Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als ze liever Upido meeneemt zal Upido beter moeten presteren dan Salinero. Dat ze sowieso meemag. Tsja ze zit niet voor niks in het olympisch kader. Ze heeft zich bewezen. Dat anderen meer starten is gewoon een kwestie van een andere voorbereiding/ of gewoon nog niet goed genoeg zijn. Dat heeft imo niks met oneerlijkheid te maken. Tweetyj schreef:Het lijkt me sowieso een beetje oneerlijk als ze in de os (met upido) mag starten, laat eerst maar eens zien hoe goed hij is inderdaad en dan nog hebben we ook andere sterke combinaties
Cayenne schreef:Tweetyj schreef:Het lijkt me sowieso een beetje oneerlijk als ze in de os (met upido) mag starten, laat eerst maar eens zien hoe goed hij is inderdaad en dan nog hebben we ook andere sterke combinaties
Ze moet zich eerst nog officieel selecteren hoor.
Daar zijn een aantal wedstrijden voor aangewezen.

Hermelientje schreef:Er zijn/waren een heleboel wedstrijden, voor de liefhebber:
http://www.fei.org/sites/default/files/ ... ry2012.pdf
Als je niet aan die eis voldoet mag je gewoon niet naar de OS, zelfs al zou jouw land wel de startplaats toegewezen hebben gekregen.
?Cayenne schreef:Hermelientje schreef:Er zijn/waren een heleboel wedstrijden, voor de liefhebber:
http://www.fei.org/sites/default/files/ ... ry2012.pdf
Als je niet aan die eis voldoet mag je gewoon niet naar de OS, zelfs al zou jouw land wel de startplaats toegewezen hebben gekregen.
Maar die wedstrijden moeten door de bondscoach wel aangewezen worden als observatiewedstrijd voor de OS.
Ik neem aan de WB-wedstrijden dat al niet kunnen zijn, omdat je dan bijv met de finale (die in Den Bosch is en op zich een mooi meetpunt zou kunnen zijn) ook al een aantal andere combinaties uitsluit die het wellicht wel goed op de OS zouden doen maar momenteel te kampen hebben met blessures.

Floor_x schreef:Adelinde, Anky, Imke en Hans-Peter...
Niet zo'n slechte selectie toch?
Ik hoop dat in iedergeval Edward en Adelinde in het team zitten
Anky moet ik nog zien... Ze heeft op vorige spelen laten zien wat ze kan, maar we hebben nu al zo lang niks van haar gehoord/gezien... Ik zou het eerlijk vinden tegenover de rest dat ook Anky zich opnieuw moet bewijzen op wedstrijd met een beetje concurrentie (want volgens mij was dat met Salinero laatst niet echt het geval?). Jammer dat ze niet op Jumping heeft gestart...
Welke "grote" wedstrijden komen er nog aan voor haar?
Bomba schreef:Floor_x schreef:Adelinde, Anky, Imke en Hans-Peter...
Niet zo'n slechte selectie toch?
Ik hoop dat in iedergeval Edward en Adelinde in het team zitten
Anky moet ik nog zien... Ze heeft op vorige spelen laten zien wat ze kan, maar we hebben nu al zo lang niks van haar gehoord/gezien... Ik zou het eerlijk vinden tegenover de rest dat ook Anky zich opnieuw moet bewijzen op wedstrijd met een beetje concurrentie (want volgens mij was dat met Salinero laatst niet echt het geval?). Jammer dat ze niet op Jumping heeft gestart...
Welke "grote" wedstrijden komen er nog aan voor haar?
Anky, Imke, Hans Peter en Edward, het zijn goede ruiters, daar niet van.. Maar waar zijn de paarden om mee te starten? Geen van allen heeft enige concourservaring.. Een bar slechte voorbereiding naar mijn mening. Zelfs Duitsland heeft op dit moment meer zekerheid dan Nederland, en dan hebben we het nog niet eens over Engeland. Beetje jammer dat Nederland alles van het laatste moment af laat hangen. Ik wil best geloven dat er achter de schermen hard gewerkt wordt, maar dat had al veel eerder moeten gebeuren.

Bomba schreef:Of Nederland heeft voorbij de goede paarden gekeken. Valegro werd er bij de eerste bezichtiging uit gegooid, en Uthopia werd afgeschilderd als een trage knol met zweefdraf..
En inderdaad, United is uit beeld gebleven, Voice horen we niks meer van.. Verder had ik op Vivaldi gehoopt voor de Olympische Spelen. Die vind ik veel meer hebben dan Donna.