Matthias Alexander Rath traint bij Sjef Janssen ***UPDATE***

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:59

Cayenne schreef:
antje_vip schreef:
:') Moet dan alles uit Nederland komen

If you can't beat them, buy them :D

Dit is nou helemaal wat ik denk..
Ze moeten wel flink veel moed hebben gehad om dit te vragen van Sjef, zal te gek voor woorden zijn als ze ook nog de Coach kopen nadat ze het paard al gekocht hebben!

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:05

kohtje schreef:
Sjef verteld gewoon net niet alles. Hij leert hem eerst stap,draf, galop.

Binnenbeen op de singel, buitenbeen achter de singel. Binnenhand van de hals, buitenhand tegen de hals.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-01-12 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:20

kohtje schreef:
Sjef verteld gewoon net niet alles. Hij leert hem eerst stap,draf, galop.

Waar is toch de knop met 'Vind ik leuk' als je die echt een keer nodig hebt? :')
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 31-01-12 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:21

Hoe men op een duitsforum reageert. :D

Citaat:
Watt !!!??

Citaat:
Der Inbegriff der "Rollkur" im Tempel der klassischen Ausbildung ??

Citaat:
Ich fasse es nicht. Damit ist die Glaubwürdigkeit des "deutschen Ausbildungsweges" endgültig dahin.

Citaat:
Es gehen doch nicht !Alle! zu ihm... bis jetzt doch nur MAR. Also bitte keine Panik

Citaat:
erst holländische pferde, dann ein holländischer trainer ... ich finde das konsequent

Citaat:
Meinst Du, er nimmt dann auch die holländische Staatsangehörigkeit an?
Wäre noch konsequenter...

Citaat:
Und der deutsche Bundestrainer hört nach London auf, jetzt kennen wir wenigstens den wahren Grund. Das steht doch jetzt schon fest, wer nach Olympia die deutschen trainiert.

Citaat:
Neee. Das glaub ich nicht. Niemalsnienicht.
Dieser Pferdevergewaltiger

Citaat:
das kann ich nun mal nicht fassen.
Armes Deutschland

Citaat:
Tiefer kann man jetzt wirklich nicht mehr sinken........ was soll das denn jetzt????
Langsam kommt es mir vor als spielen die eine Art versteckte Kamera mit uns...

Citaat:
So kann es gehen. Dann wird MAR jetzt endlich lernen modern zu reiten! (Ich muss das ja nicht gutheißen)

Alet74

Ik begrijp niet zo goed wat hier nu hypocriet aan is.
Sjef Janssen is trainer, waarom zou hij Rath niet mogen trainen? Iedereen is toch vrij om te trainen bij wie hij wil? Je zoekt als ruiter naar de persoon die voor jou passend lijkt, als diegenen toevallig uit het land van de concurrentie komt, so be it.

Om het hele Totilas-verhaal weer uit de kast te halen, vind ik een beetje 'oude koeien' en nogal zinloos. Het beestje is verkocht, klaar. Het lijkt me ook off-topic in dit kader.

__YSB__

Ondanks alles vind ik het vooral erg jammer dat deze combinatie niet start.
Totilas is/was een geweldige sjouwmachine. En Mathias is een goede ruiter.
Soms passen paard en ruiter niet bij elkaar. Het is vooral jammer dat er zo wordt vast gehouden aan hem als ruiter, misschien is er iemand die hem wel weer de sterren in kan rijden. En in mijn ogen hoeft dat niet perse een Nederlandse ruiter te zijn.
Het zou gewoon fijn zijn als deze ster weer kan gaan stralen.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:22

Valt me trouwens nog mee dat hij niet bij Edward gal / Nicole werner / HP wil trainen :D

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:26

Haha Caesario, de Duitsers zijn helemaal van de leg :D

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:28

emma525 schreef:
Binnenbeen op de singel, buitenbeen achter de singel. Binnenhand van de hals, buitenhand tegen de hals.

Dat gaat Sjef met zekerheid níet vertellen.

Diep respect voor Matthias Alexander Rath dat hij deze stap nu durft te maken _/-\o_
Jammer dat er geen directe begeleiding van de combinatie met Totilas mogelijk is door belangenverstrengeling. Hopelijk vinden ze nog iemand bereid die hen wel wil/kan helpen.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:30

"Hij vind het fijn om mensen te helpen met hun jonge paarden' ;) Hij zal het ook wel fijn vinden dat ie een zak geld meebrengt.
Vind het een beetje raar om de concurrent te gaan trainen. Welk land moet er dan met de eer gaan strijken als Rath straks succesvol wordt in de sport.

piepenfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:31

setteke schreef:
Haha Caesario, de Duitsers zijn helemaal van de leg :D

Niet alleen de duitsers Setteke,hier nog 1 :r

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:33

Het is goed dat het niet einde 1944-45 is...anders zette ze Sjef bij de de drie van Breda. :+

Fanniehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:34

Viel bijna van de bank toen ik dit op de voorpagina las. Sluit me helemaal aan bij Nebraska, dit kan toch niet :roll:
Dit heeft absoluut ook invloed op het rijden met Totilas, noem je dat niet "belangenverstrengeling"?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:35

Zelfs hier in huis vinden ze het belachelijk, en dat terwijl het hier echt geen paarden mensen zijn. We hadden het er zo over en toen schoot mij te binnen dat het eigenlijk een beetje het zelfde is als enkele spelers van het Duitse voetbalteam bij de Nederlandse bondscoach van het Nederlandse voetbalteam gaan trainen. := Moet je kijken hoeveel er dan op de achterpoten staan..

Het is gewoon te zot voor woorden.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 21:35

Wat is het verschil tussen het trainen van Matthias en zijn jonge paarden (dus niet eens direct Totilas) en het trainen van andere combinaties? Sjef traint ook Patrik Kittel en nog een aantal combinaties die we waarschijnlijk terug zien op de OS. Dat is toch ook geen probleem?

Sjef gaf aan dat de grens het trainen van Totilas zelf is. Prima toch? Maar ik snap het probleem hier verder niet :?
en los daarvan is MAR een aardige vent dus de kots smiley gebruiken lijkt me niet nodig.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:35

ceasario schreef:
Citaat:
erst holländische pferde, dann ein holländischer trainer ... ich finde das konsequent

Dit vind ik toch echt wel de leukste :')

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:37

Misschien moeten we dan gewoon een petitie opstellen en aan Sjef(ke) aanbieden. Wij willen geen duitsers trainen!

Hier tekenen;

...................

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:39

Cayenne schreef:
Wat is het verschil tussen het trainen van Matthias en zijn jonge paarden (dus niet eens direct Totilas) en het trainen van andere combinaties? Sjef traint ook Patrik Kittel en nog een aantal combinaties die we waarschijnlijk terug zien op de OS. Dat is toch ook geen probleem?

Sjef gaf aan dat de grens het trainen van Totilas zelf is. Prima toch? Maar ik snap het probleem hier verder niet :?
en los daarvan is MAR een aardige vent dus de kots smiley gebruiken lijkt me niet nodig.

Maar waarom is dit dan voorpagina nieuws en wanneer een andere ruiter bij Sjef was gaan trainen dat niet? ;)

piepenfiets

Cayenne schreef:

Mijn kots smiley is voor het feit dat ik me daadwerkelijk misselijk voel worden bij het idee dat nog meer ruiters,in dit geval een klassiek ruiter,
besjefd word.
Laatst bijgewerkt door piepenfiets op 31-01-12 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Lynske78 schreef:
Misschien moeten we dan gewoon een petitie opstellen en aan Sjef(ke) aanbieden. Wij willen geen duitsers trainen!

Hier tekenen;

...................

Jeetjemina, laat die man zijn brood verdienen, zo werkt het.

Nederlandse voetbaltrainers gaan ook de hele wereld over.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:40

Juist de hele wereld, zo ook de duitse voetbal spelers! Maar ze gaan niet in groepjes (zeg maar voor de helft) bij de nederlandse bondscoach trainen. :n

emma525

Re: Matthias Alexander Rath traint voortaan bij Sjef Janssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:43

Sjef mag dus geen geld verdienen omdat wij er niet mee eens zijn :+

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:45

emma525 schreef:
Sjef mag dus geen geld verdienen omdat wij er niet mee eens zijn :+

Hij mag doen wat hij wilt wij geven alleen maar een mening.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 21:46

_Marinke_ schreef:
Cayenne schreef:

Maar waarom is dit dan voorpagina nieuws en wanneer een andere ruiter bij Sjef was gaan trainen dat niet? ;)

Jawel hoor. Ook dat Sjef Patrik Kittel ging trainen heeft gewoon op de voorpagina gestaan :)

Ik vraag me af of deze reacties ook waren gekomen wanneer Sjef bijvoorbeeld Charlotte Dujardin was gaan trainen.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:46

Ik vind dit een zeer verstandige zet. Hier toont hij mee aan dat hij leergierig is en niet benauwd is om eens in andermans keuken te gaan kijken.
En op deze manier gaan hopelijk deze talent volle paarden niet verloren in te toekomst.