Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik mag hopen dat ze een schietmasker hebben gebruikt dan waren de paarden meteen in 1 klap weg.
bigone schreef:Heel vervelend maar dit zullen we de komende jaren nog wel vaker zien, thuisslager bestaan niet meer door de strenge hygienemaatregelen en terecht. Als deze dieren professioneel gevild waren dan zijn ze waarschijnlijk gedood via een keelsnede, dat gaat het snelst na een schietmasker. Niet prettig voor de dieren want het duurt een stuk langer. We vinden dit heel erg maar dit gebeurt in andere landen heel veel, wat dacht je van het oostblok, amerika enz. Alleen omdat wij denken dat we in een "beschaafd" land leven zou het hier niet voorkomen? Ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over. Mensen zijn de ergste wilden die er hier op aarde rondlopen.
bigone schreef:Heel vervelend maar dit zullen we de komende jaren nog wel vaker zien, thuisslager bestaan niet meer door de strenge hygienemaatregelen en terecht. Als deze dieren professioneel gevild waren dan zijn ze waarschijnlijk gedood via een keelsnede, dat gaat het snelst na een schietmasker. Niet prettig voor de dieren want het duurt een stuk langer. We vinden dit heel erg maar dit gebeurt in andere landen heel veel, wat dacht je van het oostblok, amerika enz. Alleen omdat wij denken dat we in een "beschaafd" land leven zou het hier niet voorkomen? Ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over. Mensen zijn de ergste wilden die er hier op aarde rondlopen.
AaronYve schreef:bigone schreef:Heel vervelend maar dit zullen we de komende jaren nog wel vaker zien, thuisslager bestaan niet meer door de strenge hygienemaatregelen en terecht. Als deze dieren professioneel gevild waren dan zijn ze waarschijnlijk gedood via een keelsnede, dat gaat het snelst na een schietmasker. Niet prettig voor de dieren want het duurt een stuk langer. We vinden dit heel erg maar dit gebeurt in andere landen heel veel, wat dacht je van het oostblok, amerika enz. Alleen omdat wij denken dat we in een "beschaafd" land leven zou het hier niet voorkomen? Ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over. Mensen zijn de ergste wilden die er hier op aarde rondlopen.
Nou ik hoop het niet. Ik hoop juist dat we dit niet meer zien.
Raar om te zeggen dat dit vaker gaat gebeuren. En dat het heel normaal is in Amerika.. Nee, daar komen zelfs de Animal Cops je een harde les lezen als je gepakt wordt.
Oostblok moet ook nog een hoop ontwikkeling en voorlichting plaatsvinden dus ben het niet met je eens, behalve de laatste zin.
Dit is het werk van een zieke geest
Jolliegirl schreef:Kan dit niet ''gestolen/gekregen'' zijn bij een slachthuis vandaan?
Vacht...hoofd...benen... Dat is ''afval''.. Dit kan je zo ophalen bij een slachthuis...Dan kan je ermee doen wat je wilt...
Ook de staart gaat eraf bij het slachten.... Dus enkel het vleesgedeelte ontbreekt...Heb een vaag vermoeden dat dit gewoon van een slachthuis komt... (ik hoop het van harte!!)