!

Amen! :)
Wil ook lekker veel mooi beeldmateriaal zien!
Natuurlijk niet vergeten hier op Bokt te vermelden wanneer en waar alles op tv wordt uitgezonden!! Wil niks missen! ;)

KimmLoveTenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:02

Het nederlandse team + bondscoach en evt. Grooms zou erg leuk zijn (Zowel springen als dressuur)! Ook Carl Hester en Charlotte Dujardin lijken me erg leuk! En misschien wat coaches van andere landen?

Leuk dat jullie erbij zijn, ga alles volgen, dus fijn dat jullie ons extra op de hoogte kunnen houden :D

KimmLoveTenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:02

shirleyp schreef:
Een Bokt OS twitteraccount lijkt me handig! Updates, scores en leuke snapshots! Daar zou ik wel vrolijk van worden!

Goed idee :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:21

Meeting in dat museum lijkt me een goed idee, ik ga verder even het topic doorlezen.
Ik ben ook aanwezig in londen van 29 juli tot en met 9 augustus en verblijf op de oranje camping. Ik ga naar het Hockey, Springen en Voetbal

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:32

Lol het eerste wat ik me bedacht is "levert bokt genoeg op om dit te bekostigen?" of gaat het om bokkers die toch al naar de OS zouden gaan?

Persoonlijk zie ik er de noodzaak niet zo van in cq zie ik de toevoeging van bokt bij de OS niet, maar als anderen er gelukkig van worden. :P

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:33

Heel erg penny maar ik vind de styling van paard en ruiter erg fijn om naar te kijken. En dan niet het zwart wit wedstrijd outfitje maar trainingspakjes. :j

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:58

Wat leuk dat bokt erbij is!!!

Ben erg brnieuwd hoe het nederlandse team het doet in alle disciplines. Buiten dat dat overal wel te vinden is kan dit misschien toch kort weergegeven worden hoe de ruiters het hebben gedaan of een doorverwijzing naar waar je het mooi kan volgen op welke datum en tijd?

Verder zoals hiervoor al genoemd zijn de verslagen van de sfeer en hoe alles er daar uitziet, intervieuws met de ruiters maar ook de teams van grooms etc. Misschien een familielid van een ruiter?
Verder is het misschien leuk om een ruiter al te intervieuwen een paar maandjes voor de spelen over hoe het ervoor staat, wat er allemaal geregeld moet worden, zenuwen, rare gewoontes.

Misschien kan er een paard geintervieuwd worden? :D
wat vind je van de reis, je kapselbtijdens je proef, je verblijf in Londen, etc :+

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:57

super leuk dat bokt aan wezig is.
een Bokt OS twitter en/of FB lijkt mij een leuk idee. ook zoveel mogelijk intervieuws met Nederlanders/ Belgen. en duitsers omdat die een echt paarden land hebben.
en dan niet alleen vragen naar hoe het ging want dat hebben we zelf ook kunnen zien maar hoe de training naar de OS eruit zag. week die heel erg af van je normale training/ welke wedstrijden heb je als training gereden etc.
als je kan kijken bij het inrijden een verslag (het liefst met foto/film materiaal) van het losrijden. hoe dat eraan te gaat.
ook is misschien een soort bokt TV een idee. dat ze bokkers een dagje volgen?
filmpjes van de meetingen etc.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:17

Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar hoe de grooms de OS meemaken. Ik denk dat die namelijk nog meer werk hebben te verrichten dan de ruiters zelf. En de ruiters worden al vaak geïnterviewd. Dus waarom niet eens iemand anders?

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:29

Misschien een soort OS chat, met nieuws enzo. Wel graag van alles op de hoogte gehouden worden! Leuk!

Enjoy_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:48

ooh wat vet !!.. ik wil er eigenlijk bij zijn hihi *\o/*

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:41

shirleyp schreef:

Helemaal mee eens!
En ik zou het leuk vinden om inderdaad de verhalen van de grooms te horen, zo ver mogelijk.
Veel plezier iedereen die er heen gaat :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 20:57

Er zijn zeker plannen voor een OS twitter account :j

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:29

Cayenne schreef:
Er zijn zeker plannen voor een OS twitter account :j

Yeeeeaaaah!